سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

رنگ‌های چاشنی در دكوراسیون


در مبانی دكوراسیون، رنگی كه به مقدار و نسبت خیلی زیاد در دكوراسیونی مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان رنگ اصلی آن دكوراسیون محسوب می‌شود و رنگی كه به مقدار كمتری در فضا دیده شود رنگ تابع یا جانبی نام دارد.


ویدیو مرتبط :
دكوراسیون منزل ٠٩١٢٣٣٠٣٦٨٧

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فنگ شویی رنگ های دكوراسیون خارجی ساختمان


دكوراسیون خارجی خانه و رنگ های استفاده شده در آن نقش بسیار مهمی در تاثیرات روحی و روانی افرادی كه وارد خانه می شوند دارد و می تواند سبب شود كه انرژی های منفی و سمی در دكوراسیون خارجی جریان یابد و یا به كلی حذف شود. اینكه انرژی مثبت آرام حركت كند یا حركتی سریع داشته باشد (كه هر دو حالت نامناسب است) بستگی به نوع دكوراسیون و رنگ های استفاده شده در دكوراسیون دارد. نوع انرژی ای كه در فضای خارجی خانه شما به جریان می افتد تاثیر زیادی در نوع روابط همسایگان با هم و هم چنین احساس مهمانان شما و ذهنیت آن ها در مورد دكوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت. دكوراسیون خارجی خانه و رنگ های استفاده شده در آن نقش بسیار مهمی در تاثیرات روحی و روانی افرادی كه وارد خانه می شوند دارد و می تواند سبب شود كه انرژی های منفی و سمی در دكوراسیون خارجی جریان یابد و یا به كلی حذف شود. اینكه انرژی مثبت آرام حركت كند یا حركتی سریع داشته باشد (كه هر دو حالت نامناسب است) بستگی به نوع دكوراسیون و رنگ های استفاده شده در دكوراسیون دارد. نوع انرژی ای كه در فضای خارجی خانه شما به جریان می افتد تاثیر زیادی در نوع روابط همسایگان  با هم و هم چنین احساس مهمانان شما و ذهنیت آن ها در مورد دكوراسیون داخلی خانه شما خواهد داشت.

فنگ شویی رنگ های دكوراسیون خارجی ساختمان

رنگ های مناسب برای دكوراسیون خارجی

رنگ های مناسب برای بناهای مختلف بنا بر كاربرد های كه دارند متفاوت است. در این قسمت در یك جدول به طور كامل رنگ های مناسب برای دكوراسیون خارجی بناهای مختلف مطرح شده است.

از رنگ ها برای قوی كردن و ارتقای دكوراسیون خارجی بنا استفاده كنید

قسمت های مختلف

تاثیر آن بر روی زندگی

رنگ های مناسب

نتیجه استفاده از رنگ های مناسب

مركز جلوی نما

تخصصی و شغلی

آبی تیره و مشكی

بهبود روابط  شغلی

جلو سمت چپ

دانش و سطح آگاهی

آبی، سبز، مشكی

رشد شعور و قوه تفكر

مركز نمای پشت

خانواده

سبز،آبی، سبز-آبی

بهبود روابط خانوادگی

سمت چپ نمای پشت

ثروت

سبز،آبی،ارغوانی و قرمز

پول ، رفاه و فراوانی

مركز نمای پشت

شهرت

قرمز

اعتبار و خوشنامی

سمت راست نمای پشت

ازدواج

صورتی،قرمز و سفید

ازدواج موفق

سمت راست مركز

خلاقیت

سفید

بهبود خلاقیت و رشد فكری كودكان

سمت راست جلوی نما

سرمایه و نیكوكاری

سفید،طوسی و مشكی

سفر و كمك به دیگران



رنگی كه در نما استفاده می كنید تاثیر روانی زیادی بر روی افرادی كه وارد خانه شما می شوند و حتی افرادی كه تنها از خیابانی كه خانه شما در آن قرار گرفته عبور می كنند دارد. در كل مناسب ترین رنگ ها برای استفاده در نمای ساختمان عبارتند از:

•    طوسی
•    مشكی
•    سفید
•    آبی
•    سبز

اگر تغییر رنگ فعلی نمای خانه شما غیر ممكن است می توانید از رنگ های مناسب در قالب وسایل و اشیا مختلف به صورت كاملا هوشمندانه در نما و دكوراسیون خارجی  استفاده كنید. برای مثال :

•    در منطقه شهرت چند گلدان با گل های قرمز قرار دهید.
•     نصب یك آبنمای زیبا در نزدیك در ورودی.

تنها با همین ایده های ساده می توانید انرژی های منفی را از دكوراسیون خارجی خانه خود دور كنید و انرژی مثبت را جایگزین امواج مسموم نمایید.