سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

دکوراسیون حوله ای



 

 

دکوراسیون حوله ای

 

حوله یکی از عناصری است که در تمام سرویس های بهداشتی دیده می شود. برخلاف اینکه برخی از افراد تنها به ویژگی کاربردی حوله ها توجه دارند باید بگوییم می توان از حوله ها به عنوان یک عنصر دکوری نیز در دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کرد و این عنصر مهم و کاربردی در سرویس بهداشتی را به یک عنصر دکوری نیز تبدیل نمود و از آن در راستای زیباتر کردک چیدمان سرویس بهداشتی استفاده کرد.

 

ایده های زیر به شما کمک می کند تا حوله ها را به طریقی بسیار جذاب و رویایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود به نمایش بگذارید.با ما همراه شوید.

 

 

•    رنگ حوله

 

اختصاص دادن حوله هایی با رنگ های متفاوت برای هر یک از اعضای خانواده یکی از ایده های جالب در خصوص دکوراسیون با حوله در سرویس بهداشتی است.در این خصوص توصیه می کنیم از رنگ هایی برای حوله ها استفاده کنید که در دکوراسیون موجود وجود دارند.با این کار هم هر فردی در خانه می تواند حوله خود را بشناسد و از ان استفاده کند و هم هماهنگی لازم در دکوراسیون به وجود می آید.

 

 

•    نصب آویز ها و طبقات

 

به تعداد حوله های دم دست و در حال استفاده آویز ها یا قلاب های کوچکی بر دیوار سرویس بهداشتی نصب کنید و در بالای این قلاب ها تعدادی طبقه برای حوله های تمیز نصب کنید و آن ها را به طرز زیبایی در آن طبقات قرار دهید طوری که در عین اینکه مشخص است که از ان ها در حال حاضر استفاده نمی شوند اما در دسترس نیز باشند.

 

 

•    رول کردن حوله ها

 

چند عدد حوله های کناری را به صورت رول در آورید و هر رول را با روبانی خوشرنگ متناسب با رنگ حوله ببندید و پاپیون بزنید. حوله های رول شده را در کنار هم داخل طبقاتی که برای قرار دادن حوله ها نصب کرده اید قرار دهید و اگر تمایلی به نصی طبقات ندارید می توانید این رول را داخل طبقات حصیری زیبا چیده و در گوشه ای از سرویس بهداشتی قرار دهید.فراموش نکنید که برای زیبا تر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی خود باید حوله هایی با رنگ های متنوع و شاد را به این صورت به نمایش بگذارید.

 

 

•   نمایش حوله ها به صورت لایه لایه

 

چنانچه قصد دارید از حوله های هم رنگ و یا حوله هایی که دارای رنگ های هم خانواده هستند بهتر است ان ها را به صورن هم اندازه تا کنید و به ترتین از سیر به روشن روی هم قرار دهید و در طبقات مخصوص به نمایش بگذارید.

 

این ها تعدادی از زیباترین و بهترین ایده ها برای استفاده دکوراتیو از حوله ها در چیدمان سرویس بهداشتی بودند.نکته و توصیه مهم در این زمینه این است که نباید حوله های زیبا و خوش رنگ خود در در کمد های در بسته قرار دهید و دور از چشم بگذارید بلکه باید از آن ها در زیباسازی دکوراسیون سرویس بهداشتی خود کمک بگیرید و رنگ های زیبا و بافت و عمق را از طریق آن ها را سرویس بهداشتی دعوت کنید.


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی منزل - مراحل تغییر دکوراسیون - دیزاینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حوله خشک کن و کاربرد آن در دکوراسیون حمام



سیستم های گرمایشی و سرمایشی به خصوص شوفاژ ها و رادیاتورها به عنوان اجزای جدا نشدنی از تاسیسات خانه شناخته می شوند و حذف آن ها تقریبا غیر ممکن است و از طرفی ظاهر نا مناسب و جا گیر بودنشان هم برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه مشکل ساز بوده است. به همین دلیل بود که رادیاتور هایی با اشکال تزئینی و متفاوت تر به نسبت دیگر رادیاتور ها پا به عرصه وجود گذاشتند. این رادیاتور ها علاوه بر گرمایش فضا به عنوان حوله خشک کن هم شناخته می شوند، با انواع حوله خشک کن ها آشنا شویم.

مدل هایی از حوله خشک کن های مدرن,مدرن ترین حوله خشک کن

حوله خشک کن ها نوعی از رادیاتورها هستند که در حمام یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند


حوله خشک کن چیست؟
حوله خشک کن ها نوعی از رادیاتورها هستند که اغلب در فضا حمام و یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می شوند، چرا که ظاهر آن ها با رادیاتور های معمولی فرق دارد و زیباتر هستند. این وسیله برای تامین گرمایش مورد نیاز حمام، یا آشپزخانه های کوچک می باشد و به گونه ای طراحی گردیده که به راحتی قابل نصب بر روی دیواری می باشد. از حوله خشک کن ها می توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال ها و لباس های کوچکی که جای زیادی هم نمی گیرند استفاده کرد.

حوله خشک کن,دکوراسیون حوله خشک کن

مزیت خشک کن ها این است که در عین گرم کردن حمام رطوبت موجود در آن را هم از بین می برند


اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن ها
حوله خشک کن تشکیل شده از لوله های آتش خوار می باشد قابل نصب به صورت یک طرفه بوده و شکیل ترین نوع رادیاتور می باشد که به راحتی قابل نصب در حمام های منازل و واحدهای مسکونی می باشد. مزیت این حوله خشک کن ها این است که در عین گرم کردن حمام رطوبت موجود در آن را هم از بین می برند.

مدل حوله خشک کن شیشه ای, آشنایی با انواع حوله خشک کن

انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن بر اساس سیستم های گرمایشی ساختمان تعیین می شوند


نحوه کار حوله خشک کن ها
حوله خشک کن ها یا آبی هستند و یا برقی و انواع آبی آن ها به وسیله سیستم های حرارت مرکزی ساختمان ها مانند پکیج یا موتور خانه کار می کنند در واقع انتخاب نوع مناسب حوله خشک کن ها بر اساس سیستم های گرمایشی ساختمان تعیین می شوند.

حوله خشک کن های آلومینیومی,حوله خشک کن استیل

انواع حوله خشک کن ها بر اساس جنس طبقه بندی می شوند


انواع حوله خشک کن ها بر اساس جنس
حوله خشک کن ها از نظر جنس به انواع حوله خشک کن های شیشه ای، آلومینیومی و فولادی یا همان استیل طبقه بندی می شوند.

مدرن ترین حوله خشک کن, طراحی حوله خشک کن

در حوله خشک کن های شیشه ای از انواع شیشه های حرارتی در ساخت آن ها استفاده می شود


حوله خشک کن های شیشه ای
این نوع حوله خشک کن ها دارای بدنه ای تقریبا شفاف هستند و از انواع شیشه های حرارتی در ساخت آن ها استفاده می شود، این نوع حوله خشک کن ها به نسبت دیگر انواع آن دارای وزن سبک تری هستند و مدت زمان نصب آن ها هم به نسبت بقیه انواع آن کمتر است. حوله خشک کن های شیشه دارای تنوع رنگی زیادی هستند.

دکوراسیون حوله خشک کن,مدل هایی از حوله خشک کن های مدرن

حوله خشک کن های آلومینیومی نسبت به حوله خشک کن های فولادی وزن سبک تری دارند


حوله خشک کن های آلومینیومی
همان طور که از نام آن ها پیدا است در ساخت این نوع حوله خشک کن ها از ورقه های آلومینیومی استفاده شده است که مزیت این نوع حوله خشک کن ها به نسبت حوله خشک کن های فولادی وزن سبک تر آن است.

انواع حوله خشک کن, مدل حوله خشک کن شیشه ای

حوله خشک کن های استیل (فولادی) معمول ترین نوع حوله خشک کن هستند


حوله خشک کن های استیل (فولادی)
این نوع حوله خشک کن ها معمول ترین نوع حوله خشک کن هستند و در ساخت آن ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود که کمی به نسبت دیگر انواع سنگین تر و مدت زمان بیشتری هم برای نصب زمان می برند. 

آشنایی با انواع حوله خشک کن,حوله خشک کن های آلومینیومی

بهتر است کاملا در موقع خرید به جنس و رنگ آن ها توجه کنید


حوله خشک کن بر اساس اندازه محیط حمام دارای لوله های متعددی می باشند که برای حمام های کوچک معمولا ۸ لوله ای کافیست وبرای حمام های بزرگ ۱۴ لوله را می توان انتخاب کرد. امروزه در بازار حوله خشک کن رقابت زیادی بین نوع جنس و کشور سازنده برقرار می باشد. اگر می خواهید از حوله خشک کن ها در دکوراسیون حمام تان استفاده کنید باید به این نکته توجه کنید که اگر نوع رنگ نخورده آن را تهیه کنید ممکن است بعد از مدت کوتاهی با زنگ زدگی آن ها مواجه شوید پس بهتر است کاملا در موقع خرید به جنس و رنگ آن ها توجه کنید.

 

دکوراسیون حوله خشک کن,حوله خشک کن های آلومینیومی

هر مدل از حوله خشک کن ها توان خروجی مختص خود را دارد


توان خروجی حوله خشک کن ها
هر مدل از حوله خشک کن ها توان خروجی مختص خود را دارد که پس از انتخاب مدل به واحد Watt ارائه می شود. هر مدل رادیاتور و حوله خشک کن توان گرمایش فضایی به مساحت حدود ۱۵ مترمربع را دارد.

 

منبع : chidaneh.com