سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند


وقتی تصمیم می‌گیرید لذت مادر شدن را تجربه كنید باید خودتان را برای یك زندگی متفاوت 9 ماهه آماده‌كنید. این آمادگی از تغییر سبك و شیوه لباس پوشیدن‌تان شروع می‌شود.

وقتی تصمیم می‌گیرید لذت مادر شدن را تجربه كنید باید خودتان را برای یك زندگی متفاوت 9 ماهه آماده‌كنید. این آمادگی از تغییر سبك و شیوه لباس پوشیدن‌تان شروع می‌شود. شما باید لباس‌هایی بپوشید كه زیبایی حس مادرانه‌تان را در ظاهر هم نشان بدهد. لباس‌هایی كه نشان دهد شما قرار است به‌زودی یك مادر باشید... برند نانا باز هم یك دنیا طرح و رنگ را در هم آمیخته تا همه شما مادران فردا، بهار و تابستان زیبا و راحتی را سپری كنید.





این لباس از آن انتخاب‌هایی است كه با پوشیدن آن قبل از هر چیز ایرانی بودن‌تان را به رخ می‌كشید. تركیب ابریشم خام با تكه‌دوزی‌های دست دوز تركمن، ظاهر این لباس را كاملا متفاوت كرده. البته بعد از زیبایی بزرگ‌ترین ویژگی این لباس راحت بودن آن برای شماست. برش روی سینه و آزاد بودن پیراهن به شما اجازه می‌دهد تا ماه‌آخر بارداری روی این لباس حساب كنید. عبای كلوش روی لباس هم كه از آن یك تركیب منحصر به فرد ساخته و حتی می‌تواند حكم مانتو را برای شما بازی كند.

قیمت: 325 هزار تومان





بارداری در فصل بهار و تابستان ناخودآگاه شما را به سمت پوشیدن لباس‌های خنك و راحت می‌كشاند. این پیراهن برای خانم‌های باردار،  به‌خصوص قد بلند، انتخاب خوبی است چون گشاد شدن آن از قسمت كمر برآمدگی شكم آن‌ها را به‌خوبی پوشش می‌دهد. ضمن این‌كه آن‌قدر بلند هست كه با تركیب آن با یك كت نخی سبك و یك كفش تخت بتوانید به‌عنوان لباس بیرون هم از آن استفاده كنید.

قیمت: 115 هزار تومان





سبكی و راحتی این لباس در نگاه اول پیداست. همین 2 گزینه هم برای انتخاب یك لباس مناسب برای خانم‌های باردار به‌خصوص در فصل بهار و تابستان كافی است‌ اما این لباس جدا از تركیب رنگ‌های جذابی كه متناسب با روحیه یك مادر باردار دارد نقش یك تونیك راحت را هم برای او بازی می‌كند. ضمن این‌كه 2 قسمت این لباس كاملا از هم مجزا هستند بنابراین امكان استفاده جداگانه از آن‌ها هم برای خانم‌های باردار فراهم است.

قیمت: 130 هزار تومان





این پیراهن یك انتخاب مناسب برای خانم‌های بارداری است كه حتی در این دوران هم دوست دارند سراغ لباس‌های متفاوت و تا اندازه‌ای هم اسپرت بروند. این پیراهن كه از پارچه ابریشم خام تهیه شده یك پیراهن كاملا راسته است كه به خاطر كشی كه در قسمت پایین و بالاتنه آن كار شده می‌تواند با تغییر سایز شما در ماه‌های بارداری همراه شود. البته حتی پس از مادر شدن هم می‌توانید روی این لباس حساب كنید چون فقط كافی است روی پیراهن، كمر بند متفاوتش را ببندید تا با سایز شما هماهنگ شود.

قیمت: 150 هزار تومان





این تونیك به‌دلیل چین‌هایی كه در قسمت پایین آن كار شده ناخودآگاه نگاه را از برآمدگی شكم شما دور می‌كند و اندام‌تان را كاملا طبیعی نشان می‌دهد. از طرف دیگر برش كلوش مانند آن اصلا اجازه نمی‌دهد با پوشیدنش احساس كلافگی كنید. این گشادی، با لختی پارچه تركیب شده تا به راحت‌ترین انتخاب برای خانم‌های باردار تبدیل شود. ضمن این‌كه هر خانم باردار بنا به سلیقه خودش می‌تواند این تونیك را با شلوار یا دامن مناسب بارداری هماهنگ كند.

قیمت: 105 هزار تومان





این مانتو تركیبی است از پارچه‌های نخی كودری با پارچه نخ ابریشم، بزرگ‌ترین امتیاز آن هم برای خانم‌های باردار البته بعد از زیبایی، سبكی و خنكی آن است. قسمت پشت و   زیر آستین‌های آن با پارچه‌های نخی تكه دوزی شده، تا هوا راحت‌تر در آن جریان داشته باشد. چاك‌های جلوی مانتو هم راه رفتن را حتی در ماه‌های آخر بارداری برای مادرهای آینده راحت‌تر می‌كند. خانم‌های باردار برای تنوع بیشتر می‌توانند این مانتو  را گاهی با دامن بپوشند و گاهی هم با شلوار. به هر حال در هر 2 حالت یك پوشش كاملا خنك و راحت را انتخاب كرده‌اند.

قیمت: 85 هزار تومان





این مانتو كاملا مناسب مجالس رسمی است. ابریشم خام به كار رفته در این مانتو همراه با طراحی متفاوت آن، این اجازه را به خانم‌های باردار می‌دهد كه حتی به‌عنوان یك لباس از آن استفاده كنند. برش نیم‌تنه این مانتو قسمت پایین آن را آزادتر می‌كند كه باعث پنهان‌شدن برآمدگی شكم می‌شود. قسمت آزاد این مانتو هم (از قسمتی كه روی كمر برش خورده) همراه با بزرگ‌تر شدن شكم به‌تدریج بازتر می‌شود، بنابراین بدون این‌كه تغییری در شكل ظاهری آن ایجاد شود تا ماه‌های آخر بارداری كاملا قابل استفاده است.

قیمت: 140 هزار تومان





این مانتو برای رفت‌وآمدهای روزمره خانم‌های باردار یك انتخاب مناسب است؛ انتخابی كاملا تابستانه و بسیار راحت. پارچه نخی (وال هندی) آن هم به رنگ سفید به اندازه كافی حس خنكی و سبكی را انتقال می‌دهد؛ آن‌قدر كه نیازی به امتحان كردن نیست. قسمت جلوی مانتو هم با بندینك‌هایی كه روی آن تعبیه شده پوشیدن مانتو را ساده‌تر می‌كند. این مانتو با یك شلوار مناسب بارداری به سبك شلوارهای هندی هماهنگ شده است؛ شلواری با كمر كش پهن و بالاتنه گشاد، اما با پاچه‌های بسیار بلند. بلندی پاچه‌ها در پای شما به شكل چین خورده می‌ایستد. ضمنا به خاطر نازكی مانتو یك تاپ گشاد هم زیر آن درنظر گرفته شده است.

قیمت: 130 هزار تومان





خانم‌هایی كه طرفدار رنگ‌های شاد و زنده هستند، می‌توانند این مانتو را انتخاب كنند. این مانتو كه حكم یك پیراهن را هم دارد، كاملا مناسب خانم‌های بارداری طراحی شده كه شكم‌شان از همان ماه‌های اول برآمده است. چین‌های این مانتو برآمدگی شكم شما را در خود  كاملا پنهان می‌كند تا جایی كه هیچ‌كس از روی ظاهر به باردار بودن‌تان پی نمی‌برد. ضمن این‌كه گشادی قسمت پایین مانتو، راه‌رفتن را هم برای شما راحت‌تر می‌كند.

قیمت: 135 هزار تومان





تنظیم گشادی یا تنگی این مانتو دست خود شماست، بنابراین در هر اندامی كه باشید و حتی بعد از بارداری هم می‌توانید از این مانتو استفاده كنید. چون فقط كافی است با استفاده از بندهای ظریفی كه در قسمت پشت آن طراحی شده، میزان گشادی مانتو را تنظیم كنید. این مانتو یك مانتوی مناسب برای خانم‌های باردار در مجالس رسمی است. این ویژگی به دلیل جنس، تركیب رنگ و طراحی مانتوست.

قیمت: 150 هزار تومان

منبع : مجله شهرزاد



ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی ،لباس زنانه،لباس دخترانه تولید لباس طیطه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس عروس2009



 

لباس عروس

 

گل زیبا

 

لباس عروس

 

گل زیبا

 

لباس عروس

 

گل زیبا

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل متحرک

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس

 

گل متحرک

 

لباس عروس