سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس


آرایشگاه های درجه یک چه ویژگی هایی دارند؟ آیا ظاهر آرایشگاه باید خیلی شیک باشد یا همین که اصول بهداشتی رعایت شود کفایت می کند؟ یک آرایشگاه باید چه بخش هایی داشته باشد؟ با شیک ترین آرایشگاه های دنیا بیشتر آشنا شوید.





مجله تندرستی:
 صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند.

آرایشگاه های درجه یک جهان چه ویژگی هایی دارند؟ آیا ظاهر آرایشگاه باید خیلی شیک باشد یا همین که اصول بهداشتی رعایت شود کفایت می کند؟ یک آرایشگاه باید چه بخش هایی داشته باشد؟ با شیک ترین آرایشگاه های دنیا بیشتر آشنا شوید.

آرایشگاه دیوید لیتون؛ برلین، آلمان / berlin david layton



فضای داخلی آرایشگاه دیوید لیتون پر از هیجان، انرژی مثبت و شور و صفاست. فضایی کاریزماتیکی که باعث می شود دیدی تازه نسبت به زیبایی طبیعی پیدا کنید. آرایشگران این موسسه، زیبایی درونی تان را بیرون می کشند؛ حتی اگر خودتان از وجودش بی خبر باشید.




آرایشگاه لامیسون راجر؛ بروکسل، بلژیک / la maison roger brussels



موسسه ای با کلاس که از سال 1935 یک روز هم تعطیل نشده است. فرقی ندارد کی هستید؛ نوجوان، هنرمند، تاجر، سیاستمدار، بازیگر و ... کارکنان باتجربه آرایشگاه راجر کاری می کنند که در کانون توجه قرار بگیرد. فضای آرام و چیدمان بی نظیرش به محض ورود کاری می کنند که هوس کنید تعطیلات تان را در آنجا بگذرانید.


آرایشگاه کریستف روبین؛ پاریس، فرانسه / Christophe Robin - paris

مگر می شود درباره لوکس ترین ها صحبت کرد ولی از پاریس حرفی به میان نیاورد؟ پاریس به جز موزه و هتل های پنج ستاره، آرایشگاه های پنج ستاره نیز دارد. حال فکر کنید آرایشگاه متعلق به یک هنرمند، طراح، عکاس و نقاش خوش ذوق یعنی کریستف روبین باشد. این آرایشگاه در طبقه اول هتل لاموریس قرار دارد و فضایی شیک و مدرن اما هنری دارد. روبین با توجه به ذوق هنری اش فضای داخلی را با استفاده هوشمندانه از کنتراست نور و رنگ طراحی کرده است.



 سقفی که کامل نقاشی شده، دکوراسیون هنرمندانه، فضایی باز و آرامش بخش، کارکنان ماهر و تمام امکانات مورد نیاز، حتی یک بار مراجعه به این آرایشگاه را تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی می کند.


آرایشگاه روبروتو دی آنتونیو؛ رم، ایتالیا / roberto di antonio



در سراسر ایتالیا شعبه دارد ولی شعبه دومش در رم چیز دیگری است. این آرایشگاه مسئول آرایش و پیرایش مهمانان عروسی تام کروز در ایتالیا بوده است.


آرایشگاه پتروس گلیفادا؛ آتن، یونان / petros glyfada athen



آرایشگاهی زیبا و مدرن در بهترین نقطه آتن که به دلیل داشتن بهترین آرایشگران دنیا معروف است؛ مهارتی که سابقه اش به یونان باستان می رسد.


آرایشگاه کایرو؛ فلورانس، ایتالیا / cairo hair salon in florence



همه چیزش زیباست، حتی خیابانی که داخل آن قرار دارد. آرایشگران این مرکز در کار خود بهترینند و موهایتان را درست مطابق چهره تان درست می کنند، بدون ذره ای خطا. مهارت، دانش و عشق به کار کارکنانش حتی سختگیرترین مشتریان را راضی به خانه می فرستد. تجهیزات پیشرفته اش هم جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد.


آرایشگاه آلتو سنوسو؛ مسکو، روسیه / alto senso in moscow



به محض وارد شدن مبهوتش می شوید؛ شکوه، زیبایی، هنر، ظرافت و اعتماد، اولین تاثیر آرایشگاه آلتو سنسو روی شماست. این تازه اولش است چون موقع خروج احساس رضایتمندی هم اضافه می شود. اصلا معنی اسمش هم همین است «حس فوق العاده» که البته ریشه یونانی دارد، چون فضای داخلی آن با گل های طبیعی سفید تزئین شده است که هر روز نو می شوند. کارکنان این مرکز در معتبرترین آموزشگاه های جهان آموزش دیده اندو به این معروفند که زیبایی درونی را به زیبایی بیرونی پیوند می دهند.


آرایشگاه کلوس؛ بوداپست، مجارستان / Close  budapest



اسمش را همینطور و بدون منظور کلوس نگذاشته اند. کلوس یا نزدیک واقعا به ارتباط نزدیک آرایشگران و مشتریان آرایشگاه کلوس اشاره دارد که انگار قرن هاست با هم آشنا هستند. این آرایشگاه به این معروف است که امکان ندارد حتی یک مشتری ناراضی از آنجات بیرون برود، چون همه چیز در عالی ترین سطح قرار دارد. فضای آرام و راحت این آرایشگاه با بهترین استراحتگاه های تفریحی برابری می کند. این آرایشگاه همکاری نزدیکی با معتبرترین مجلات تناسب اندام و زیبایی دنیا و همچنین برندهای معروف پوست و مو دارد و حتی چند آگهی بازرگانی مهم آنها نیز داخل خود آرایشگاه فیلمبرداری شده است.


آرایشگاه باربارادیلی؛ لیورپول، انگلستان / Barbara Daley Liverpool



یکی از زیباترین ساختمان های لیورپول با نمایی که کل شهر در آن دیده می شود، فقط یک معنی می دهد؛ آرایشگاه باربارا دیلی. این موسسه در تمام فهرست های برترین آرایشگاه های جهان حضور دارد. باکیفیت ترین خدمات در کنار فضای آرام باعث می شود آدم بخواهد گوشه ای لم دهد و برای مدتی بی خیال دنیا شود.


آرایشگاه مونچومورنو؛ مادرید، اسپانیا / monchomoreno madrid



آرایشگاهی لوکس و زیبا واقع در قلب مادرید که حرفه ای ترین و بهترین آرایشگرهای دنیا را در کنار همه امکانات مورد نیاز در خود جمع کرده است. آخرین فناوری های مراقبت از پوست و مو در این مرکز ارائه می شود تا هیچ کم و کسری نداشته باشید. فکر می کنید حوصله تان سر می رود؟ تا نوبت تان شود می توانید از کتابخانه و آرشیو بزرگ مجلاتش استفاده کنید و بهترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های محلی را که از میوه های درجه یک تهیه شده اند بنوشید. فضای اصلی هم با شمع های روشن تزئین شده؛ صحنه ای که به رویا بیشتر شبیه است.


آرایشگاه وی لانژ؛ استکلهم، سوئد / vi Lanzh Stockholm



در آرایشگاه وی لانژ، هنر و فناوری با هم یکی شده اند. فضایی که هارمونی درآنموج می زند در کنار کارکنان خلاق و ماهر، کاری می کند که دیگر دوست ندارید پس از پایان کارتان از آنجا خارج شوید. اگرچه سلیقه خودتان حرف ندارد اما کارکنان آنجا چنان مدل هایی برای موهایتان پیشنهاد می دهند که نمی توانید ردشان کنید.


ویدیو مرتبط :
سالن vip عروس-سالن زیبایی دریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان قربانی اتاق انجماد سالن زیبایی‌ شد + عکس



مدیر سالن زیبایی‌ای که برای آرامش روانی مشتریان خود، قرار گرفتن در دمای پایین را پیشنهاد می‌داد، کارمند خود را قربانی کرد.

  هندرسون نوادا، مدیر مرکزی این سالن از پیدا شدن یکی از پرسنل در اتاق مرکز خبر داد.

اخبار,اخبارحواد ث, حوادث روز

 

بر اساس گزارش پلیس، جسد چلسی که 24 سال داشت توسط یکی از کارمندان سالن زیبایی که متخصص در سرمادرمانی، زیبایی عمیق یخ و درمان‌های پزشکی بود، کشف شد.

اداره ایمنی بهداشت گفت: چلسی حداقل 10 ساعت قبل از پیدا شدنش، در آن اتاق بوده و ممکن است با استنشاق گازهای نیتروژن ساطع به اتاق خفه شده باشد. بازرسان پزشکی می‌گویند چلسی مرگ در ثانیه را تجربه کرده و رنج نکشیده است.

مسئول این سالن اظهار داشت: درب هیچ کدام از اتاق‌های انجماد بلافاصله قفل خودکار نمی‌شود تا اگر پرسنلی خطا کرد، بتواند جان خود را نجات دهد و این فرصت در حالی است که تمام پرسنل آموزش دقیق و مو به مو دیده‌اند.

پلیس محلی لاس وگاس گفت: در حال بررسی علت استفاده آگاهانه او از اتاق هستیم، در حالی که چلسی در شب و در خارج ساعت کسب و کار در آنجا حضور داشت.

رئیس این سالن گفت: قرار گرفتن در سرمای شدید می‌تواند استرس روانی، رماتیسم و درد مفاصل را بهبود دهد. شاید چلسی به دلیل بیماری رماتیسم خود به اتاق انجماد رفته است. لیندسی لوهان و سندی مور از ورزشکاران و افراد مشهوری هستند که در دمای انجماد به بهداشت روانی متعادل خود رسیده‌اند.

پلیس در پایان افزود: کالبدشکافی برای علت کشته شدن چلسی انجام می‌شود و نتایج آن 6 تا 8 هفته دیگر آماده اعلام به دادگاه است تا دلیل حادثه رخ داده مشخص شود.

اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران