سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرز تهیه مربا سیب



 

 

مربا سیب

 

 

مواد لازم :

 

 

سیب سفت
1 کیلو
شکر
1/5 کیلو
دانه هل
1 قاشق چایخوری

 

 

طرز تهیه :


شکر و آب را قوام بیاورید . سیب ها را پوست بکنید و قاچ قاچ کنید و یا اگر از سیب ریز گلاب استفاده می کنید ، وسط آن را با چاقوی نازکی خالی کنید وسیب را درسته در شکر بیندازید . هل را در پارچه نازکی بریزید و سر پارچه را محکم ببندید و در شیره شکر بیندازید . برای پخت این مربا یک ساعت کافی است .

 

 

 


ویدیو مرتبط :
How to make applesauce at home [طرز و تهیه مربا سیب در خانه ]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه مربا هلو



 

 

مربا هلو

 

 

مواد لازم :

 

شكر
1 كیلو
آب
3 پیمانه
بادكا
1/4 پیمانه
هلو
1 كیلو
خلال بادام 1/4 پیمانه
وانیل شكری 1/4 قاشق چایخوری
آب لیموی تازه 1/4پیمانه

 



طرز تهیه :


یك كیلو شكر را با سه پیمانه آب و بادكا روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا قوام آید . پس از قوام آمدن , حرارت را خاموش می كنیم .

 

برای انتخاب هلو بهتر است , هلوهائی را انتخاب كنیم كه رنگ زرد زعفرانی داشته باشند , سپس هلو را پوست گرفته و برش می دهیم , بهمراه خلال بادام در شیشه می رییزیم , شربت را روی آن ریخته , در شیشه را محكم می بندیم. در قابلمه ای مقداری آب ریخته و شیشه را درون آن قرار می دهیم بطوریكه تا سه چهارم شیشه را آب بگیرد وروی حرارت قرار می دهیم .

 

زمانیكه آب به جوش آمد , حرارت را ملایم كرده و حدود بیست دقیقه شیشه در اب بجوشد . پس از این دت از اب داغ بیرون آورده , در آن را باز كنید وانیل و آب لیمو را اضافه كنید و در شیشه را محكم ببندید. دوباره در آب جوش قرار دهید بعد از چند جوش از آب بیرون آورید .