سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

غریزه ای آشنا به نام میل جنسی


باتوجه به اینکه در جامعه ما، ازدواج جوانان با تأخیر صورت می گیرد و از سوی دیگر نیازهای جنسی آنان واقعیت انکارناپذیر است، جوانانی که نمی خواهند روابط جنسی غیررسمی و بی بند و بار داشته باشند، چه راهکارهایی باید پیش گیرند؟


ویدیو مرتبط :
مبارزه با غریزه جنسی در 5 دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 ماده غذایی كاهنده میل جنسی



 

 

5ماده غذایی کاهنده میل جنسی

 

آیا می‌دانستید مصرف مرتب برخی مواد غذایی می‌تواند میل جنسی را كاهش دهد؟

 

1.لیسوریس: این گیاه شیرین در صنعت شیرینی‌پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه چون سطح تستوسترون را كاهش می‌دهد كاهنده میل جنسی هم در زنان و هم در مردان است.

 

2.سویا: سویا یكی از مواد غذایی طبیعی غنی از ریزمغذی‌ها است. این دانه گیاهی منبع خوب پروتئین، قند، چربی، ویتامین‌های A، B، پتاسیم، كلسیم، منیزیم، زینك و آهن است و به شكل‌های گوناگونی از جمله شیر سویا در بازار موجود است. با وجود تمامی فواید مصرف بالای آن می‌تواند میزان هورمون تستوسترون را در بدن كاهش دهد.

 

3.مانت:مانت یك گیاه دارویی بسیار مشهور است كه برای سیستم دستگاه گوارش مفید است. از این گیاه معمولا برای معطر كردن بستنی‌ها و انواع شكلات‌ها و آدامس‌ها بهره می‌برند. اما در عین حال كه شكلات‌های حاوی این گیاه می‌تواند دهان شما را خوشبو كند بر میل جنسی‌تان تاثیر گذاشته و آن را كاهش می‌دهد.

 

4.كینین: این تركیب خوشبوكننده كه در تهیه نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود كاهنده میزان تستوسترون است. این تركیب مزه تلخی به نوشیدنی‌های گازدار می‌دهد و در مواجهه با اشعه ماورای بنفش قابل مشاهده است.

 

5.كورنوفلاكس :كورنوفلاكس كه از ذرت، شكر و ویتامین تهیه شده و همراه با شیر مصرف می‌شود همخوانی خوبی با میل جنسی ندارد.

منبع: ریدرزدایجست