سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

لازانيا با کدو تنبل!



 

 

لازانیا با کدو تنبل

 

 

کدوتنبل طرز پخت بسيار آساني هم دارد. ما هم در اينجا به شما علاقمندان کدو يک دستورالعمل جديد آموزش مي دهيم.

 


دستورالعملي براي پخت کدوتنبل

 

 

من عاشق کدو تنبل هستم- کدوتنبل يکي از ميوه هاي مورد علاقه من است. مهم نيست کدو تازه باشد يا کنسرو شده ، شما مارمالاد اين ميوه را هم با هر چيزي مي توانيد ميل کنيد. با نان هاي شيرين و يا بعد از غذاهاي مورد علاقه تان به عنوان دسر ميل کنيد. کدوتنبل طرز پخت بسيار آساني هم دارد. ما هم در اينجا به شما علاقمندان کدو يک دستورالعمل جديد آموزش مي دهيم.

 

 

مواد لازم : براي 6 نفر

 


قارچ تازه و خرد شده
500 گرم
پياز کوچک،خرد شده
1 عدد
نمک
2/1 قاشق چايخوري
روغن زيتون
2 قاشق چايخوري
کدو کنسرو شده 1 قوطی
خامه 2/1 فنجان
نعنا خشک شده 1 برگ
فلفل کوبيده شده 1 قاشق چايخوري
پاستاي خام 9 عدد
پنير کم چرب ريکوتا (ايتاليايي) 1 فنجان
پنير مازارلاي ايتاليايي (پنير سفيد سفت) ؛ بريده شده 1 فنجان
پنير پارميسان (ايتاليايي) 4/3 فنجان

 

 


طرز تهیه :

 


در يک قابلمه کوچک قارچ ، پياز و يک چهارم نمک را با روغن مخلوط کرده و بگذاريد تا سرخ شوند؛ حالا اين مايع را کنار بگذاريد. در يک کاسه کوچک ، کدو ، خامه ،‌فلفل ، برگ نعنا و باقيمانده نمک را مخلوط کنيد.

 


2/1 فنجان سس کدو را ته ماهيتابه پخش کنيد. دو قسمت پاستا را در ظرف گذاشته و حالا دوباره سس کدو را روي پاستا بريزيد. حالا مخلوط قارچ تان را اضافه کنيد. سپس 2/1 فنجان از پنير ريکوتا ،‌2/1 فنجان پنير مازارلا و 4/1 فنجان پنير پارميسان را اضافه کنيد. دوباره سس کدو و پاستا را روي مخلوط تان بريزيد. آنقدر اين کارتان را ادامه دهيد تا ظرف تان پر شود.

 


ظرف را با يک ورق آلومينيوم پوشانده و در درجه حرارت 375 درجه بمدت 45 دقيقه بگذاريد تا بپزد.پس از 45 دقيقه ظرف را بيرون آورده پنير پارميسان را روي آن رنده کرده و پخش کنيد. دوباره ظرف را به مدت 10 الي 15 دقيقه در فر بگذاريد تا پنيرها آب شوند. حالا ظرف را بيرون آورده و قبل از بريدن بگذاريد ده دقيقه اي بماند تا سرد شده تا بتوانيد براحتي آن را برش بدهيد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
منفجر شدن کدو تنبل....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با کدو تنبل چیکار میشه کرد ؟!