سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

زیرکانه‌ترین ترفندهای زیبایی که تا به حال یاد گرفته‌اید!



ترفندهای زیبایی,شاهکارهای زیبایی,پوست سالم

ابزار کا‌رهای سحرآمیز اغلب عصای جادویی، دود و آیینه است. اما برای این شاهکارهای زیبایی، داشتن روغن زیتون، پودر بچه و کمی نبوغ کفایت می‌کند!

اینها تجربیات  آزمایش شده خانم ها هستند که  آنها را با ما درمیان گذاشته اند، شما هم این روش های آسان و ارزان را امتحان کنید و تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید و اگر ترفند خاصی بلدید به ما هم بگویید!

 

1

شستن صورت با جوش شیرین:با استفاده از جوش شیرین یک تا دوبار در هفته، سلول‌های مرده را از سطح پوست خود بزدائید. از حدود ۲۰ سال پیش که یکی از نزدیکانم راز پوست فوق‌العاده‌اش را برایم آشکار کرد، شستن صورتم با جوش شیرین را در برنامه هفتگی خود گنجانده‌ام. نصف قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط می‌کنم تا به صورت خمیری شکل بدل شود و آن را روی صورت و گردنم ماساژ می‌دهم. با این روش، در دراز مدت پوستم بسیار لطیف و تروتازه شده و عالی به نظر می‌رسد. در ضمن هزینه یک بسته جوش شیرین بسیار ارزان و کم‌ است.


2

اگرچند بار در هفته، چند قطره روغن زیتون را به کرم مرطوب‌کننده خود بیافزائید پوستی سالم و براق برایتان به ارمغان خواهد آورد. این نکته را از مقاله‌ای که اندر فواید روغن زیتون نوشته شده بود، آموختم. من از آن دسته افرادی هستم که خیلی به آرایش علاقه‌ای ندارم، به همین دلیل زیبایی چهره‌ام را با آب‌رسانی صحیح تامین می‌کنم. اگرچه اکنون چهل و چند سال دارم، اما هیچ کس باورش نمی‌شود.


3
از آنجایی که حوله‌های معمولی موجب سوزش و سایش پوست‌های حساس می‌شوند، مادرم به من یاد داده که صورتم را با حوله‌ بچه که نرم و لطیف است و دارای قدرت جذب بالا، خشک کنم.


4
سالها پیش هنگامی که دوش می‌گرفتم، متوجه شدم که کرم مخصوص تمیز کردن موهای بدنم به اتمام رسیده، به جای آن از نرم‌کننده مو استفاده کردم. این راهکار دقیقه نودی پوستم را چنان نرم و ابریشمی کرد که پس از آن تصمیم گرفتم همیشه از نرم‌کننده مو به جای آن کرم استفاده کنم. مزیت: یک قوطی کرم کمتر و حمام کمتر شلوغ می‌شود.


5
بعد از اینکه به متصدی فروش لوازم آرایش شکایت کردم که ریمل من همیشه خشک و سفت می‌شود، او به من پیشنهاد کرد که درب تیوپ ریمل را خوب ببندم و برای مدت ۳ دقیقه در آب در حال جوش بگذارم تا حالت کرمی مانند خود را بازیابد. (البته نه ریملی که تاریخ مصرف آن تمام شده است.) این راه حل، من را از آرایش‌های وحشتناک و از دست دادن مژه‌هایم و حتی از هدر دادن پول‌هایم برای خرید ریمل نجات داد.


6
موهای من خیلی پرپشت هستند و هر گاه موهایم را دم اسبی می‌کنم، شل و ول می‌شود تا اینکه آرایشگرم به من یاد داد که چطور موهایم را دوتا یکی دم اسبی کنم. موهایم را به دو قسمت مساوی تقسیم می‌کنم (بالا و پایین) قسمت پایینی موهایم را با یک کش محکم می‌بندم، بعد بقیه موهایم را روی دم اسبی اول شانه می‌کنم و هر دو را با هم با یک کش می‌بندم. دم اسبی زیری بیشتر سنگینی موهایم را تحمل می‌کند و به همین دلیل موهای دم اسبی شده‌ای که دیده می‌شود زیبا و محکم هستند.


7
هرچه سنم بیشتر می‌شود، موی ابروهایم ضخیم‌تر و سفت‌تر می‌شوند و بر خلاف جهت خواب ابروهایم رشد می‌کنند. روی یک برس ریمل کمی اسپری مو می‌پاشم و روی ابروهایم می‌کشم. تا زمانی که صورتم را بشویم و در طول روز، ابروهایم پرپشت و مرتب به نظر می‌رسند.
منبع :آی بانو

 


ویدیو مرتبط :
ترفندهای پول گرفتن برخی متخصصان زیبایی درشوخی کردم:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترفندهای زیرکانه آرایش که تا به حال نشنیده اید



ترفندهای آرایش,زیباتر جلوه دادن چهره

اغلب آرایشگرها با اسرار زیباتر جلوه دادن چهره ها، به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها می تواند زیبایی های چهره خود را آشکارتر سازد.

 

در ادامه مطلب با برخی ترفندهای زیرکانه و غیر معمول آرایش صورت، که توسط مشهورترین گریمورهای دنیا جمع آوری شده، آشنا شوید.

 

مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق

 

برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.

 

استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها

 

به گفته Tina Turnbow (گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور)، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.

 

استفاده از آلوورا

 

برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.

 

استفاده از سایه ابرو

 

Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو (متناسب با رنگ ابروها) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هرچه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.

 

از ریمل استفاده کنید

 

به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.

 

رژ لب

 

برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید.

منبع:سایت سالم زی