سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

طراحی های دنیای مدرن


گالری تصویری که مشاهده می کنید طرح هایی مدرن از بهترین طراحان داخلی می باشد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: گالری تصویری که مشاهده می کنید طرح هایی مدرن از بهترین طراحان داخلی می باشد.



در اتاق نشیمن آپارتمانی در منهتن که توسط رابرت کوتوریه طراحی شده است، کاناپه سفارشی بر روی پایه کورین قرار داده شده و آباژور و میز برنزی، و میز و صندلی مرمری هم برای این آپارتمان در نظر گرفته شده است.





این پارتیشن مدرن و قالی ساده در این اتاق نشیمن با مبل ها همخوانی دارند.





در ورودی این آپارتمان، یک مبل کلم شکل، یک نقاشی و آینه ای مدرن وجود دارد.





میز مطالعه ای با صندلی دهه هفتاد برزیلی و تخت سفارشی مخملی و میز کوچک طراحی شده توسط پونا فرونیه، پرده های مدرن و قالی شطرنجی عناصر این اتاق هستند.





دیوارهای اتاق خواب اصلی پوشیده از مخمل هستند و آباژورهای سفارشی کنارتختی مارک مائورو فابرو دیواکوب شده اند.





پانل های دیواری در اتاق خواب اصلی، طرح ساختمان های شهر نیویورک دارند. روی میز نقاشی سفیدرنگی از تامارا دو لمپیکا قرار دارد و آباژور ایستاده از فیلیپ هیکوئیلی است.





این آباژور طرح ماتیا بونتی کنار کنسولی در اتاق غذاخوری در کنار یک نقاشی از فانگور قرار دارد.





میز، لوستر و مجسمه مرمری در اتاق غذاخوری همه از زیبایی های مدرن این اتاق هستند.


ویدیو مرتبط :
دنیای مدرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی زیبا از یک میز نهارخوری مدرن!



 

 

طراحی زیبا از یک میز نهارخوری مدرن!

 


یک دکوراتور ژاپنی به نام تویو ایتو یک طرح بسیار زیبا و جذاب برای میزنهارخوری طراحی کرده است. در نوآوری که این طراح انجام داده است از چوبهای مختلف گردو ؛ ماهون ؛ گیلاس ؛ بلوط و زبان گنجشک استفاده کرده است و به صورت لایه های با ضخامت یکسان چوبها به ترتیب روی هم پرس شده و به صورت دایره ای شکل خراطی شده و طرحهای بسیار زیبای ایجاد نموده است. یک طرح بسیار ویژه و خاص ایجاد شده است. برای قسمت نشیمنگاه این فروفتگی ها نشستن را روی سطح چوبی راحتتر کرده است و برای قسمت میز نهارخوری از یک شیشه ساده و با قطر زیاد بر روی میز استفاده شده که یک ست شیک و زیبا ایجاد شده است. امیدواریم که هنرمندان دکوراتور و تولیدکنندگان از این طرح الگو مناسبی برای طراحی های جدید دکوراسیون گرفته باشند.

 

با توجه به گوناگونی رنگی چوب در کشور خودمان میتوانیم برای بدست آوردن چنین ترکیب رنگی از چوبهای مختلف میتوانیم از چوبهای راش- گردو -عناب -گیلاس - سپیدار و عرعر استفاده کنیم.

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!

 

 

 یک میز نهارخوری مدرن!