سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!


کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در سریال زیر هشت، به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است.





این بار برای 10 نکته راجع به خانم‌ها سراغ یکی از آقایانی رفتیم که با بازی درخشان خود در سریال زیر هشت، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و چهره دیگری از بازیگری را به ما نشان داد. کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در این سریال، به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. بد نیست بدانید کامران برخلاف بسیاری از جوان‌های امروزی بسیار سنتی، متعصب و اهل دل است. نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است. او شاید یکی از معدود افرادی باشد که هنوز مثل پدرها و یا شاید پدربزرگ‌هایمان فکر می‌کند.



القصه...

زن‌ها عاشق نمی‌شوند، همیشه سعی می‌کنند مکمل باشند. عشق برای زن‌ تعریف احساسی ندارد، آنها با یک شرایط ویژه درونی، احساس می‌کنند مردی نیاز به تکامل و تکمیل شدن دارد. آن وقت است که وارد عمل می‌شوند و نقش یک سوپرهیرو را بازی می‌کنند. با وجود خستگی، شکست و یا حتی ضربه خوردن از پای نمی‌افتند و تمام سعی خود را برای کمک به آن فرد به کار می‌گیرند. این حس واقعا ستودنی است، به نظر من زن‌ها واقعا عاشق نمی‌شوند، فقط تصمیم می‌گیرند.



اول اینکه

رفتار خانم‌ها در هر لحظه چند زندگی دارد. بدین معنا که شما از یک رفتار نمی‌توانید به ماهیت تصمیم، نظر و یا ایده او پی ببرید.



دوم اینکه

 زن‌ها تنها موجوداتی هستند که می‌توانند همزمان به چند چیز مختلف و چند راه مختلف فکر کنند. وقتی زنی می‌گوید برویم، یعنی به بیست و پنج راه مختلف فکر کرده است، اما مردها فقط به یک راه فکر می‌کنند.



سوما

خانم‌ها، اخلاقیات را در راستای رسیدن به اهداف خود دوست دارند و اخلاقیاتی برایشان پسندیده است که آنها را زودتر به هدفشان می‌رساند.



بعد

زن‌ها دوست دارند به تنهایی راه را برای رسیدن به هدف خود طی کنند، ولی وقتی به هدف رسیدند،  ماحصل کار را تقسیم می‌کنند، اما آن وقت است که از یک موضع بالاتری به شما نگاه خواهند کرد.



جانم برایتان بگوید

آنها اصولا از افرادی که کمکشان می‌کنند، خوششان نمی‌آید، یا بهتر است دوست ندارند دیگران تصور کنند آنها درمانده هستند و نیاز به یاری کسی دارند.



سادسا

خانم‌ها اهداف خود را برای رسیدن به آرامش دوست دارند، به نظر من مهمترین دغدغه زندگی آنها آرامش است و این آرامش برای هر کدام از آنها، معنی و مفهومی خاص و منحصر به فرد خودش را دارد.



دیگر اینکه

یک نکته در اکثر خانم‌ها یکسان است و آن این است که متاسفانه آرامش خود را فدای کسانی می‌کنند که آرامش را از آنها می‌گیرند.



خلاصه

اگر قرار به جنگ باشد، به جنگی کسانی می‌روند که احساس می‌کنند در دستیابی به اهدافشان که همان آرامش است، نقشی ندارند. اصولا اهل جنگ نیستند، اما خدا نکند صبرشان لبریز شود و عصبانی شوند، آن وقت است که شمشیر را از رو می بندند.



در نهایت

در انتها فقط می‌توانم بگویم زن‌ها بهترین، پیچیده‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین موجودات خداوند هستند. همیشه باید به آنها احترام گذاشت، زیرا خداوند به بهترین شکل ممکن آنها را خلق کرده است.


ویدیو مرتبط :
اهنگ تصمیم از مصطفی یگانه عاشق این اهنگم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانم ها هم کشتی می گیرند! + تصویر



خانم ها هم کشتی می گیرند! + تصویر

زن محجبه عربی در مسابقات کشتی کج مبارزه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، زنی عربی به نام بنت سعید در مسابقات کشتی کج بانوان صاحب یک کمربند شد/باشگاه خبرنگاران


 کشتی کج زنان,عکس کشتی کج زنان,کشتی زنان,عکس کشتی زنان,اخبارترین مربی یوگا,شروتی پاندی,یوگا آموزش,اخبار گوناگون,اخبار جدید