سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

قوانین طلایی اسباب کشی



 

نکات اسباب کشی , قوانین اسباب کشی

 

محتوای هر بسته و جعبه را با ماژیک روی آن بنویسید. به این ترتیب هنگام جابه جایی می دانید که کدام جعبه به آشپزخانه، کدام یک به اتاق خواب و کدام یک به اتاق نشیمن باید منتقل شود.

 

هر جعبه را به محض ورود به منزل در بخش مربوط به خود قرار دهید و هرگز جعبه ای را که مربوط به اتاق خواب است درون اتاق دیگر باز نکنید چون ساعت ها مشغول جمع کردن و انتقال دوباره آن می شوید.

 

سعی کنید از محتویات درون هر جعبه فهرستی در دسترس داشته باشید تا به این ترتیب امکان پیدا کردن وسایلی که احتیاج فوری به آن را دارید، راحت تر باشد.

 

پس از انتقال مبلمان و وسایل بزرگ و قرار گرفتن وسایل برقی در جای خود سراغ جعبه های آشپزخانه بروید و با مهم ترین آن ها شروع کنید.

 

بهترین روش برای چیدن لوازم و ابزار آشپزخانه آن است که از وسایل مهم و ضروری شروع کنید و جعبه وسایلی را که کمتر به کارتان می آید در آخرین مرحله مرتب کنید و آن را در گوشه ای قرار دهید.

 

برنامه ریزی کنید و از اعضای خانواده نیز برای چیدمان وسایل کمک بگیرید. مثلا از بچه ها بخواهید لباس ها و کمدهای خود را خودشان مرتب و تنظیم کنند.

 

پس از آن که وسایل بزرگ آشپزخانه و ظروف را در جای خود قرار دادید جعبه های خالی را جمع کنید تا ابزارهای کوچک میان کارتون ها گم نشوند.

 

دقت داشته باشید که همیشه از اجسام، ابزار و ظروف بزرگ تر به سمت وسایل کوچک تر حرکت کنید. به این ترتیب راحت تر به فضای اطراف تان نظم می دهید و آرامش بیشتری پیدا می کنید.

 

منبع : مجله زندگی ایده آل


ویدیو مرتبط :
‫یه اسباب بازی با قوانین فیزیکی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قوانین طلایی اسباب‌كشی


اگر تصمیم دارید در ماه آینده اسباب كشی كنید حتما نكات زیر را مطالعه كنید. با دانستن این نكات قطعا اسباب كشی راحتی را تجربه می‌كنید





صبح بخیر: 
  1. محتوای هر بسته و جعبه را با ماژیك روی آن بنویسید. به این ترتیب هنگام جابه‌جایی می‌دانید كه كدام جعبه به آشپزخانه، كدام یك به اتاق خواب و كدام یك به اتاق نشیمن باید منتقل شود.

  2. هر جعبه را به محض ورود به منزل در بخش مربوط به‌خود قرار دهید و هرگز جعبه‌ای را كه مربوط به اتاق خواب است درون اتاق دیگر باز نكنید چون ساعت‌ها مشغول جمع كردن و انتقال دوباره آن می‌شوید.

  3. سعی كنید از محتویات درون هر جعبه فهرستی در دسترس داشته باشید تا به این ترتیب امكان پیدا كردن وسایلی كه احتیاج فوری به آن را دارید، راحت‌تر باشد.

  4. پس از انتقال مبلمان و وسایل بزرگ و قرار‌گرفتن وسایل برقی در جای خود سراغ جعبه‌های آشپزخانه بروید و با مهم‌ترین آن‌ها شروع كنید.

  5. بهترین روش برای چیدن لوازم و ابزار آشپزخانه آن است كه از وسایل مهم و ضروری شروع كنید و جعبه وسایلی را كه كمتر به كارتان می‌آید در آخرین مرحله مرتب كنید و آن را در گوشه‌ای قرار دهید.

  6. برنامه‌ریزی كنید و از اعضای خانواده نیز برای چیدمان وسایل كمك بگیرید. مثلا از بچه‌ها بخواهید لباس‌ها و كمدهای خود را خودشان مرتب و تنظیم كنند.

  7. پس از آن‌كه وسایل بزرگ آشپزخانه و ظروف را در جای خود قرار دادید جعبه‌های خالی را جمع كنید تا ابزارهای كوچك میان كارتون‌ها گم نشوند.

  8. دقت داشته باشید كه همیشه از اجسام، ابزار و ظروف بزرگ‌تر به سمت وسایل كوچك‌تر حركت كنید. به این ترتیب راحت‌تر به فضای اطراف‌تان نظم می‌دهید و آرامش بیشتری پیدا می‌كنید.