سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرز تهیه سالادهای تابستانی



 

لایه های تشكیل دهنده این سالاد عبارتند از ذرت تازه و سیب زمینی و ماهی تن گریل شده و سس آن هم از آبلیمو ، زیره و روغن زیتون تصفیه نشده می باشد .

 

این سالادهای تازه شامل همه نوع مواد غذایی هستند . تركیب وسوسه انگیز تازه ترین میوه ها و سبزی های تابستانی برای شام كامل در آب و هوای گرم تابستان با سس سركه  و دیگر سس ها بسیار لذیذ و خوشمره است .

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ذرت شیرین و قره قاط ( بلوبری )

 

تركیب ذرت و میوه قره قاط تركیب غیر منتظره ای است اما در این سالاد لیمو شیرازی با زیره سبر طعم این دو ( ذرت شیرین و قره قاط ) را به آسانی با هم جور می کند .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد كوفته كله گنجشكی چینی با اسفناج

 

مواد این سالاد  كوفته كله گنجشكی ، اسفناج تازه ، توت فرنگی های آبدار و یك نوع سس سركه توت فرنگی خانگی می باشد . برای تزیین سالاد می توانید از چیبس سیب زمینی ادویه دار استفاده نمایید .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ریحان و گوجه فرنگی  

 

طعم سس پستو ( سسی ایتالیایی كه مواد اولیه آن سیر خرد شده ، ریحان تازه ، پنیر پارمژان ، روغن زیتون  و... می باشد ) در تركیب با گوجه فرنگی و ریحان تازه فوق العاده خواهد بود . برای غنی تر شدن سالاد  و برای اینكه بتوان به عنوان یك وعده شام سبک از آن استفاده كرد می توانید مقداری جوجه یا ماهی به سالادتان اضافه كنید .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد خربزه با سس كنجد شیرین

 

شیرینی خربزه، طالبی یا عسلك در دستور این سالاد خوشمزه طعم فلفل قرمز موجود در سس را تعدیل می كند .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد ذرت تازه با برنج

 

تركیب ذرت تازه ، برنج پخته شده سرد با آب گوجه فرنگی  و شاهی تازه این سالاد را به شام سبك برای آب و هوای گرم تبدیل می كند . تكه های فلفل سبز و پیاز قرمز  را هم می توانید به این سالاد اضافه كنید .

 

 

سالادهای تابستانی , تهیه سالادهای تابستانی

 

سالاد استیك  و سیب زمینی

 

سیب زمینی های كباب شده به همراه استیك گوشت دنده كه با مقداری زیادی كاهو سرو می شود .

 

 

 

 

منبع : seemorgh


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه دسر تابستانی خنک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه ی پنكیك میوه‌ های تابستانی



 

طرز تهیه ی پنكیك میوه‌ های تابستانی

 

مواد اولیه :

 

تخم‌ مرغ
سه عدد
آرد
115 گرم
بیكینگ‌ پودر
یك قاشق چایخوری
شیر
140 میلی ‌لیتر
نمک یک پر
عسل چهار قاشق غذاخوری
خلال بادام دو قاشق غذاخوری
میوه‌های فصل به میزان لازم

 

 

طرز تهیه:

 

سفیده و زرده را جدا كرده و زرده را به همراه آرد، بیكینگ‌پودر و شیر با همزن بزنید. سفیده را جداگانه به همراه كمی نمك زده تا كاملا پف كند، سفیده را به مخلوط زرده و آرد اضافه كرده و با لیسك به صورت دورانی هم بزنید. كف تابه را چرب كرده، از مخلوط به اندازه یك ملاقه برداشته و در تابه ریخته و اجازه دهید تا طلایی شود، سپس بر گردانید تا طرف دیگر نیز بپزد. در میان پنكیك‌های آماده از مخلوط میوه‌های فصل ریخته و در لایه آخر مقداری عسل و خلال بادام بریزید.