سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانه تکانی عید : تمیز کردن مایکروویو در 3 دقیقه!



طرز تمیز کردن مایکروویو,نکاتی برای تمیز کردن مایکروویو

برای تمیز کردن سریع مایکروویو از لیموترش تازه استفاده کنید


با نزدیک شدن به خانه تکانی‌های شب عید و تمیز کردن وسایل خانه به شما توصیه می‌کنیم تا با این 2 ماده غذایی به‌ راحتی مایکروویو خود را از تمیزی برق بیندازید.

بیشتر افرادی که از مایکروویو زیاد استفاده می‌کنند، همواره با تمیز کردن آن مشکل دارند و آن را کاری طاقت فرسا و دشوار می‌دانند. در واقع فضای کوچک آن و وجود شکاف‌های فراوان در آن تمیز کردن مایکروویو را دشوار می‌کند و به همین دلیل افراد در بیشتر اوقات تمیز کردن آن را به تعویق می‌اندازند تا حدی که دیگر تقریبا این کار غیرممکن می‌شود.

اما در اینجا راهی بسیار ساده و ارزان قیمت و در عین حال بسیار سریع را به شما توضیح می‌دهیم تا از این طریق با آرامش و هیچ گونه نگرانی مایکروویو خود را بدون تلاش زیادی برق بیندازید. برای این کار به یک کاسه، مقداری آب و آب لیمو یا سرکه نیاز دارید. یکی از این دو ماده باید استفاده شود و بسیاری از افراد به علت بوی خوب لیمو، لیمو را انتخاب می کنند اما به هر حال عملکرد هر دو مشابه است.

برای این کار درون کاسه‌ای آب لیمو و کمی آب بریزید، بهتر است که از لیموی تازه استفاده کنید. مقدار آن باید یک چهارم فنجان باشد یا اگر می‌خواهید آب خود لیمو را بگیرید، نصف لیمو کافی است. این کاسه را درون مایکروویو بگذارید و آن در دمای نسبتاً بالا به مدت 5 دقیقه روشن کنید. سپس به مدت 2 تا 3 دقیقه آن را در همان حالت بگذارید و بگذارید تا بخار آن کار خودش را انجام دهد. بعد از آن می‌توانید کاسه را در بیاورید. مراقب باشید دستتان نسوزد.

اگر همچنان چند لکه باقی ماند می‌توانید دوباره این کار را تکرار کنید و یا دستمالی را آغشته به لیمو یا سرکه کنید و روی آن لکه‌ها بکشید و یا به مدت 30 ثانیه روی آن نگه دارید.

منبع : yjc.ir


ویدیو مرتبط :
نمایشنامه خانه تکانی در 10 دقیقه.رضایت مشتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه های تمیز کردن دیوار، برای خانه تکانی عید


برای پاک کردن مداد تنها به یک پاک کن نیاز دارید، شما می توانید به کمک یک پاک کن تمیز به راحتی این موارد را پاک کنید و سپس با کمی کف و اسفنج و یک دستمال حوله ای لکه های احتمالی باقی مانده را پاک نمایید.

وب سایت چیدانه: برای پاک کردن مداد تنها به یک پاک کن نیاز دارید، شما می توانید به کمک یک پاک کن تمیز به راحتی این موارد را پاک کنید و سپس با کمی کف و اسفنج و یک دستمال حوله ای لکه های احتمالی باقی مانده را پاک نمایید.

ساده ترین راه ها برای تمیز کردن دیوار منزل!

راه های تمیز کردن دیوار،دکوراسیون برای خانه تکانی عید

اوایل بهمن ماه است و کم کم زمزمه ی خانه تکانی ها به گوش می رسد، خانه تکانی ها غالبا از آشپزخانه شروع می شود اما بهرین راه شروع از دیوارها است. دیوارها با وجود عمودی بودن، جزو سطوحی هستند که غالبا آلودگی بسیاری را به خود جذب می کنند، اگر شما جز آن دسته از خانواده های بچه دار هستید بنابراین حتما یکی دوبار با حضور لکه هایی مثل مداد و جوهر یا اثر انگشت روی دیوارهای خود رو به رو شدید، برای تمیز کردن دیوارها شما می توانید از راه های گوناگون استفاده کنید و یکی از متداولترین راه های آن شستن دیوارها با آب و مواد شوینده است. در چیدانه سعی داریم تا برای پاک کردن این کثیفی ها راه کارهایی را به شما پیشنهاد کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



خانه ای باب سلیقه ایرانی با دکوراسیون مراکشی!

راه های تمیز کردن دیوار،دکوراسیون برای خانه تکانی عید

معماری و طراحی داخلی مراکشی نشان دهنده ی تاریخ بسیار متنوع این کشور از طریق جزییات، بافت و هندسه است. این سبک با تأثیر از فرهنگ ها و مذهب های متعدد، می تواند هم در خانه های سنتی و هم در خانه های مدرن به زیبایی بدرخشد. این سبک غنی، لوکس و تا حدودی ناآشنا دارای رنگ ها و اشکال برجسته ای می باشد که مورد علاقه ی بسیاری از طراحان داخلی است.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



صبح بخیری طراحی لباس با الهام از معماری ایرانی

راه های تمیز کردن دیوار،دکوراسیون برای خانه تکانی عید

معماری ایرانی و المان های منحصر به فردش، منبع الهام مناسبی برای هنرهای دیگری از جمله دنیای مد و فشن است. طرح های ناب کاشی کاری ها می تواند نقش هایی با اصالت بر تن لباس ها باشد و قوس و قزح طاق های بناهای باشکوه الگوهایی برای برش. دنیای معماری آنقدر شگفتی دارد که طراحان لباس می توانند هر دفعه یکی از آن ها را سر لوحه کار خود قرار دهند و طرح هایی بزنند که هر کسی را متحیر کند. چیدانه هم سعی می کند تا هر چند وقت یک بار یکی از این هنرمندانی که در زمینه فشن و معماری فعالیت می کند را به شما معرفی کند پس چیدانه را همراهی کنید تا یبا یکی دیگر از این هنرمندان آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



با این سفالینه های قدیمی دکوراسیون منزل تان را به روز کنید

راه های تمیز کردن دیوار،دکوراسیون برای خانه تکانی عید

یاد زمان های قدیم به خیر، آن زمان هایی که نهارهای روز جمعه خانه مادر بزرگ را در ظرف های لعابدار سفالی می خوردیم. این ظرف ها برای مان پر از نوستالژی های دوست داشتنی بوده و هستند. گوشه و کنار خانه های قدیمی ایرانی پر بود از انواع مختلف این ظرف ها، بعضی هایشان آبی لاجوردی بودند، بعضی های دیگر سبز و بعضی های دیگر اصلا رنگ به رو نداشتند. اما هر چه که بودند زیبا و پر خاطره بودند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



مشاوره دکوراسیون داخلی، آسان و رایگان

راه های تمیز کردن دیوار،دکوراسیون برای خانه تکانی عید

هر هفته در چیدانه می خواهیم به برخی از سوالات شما عزیزان که غالبا از سوالات پر تکرار سایر کاربران نیز می باشند پاسخ دهیم با ما همراه باشید، شاید سوال امروز کاربران ما دغدغه ی شما عزیزان نیز باشد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...