سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

مبلمان ساحلی ۲۰۱۲



 

در این مجموعه نمونه هایی از عکسهای مبلمان ساحلی ( مبلهای مخصوص ساحل و حیاط ویلا) مطابق با جدید ترین مد سال ۲۰۱۲ را تماشا می کنید .

 

مبلمان مدرن, مدل مبلمان

 

 

مبلمان مدرن, مدل مبلمان

 

 

مبلمان مدرن, مدل مبلمان

 

 

مبلمان مدرن, مدل مبلمان

 

منبع : webshad


ویدیو مرتبط :
مبل-مبلمان-مبلمان امپریال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاك كردن مدادشمعی ازروی مبلمان چوبی




 

پاك كردن مداد شمعی از روی مبلمان چوبی

 


آیا شما هم در خانه خود یكی از این آرتیست های كوچك را دارید كه دائماً در حال ایجاد آثار هنری در نقاط مختلف خانه هستند؟

 


در این حالت باید نحوه پاك كردن نقاشی ها آنها را نیز بدانید. نگران نباشید در این بخش شیوه پاك كردن مداد شمعی را به شما آموزش می‌دهیم. این تكنیك ها به ویژه برای مبلمان چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 


كمی سس مایونز در یك ظرف بریزید. یك دستمال تمیز و خشك را به آن آغشته كنید. روی نقاطی كه با مداد شمعی رنگ امیزی شده است را با یك لایه مایونز بپوشانید و با دستمال روی آن بمالید. یك دستمال دیگر بردارید. آنرا كمی نیمه مرطوب كنید و سپس آن قسمت را به طور كامل پاك كنید.

 

 

اگر سس مایونز در اختیار ندارید، می‌توانید از نشاسته استفاده كنید. قدری نشاسته را با آب مخلوط كنید. میزان نشاسته باید بیشتر از آب باشد و محلول غلیظ باشد. هر چه میزان غلظت محلول بیشتر باشد، قدرت پاك كنندگی آن هم افزایش پیدا می‌كند. محلول را روی محل مورد نظر بزنید، به كمك یك فرچه آنرا پاك كنید و با دستمال تمیز كنید.