سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

شامپویتان را هم خودتان درست کنید!باور کنید!



 

 

شامپویتان را هم خودتان درست کنید

 

شاید تعجب کنید که می توانید به راحتی شامپویی را در منزل برای موهایتان تهیه کنید که بدون هیچ آسیبی موهایتان را به درخشندگی و سلامت برساند.

 

اگر استفاده از انواع شامپوها شما را به نتیجه ی دلخواهتان نرسانده و ازامتحان انواع شامپوها بر روی موها خسته شده اید یکبار روش خانگی آن را امتحان کنید.


برای تهیه این شامپوی خانگی کافی است یک مشت گیاه غاسول صابونی که در عطاریها یافت می شود تهیه کنید. یک لیتر آب داغ کنید و روی گیاه بریزید .در ظرف را بپوشانید و بگذاریدبه مدت 15 دقیقه دم بکشد، محلول را از صافی رد کنیدو داخل شیشه در دار بریزید. موقع استحمام از این شامپو همانند شامپوهای دیگر استفاده کنید.

 

اگر دوست دارید موهایتان براق و درخشنده شود بهتر است از دم کرده گل گندم یا گیاه اسطوخودوس استفاده کنید.به این ترتیب که سه قاشق سوپخوری از این گیاه را با یک لیتر آب دم کنید و موهایتان را با آن آب بکشید، یک قاشق سرکه سیب نیز به موها درخشندگی فوق العاده ای می بخشد.

منبع:seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
خودتان را تایید کنید تا خودتان را باور کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودتان كرم پاک كننده بابونه درست کنید



گل بابونه 50 گرم,آب مقطر 500 ميلي ليتر,آب ليمو يک قاشق چايخوري,سديم بنزوات يك دوم قاشق چايخوري

کرم بابونه

گل بابونه و آب مقطر را در يك قابلمه بريزيد و به مدت 10 تا 15 دقيقه روي شعله ملايم بگذاريد.

 

کرم بابونه

 

سپس آن را صاف كنيد و بگذاريد تا خنك شود. آب ليمو و بنزوات سديم را به آن اضافه كنيد. اين مخلوط را در شيشه بريزيد و در يخچال نگهداري كنيد.

persianv.com