سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرز شستن ظروف چینی لک دار



 

طرز شستن ظروف چینی لک دار

 

 

ظروف چینی لک دار در دیگ بگذارید تا آب آن بجوشد .

 

اگر می خواهید ظروف چینی شما تمیز و براق شود ، آنها را داخل دیگی که پر از آب سرد و پودر لباسشویی است ، قرار دهید و زیر دیگ را روشن کنید تا آب به جوش آید . و چند دقیقه ای به همان حالت بجوشد.

 

 


ویدیو مرتبط :
شستن ظروف کافی شاپ،در دستشویی!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط به چاه حین شستن ظروف/ زن خانه‌دار به شکل معجزه‌آسایی نجات یافت+عکس




 اخبار حوادث - سقوط به چاه حین شستن ظروف/ زن خانه‌دار به شکل معجزه‌آسایی نجات یافت+عکس

زن ٣٥‌ساله‌ای به‌علت فروکش‌کردن چاه ‌فاضلاب در زیر سینگ ظرفشویی به داخل چاه سقوط کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، حوالی ساعت 14 روز جمعه هیجدهم مهر ، در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی ‌بر سقوط فرد به درون چاه ، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره 6 ‌را به‌محل حادثه واقع ‌در خیابان١٧ شهریور اعزام کرد.

اخبار,اخبارحوادث,سقوط به چاه

 

بر پایه این خبر و به گفته مدیر منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، در این حادثه هنگامی که خانمی 35 ساله در حال شستن ظروف در آشپزخانه منزل خود بود، چاه آشپزخانه در زیر سینگ ظرفشوئی ریزش و خانم جوان به داخل چاه ی به عمق تقریبی 6 متر سقوط می کند .

آتش پاد سوم " ابوالفضل تیموری " با بیان اینکه نجاتگران آتش نشانی در اقدامی به موقع فرد حادثه دیده را از داخل چاه به سطح زمین انتقال دادند، بیان کرد: خوشبختانه این خانم به‌طور معجزه‌آسایی در کمر چاه گیرکرده بود که همین امر وی را از آسیب جدی و مرگ نجات داد .

گفتنی است فرد حادثه دیده پس‌از عملیات نجات به‌عوامل اورژانس‌ حاضر در محل تحویل داده شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران