سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

در رنگ‌های بچگانه شیرجه بزنید!


همان‌طور كه رنگ‌ها، قضاوت آدم‌های دیگر را در مورد ما تكمیل می‌كنند، با سفر به دنیای رنگ‌ها و بازكردن پای آن‌ها به ظاهرمان می‌توانیم پای شادی، تنوع و صدالبته شیك‌پوشی و زیبایی را هم به زندگی‌مان بازكنیم.



باور كنید هر‌كدام از رنگ‌های زیبای خدا، حال شما را دگرگون می‌كنند. هر رنگی برای خودش تاثیری شگرف در روحیه آدم‌ها دارد. همان‌طور كه رنگ‌ها، قضاوت آدم‌های دیگر را در مورد ما تكمیل می‌كنند، با سفر به دنیای رنگ‌ها و بازكردن پای آن‌ها به ظاهرمان می‌توانیم پای شادی، تنوع و صدالبته شیك‌پوشی و زیبایی را هم به زندگی‌مان بازكنیم. با رنگ‌های مهم و اصیل و اثرات‌شان آشنا شوید و بگذارید كمی حال و هوای‌تان عوض شود.



بزرگداشت كمد بچگی‌مان‌!

 چشم‌های‌تان را ببندید. خودتان را در یك دشت بزرگ تصور كنید؛ دشتی كه سراسر پوشیده شده از علف‌های سبز، آسمان آبی بالای سرتان می‌درخشد، خورشید زرد، سرومر و گنده به شما لبخند می‌زند، گل‌های قرمز و نارنجی، جابه‌جا روی دشت پهن شده‌اند، كلاغ‌های سیاه پرواز می‌كنند و تكه‌های سفید ابر، در دل آسمان دل‌تان را برده‌اند. درست عین یك نقاشی كودكانه، از همان‌ها كه وقتی بچه بودیم می‌كشیدیم. دل‌مان می‌خواست مامان به در یخچال بزند یا برای‌مان پست كند به برنامه كودك و پشتش برای‌مان بنویسد و بگوید چند ساله از كجا! اگر گفتید مشخصه این رویای ما شاید بهتر باشد بگویم این نقاشی كودكانه چیست؟ «رنگ» بله، رنگ كلید اصلی معمایی است كه این روزها برای یك زندگی شاد به آن نیاز داریم. رنگ‌ها در همه جای زندگی ما پخش شده‌اند.
در خانه، در زندگی‌‌مان، در محل كارمان، در اتوبان‌های شهر، لابه‌لای همه تبلیغات و از همه مهم‌تر در لباس‌های‌مان، همین حالا بگذارید با شما شرط ببندم كه اگر قرار باشد كمد لباس‌های بچگی‌تان را با كمد لباس‌های الان، ‌مقایسه كنید، چیزی كم می‌آورید كه همان كلید معماست. ما‌ هرقدر بزرگ‌تر می‌شویم، بیشتر از دنیای رنگ‌ها فاصله می‌گیریم. خیلی وقت‌ها یادمان می‌رود كه قرمز وجود دارد. خیلی وقت‌ها آبی تندوتیز را از لباس‌های‌مان حذف می‌كنیم. زرد را دیگر دوست نداریم و سبز را می‌گذاریم برای وقتی كه می‌خواهیم كمی تنوع‌طلب باشیم، اما راستش را بخواهید كمد لباس‌های بچگی ما خیلی خیلی (‌و باز هم تاكید می‌كنم خیلی) دوست ‌داشتنی‌تر، دیدنی‌تر و حتی مهربان‌تر از كمد‌های این روزهای ما بود؛ روزهایی كه با رنگ‌ها آشتی بودیم و بی‌پروا می‌گذاشتیم به زندگی‌مان نور و زیبایی دهند. این شماره را بزرگداشتی حساب كنید برای تمام رنگ‌هایی كه فراموش كرده‌ایم. برای تمام قرمز‌ها، آبی‌ها و زرد‌های فریبنده‌ای كه جایی برای آن‌ها در ظاهرمان باز نكردیم. پرونده ظاهر آراسته این شماره را دریچه‌ای بدانید به دنیای رنگ‌ها برای آشتی با تمام آن‌ها. بگذارید مثل همان دشت رویایی، مثل همان نقاشی‌های عزیز كودكی، رنگ‌ها به ظاهرمان برگردند. كمی با حال و هوای رنگ‌ها دم‌خور شوید تا دست‌تان بیاید كه دنیای رنگ‌ها، آنقدر هیجان‌انگیز و آن‌قدر زیباست كه باید با تمام انرژی در آن شیرجه بزنیم. اگر در كمدتان رنگین‌كمانی از رنگ‌ها دارید، من را هم بی‌خبر نگذارید.



 زرد نازنین

زرد یك رنگ گرم و شاد است. این رنگ با تمام وجود‌، نور را منعكس می‌كند و برای همین است كه استفاده بیش‌ازحد آن‌‌، چشم را اذیت می‌كند‌  البته این را هم بدانید، زرد سوخت‌وساز بدن‌تان را افزایش می‌دهد. یعنی با استفاده از زرد نازنین در دیدتان ممكن است لاغر هم بشوید! زرد و بنفش، زرد و مشكی، زرد و قهوه‌ای، زرد و سرمه‌ای و...
باز هم از تركیب‌های زیبای زرد بگوییم؟



قرمز عاشق

هیجان خودتان را می‌توانید با قرمز، به اوج برسانید. قرمز، نشانه عشق و حرارت است. رنگی هیجان‌انگیز كه باعث می‌شود دیگران شما را فردی جسور، با اعتماد‌به‌‌نفس و صد‌البته شیطان و شلوغ تصور كنند. رنگ قرمز در كنار همه رنگ‌ها زیباست. مثل سبز چمنی، آبی نفتی، مشكی، خاكستری و سفید یخی، حالا این دیگر سلیقه شماست كه می‌خواهید كدام تركیب را امتحان كنید.



 آبی بی‌پایان

آرامش را باید از رنگ آبی آموخت. وقت‌هایی كه خیلی سرتان شلوغ است، وقت‌هایی كه احتیاج به تمدد اعصاب دارید، وقت‌هایی كه خسته هستید و... آبی را به ظاهرتان اضافه كنید. رنگ آبی، آرامش و در عین حال وقار خاصی به افراد می‌دهد. همین باعث می‌شود، احساس خیلی خوبی به شما دست دهد. آبی را با سفید، صورتی، مشكی و حتی رنگ سرد خاكستری تركیب كنید و لذت ببرید.



 سبز دوست داشتنی

می‌گویند رنگ سبز، رنگ متعادل است؛ رنگی كه هم كاملا شاد است و هم در عین حال، كاملا سنگین. اگر مدت‌هاست كه سبز را امتحان نكرده‌اید، بهتر است هر چه سریع‌تر به ظاهرتان اضافه‌اش كنید تا هم خودتان كمی به آرامش برسید و هم دیگران با دیدن شما، یادی از طبیعت كنند. رنگ سبز، نزدیك‌ترین رنگ به طبیعتی بكر است و برای همین شما را فردی اصیل نشان می‌دهد. با سبز، رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، كرم و حتی طلایی را امتحان كنید؛ ضرر نمی‌كنید.


ویدیو مرتبط :
27.5 متر رکورد شیرجه در مسابقات شیرجه رد بول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلافات بچگانه رنگ خون گرفت/ دعوای دو نوجوان به جنایت ختم شد



با سرعت عمل پلیس شهرستان مه ولات خراسان رضوی قاتل نوجوان ۱۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حسن علی نیا فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارشی مبنی بر انتقال پیکر غرق در خون نوجوان ۱۷ ساله به بیمارستان شهر فیض آباد بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مرکزی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی نیا افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در محل مشخص شد، دو نوجوان ۱۷و ۱۶ ساله به نام‌های "میلاد" و "علیرضا" در روستای شمس آباد از توابع شهرستان مه ولات به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند که در این نزاع نوجوان ۱۷ساله به نام "میلاد" با ضربه چاقو وارد شده به شکم مجروح و پس از اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحات و خونریزی شدید فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات اظهار داشت:در ادامه تیم دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شد و با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای ضارب را ساعتی پس از قتل شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی در عملیات ضربتی دستگیر می‌کنند.

سرهنگ علی نیا خاطر نشان کرد: متهم به قتل (علیرضا) پس از بازجویی‌های به عمل آمده در پلیس آگاهی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران