سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ماجرای یک کیلو مواد مخدر داخل خانه آیت‌الله کوهستانی!


آیت الله محمد کوهستانی از جمله عارفانی است که پس از تحصیل در ایران به قصد ادامه کسب فیض، به نجف اشرف سفر کرده و در آنجا نزد بزرگانی چون آیت الله شیخ محمد حسین نائینی به تحصیل و کسب فیض مشغول بود.

آیت الله محمد کوهستانی از جمله عارفانی است که پس از تحصیل در ایران به قصد ادامه کسب فیض، به نجف اشرف سفر کرده و در آنجا نزد بزرگانی چون آیت الله شیخ محمد حسین نائینی ، آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی و آیت الله ضیاء الدین عراقی به تحصیل و کسب فیض مشغول بود. ایشان پس از مراجعه به ایران در زادگاه خود حوزه علمیه‌ای را پایه گذاری می‌کند که موجب برکات زیادی برای اهل آن دیار شده است. ایشان در این‌باره چنین می‌فرمود: وقتی از نجف بازگشتم در فکر بودم که چه کاری انجام بدهم و چگونه وظیفه خود را به انجام رسانم؟ چطور با مردم رفتار نمایم؟


ویدیو مرتبط :
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با آیت الله ناصری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظن پلیس زوج هروئینی را به دام اندخت/کشف 5 کیلو مواد مخدر از داخل چمدان لباس



اخبار,اخبار حوادث,قاچاق مواد مخدر

اخبار حوادث - ظن پلیس زوج هروئینی را به دام اندخت/کشف 5 کیلو مواد مخدر از داخل چمدان لباس

مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران طی یك عملیات موفقیت آمیز یك زوج قاچاقچی را به همراه بیش از پنج كیلوگرم هروئین دستگیر كردند.

مأموران پلیس راه آهن تهران در راستای تشدید اقدامات كنترل شبكه ریلی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و حاملان مواد مخدر، به صورت مستمر و شبانه روزی اقدام به كنترل مبادی ورودی و خروجی ایستگاه نمودند.
 
در این رابطه، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران حین كنترل مسافران خروجی قطار بندرعباس - تهران به دو نفر به هویت های معلوم (زن و شوهر) مظنون و با رعایت كلیه جوانب آنها را به گیت بازرسی منتقل كردند.  گفتنی است، در جریان بازرسی كامل از داخل چمدان لباس همراه متهمان، مقدار پنج كیلو و 290 گرم هروئین كه به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
 شایان ذكر است، متهمان به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران