سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طرزتهیه توپ رنگی



 

 

توپ رنگی

 


مواد لازم:

 

سیب زمینی پخته
۶ عدد
مارگارین آب شده
۱الی ۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتون بدون بو
۱ قاشق سوپ خوری
هویج رنده شده
۲ عدد
شوید و یا جعفری ۱بسته کوچک
فلفل قرمز ۱/۲ قاشق چای خوری
آبلیمو تازه ۱قاشق سوپ خوری
نمک
به مقدار لازم

 


● طرز تهیه

ابتدا سیب زمینی پخته را پوست کنده و له کنید. سپس مارگارین آب شده ، آبلیمو ، نمک و روغن زیتون را به سیب زمینی اضافه کرده و از این مخلوط به اندازه یک گردو یا یک نارنگی برداشته و بصورت گلوله درآورید و در شوید ( شسته و خرد کرده ) آغشته نمائید. سپس در هویج (پوست گرفته و رنده شده ) و فلفل قرمز ( دانه درشت ) غلطانده و در ظرف بچینید. از هر مواد ، ادویه و یا سبزی دیگری که دوست دارید می تواند استقاده نمائید. مانند: کشمش- خلال بادام هندی- پنیر مزه دار- یا از دانه هایی مانند کنجد و پرک غلات. برای تزئین هم می توانید از ماست چکیده با سیر استفاده کنید.


ویدیو مرتبط :
فیلمی زیبا از توپ رنگی شناور در فضا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی»


جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)، امسال نیز در آستانه نوروز، نمایشگاهی با عنوان «بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی» از مهربانی بهار، برای کودکان زمستانی برپا کرده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: شادی نوروز متعلق به همه کودکان است، حتی اگر این کودک، فالفروش هر روزه خیابان‌ها باشد یا در اتاق کوچک نم زده‌ای در جنوب شهر یا حاشیه آن زانوی غم بغل گرفته باشد. این عید باستانی و زیبای ایرانی، می‌تواند برای همه کودکان شیرین باشد، اگر ما با خانه تکانی قلبمان جایی را برای آن کودک به رنج افتاده که فرزند ایران ماست باز کنیم.

 جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)، امسال نیز در آستانه نوروز، نمایشگاهی با عنوان «بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی» از مهربانی بهار، برای کودکان زمستانی برپا کرده است.

این نمایشگاه 14 تا  16 اسفند ماه 1392 ازساعت 10 صبح تا 11 شب در محل تهران، بزرگراه رسالت رسالت، خ بنی هاشم، بالاتر از میدان بنی هاشم، کوچه حافظ شرقی، ، کوچه بهارستان یکم، پلاک

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 23051110 روابط عمومی جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) تماس حاصل فرمایید.