سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

در دنیای چینی‌های مدرن چه می‌گذرد؟


برند رزنتال برندی قدیمی‌ و مشهور در زمینه تولید چینی است كه چینی‌هایی از جنس بونچاینا كه از استخوان درست می‌شوند را تولید كرده و با شهرتی كه دارد نظر تمامی مشكل‌پسند‌ان دنیا را جلب كرده است.





برند رزنتال برندی قدیمی‌ و مشهور در زمینه تولید چینی است كه چینی‌هایی از جنس بونچاینا كه از استخوان درست می‌شوند را تولید كرده و با شهرتی كه دارد نظر تمامی مشكل‌پسند‌ان دنیا را جلب كرده است. در تشریفاتی‌ترین مراسم‌های خاص در همه دنیا از این چینی‌ها استفاده شده و لاین‌ها و رنگ‌های مختلف آن هوش از سر تمام طرفداران اجناسش می‌برد. از چند سال پیش تا به حال برد معروف ورساچه طرح‌های منحصربه‌فر د و زیبای خودش را با همكاری رزنتال روی این چینی‌های نفیس چاپ كرده و با استفاده از موادهای نفیس مثل آب‌طلای عیار بالا زینت داده است.





برندهای مختلفی در دنیا وجود دارند كه علاوه بر طراحی عطرهای مختلف، لباس، كیف و كفش بخش جدیدی برای دكور داخلی خانه تاسیس كرده اند كه سرویس‌های چینی غذاخوری نیز یكی از ابزار دكور خانگی و پذیرایی هستند  كه بسیار جلب توجه می‌كنند،‌ عناصری از این سرویس‌ها مثل قاب عكس و گلدان برای دكور خانه و جزئیات دیگر آن‌ها مثل بشقاب‌ها، سوپ‌خوری و سرویس‌های چای‌خوری برای پذیرایی استفاده می‌شود.



آنچه در عكس‌های این صفحه می‌بینید تولیدات جدید كارخانه رزنتال از بخش مربوط به طراحی استودیوهای ورساچه است كه به تازگی رونمایی شده. در این دو سرویس همانطور كه می‌بینید از رنگ‌های سفید، طلایی و بنفش استفاده شده است.

درعكس بالا مشخص است كه در این رونمایی تمام پذیرایی با شیرینی‌های ماكارون بنفش بوده كه هماهنگی رنگی بسیار زیادی با سرویس دارد. این مژده را به طرفداران این اجناس خاص خواهیم داد كه تا تیرماه در ایران می‌توانند از آن‌ها بازدید و خریداری كنند.

تنوع بالای اشكال مختلف ظروف و امكان خریداری تكی آن‌ها از مزایایی است كه برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده و به راحتی می‌توانند بنا به احتیاج خود از تعداد مشخصی ظروف خریداری كرده و حتی بخش‌های مختلف از سرویس‌های مختلف را استفاده كرده و آن‌ها را با هم هماهنگ كنند. سرویس طلایی كه در صفحه مقابل می‌بینید قابل هماهنگی با تمام سرویس‌های طراحی‌شده از این برند است كه روی آن‌ها نیز آب طلا به كار رفته و مرتبط با رنگ طلایی آن‌ها هستند.


ویدیو مرتبط :
موزیک پلاس؛ در دنیای ستاره های موسیقی ایران چه می گذرد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملخ، همدم چینی های مدرن می شود



چینی های مدرن  , اخبار گوناگون

این روزها چینی ها همدم جدید و البته شاید قدیمی پیدا کردند و این همدم چیزی نیست جز ملخ !
گفته می شود طبق سنت قدیمی در زمان پادشاهی سلسله کینگ (از 1644 تا 1912) مردم علاقه خاصی به ملخ (bush-cricket یا katydid) و پرش های ملخی داشته اند و بر همین اساس اغلب در خانه های خود ملخ داشته و با ملخ بازی می کردند.
اکنون در قرن 21 و زمانی که مردم چین تجربه مدرنیته را دارند، مجددا این سنت رواج یافته است و بازاری نیز در پکن برای این کاسبی جدید راه اندازی شده است.
همانطور که در تصویر می بینید مرد چینی در بازار پکن قبل از خریدن، به صدای ملخ ها گوش می دهد (ما نمی دانیم به چه صدایی واقعا گوش می دهد) و بعد آنرا انتخاب می کند.

چینی های مدرن  , اخبار گوناگون

منبع: khabaronline.ir