سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانم ها! تیپ تازه‌ای از خودتان ارائه دهید


چیدمان درست لباس و ترکیب مناسب آن یا بهتر است به زبان خودمان بگوییم اینکه «چی‌رو با چی بپوشیم» همانقدر مهم است که انتخاب لباس مهم است. گاهی انتخاب‌های ما به تنهایی انتخاب‌های خوب و اتفاقا مناسبی هم هستند.


مجله زندگی ایده آل: چیدمان درست لباس و ترکیب مناسب آن یا بهتر است به زبان خودمان بگوییم اینکه «چی‌رو با چی بپوشیم» همانقدر مهم است که انتخاب لباس مهم است. گاهی انتخاب‌های ما به تنهایی انتخاب‌های خوب و اتفاقا مناسبی هم هستند اما وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند ما را از هدف اصلی یعنی رسیدن به ظاهری ایده‌آل دور می‌کنند. در حقیقت جزئیات پوشش ما درست مثل یک پازل است که باید درست در کنار هم قرار بگیرند تا همه چیز جفت‌وجور شود. این دقیقا همان اتفاقی است که در تغییر ظاهر این شماره افتاده است مهسا ترابی گودرزی از خوانندگان همیشگی ایده‌آل از گروه لونالون خواسته بود تا اشتباهات احتمالی او در سبک پوشش را برطرف کنند، با تاکید بر این نکته که مانتو یعنی بخش اصلی پوشش او باید ثابت باقی می‌ماند. بنابراین در این تغییر سبک شما یک دست لباس را با دو چیدمان متفاوت می‌بینید؛ یکی از روی سلیقه شخصی و دیگری به قاعده و با درنظر گرفتن اصول و فوت و فن ترکیب رنگ و مدل. فراموش نکنید انتخاب لباس و چیدمانی که ما برای پوشش‌مان انتخاب می‌کنیم می‌تواند تغییرات قابل توجهی در ظاهر ما ایجاد کند، اصلا می‌تواند به برداشت دیگران از شخصیت درونی ما سمت و سو بدهد. گروه استایلیست‌های لونالون در کنار ما و شما هستند تا قواعد و اصول صحیح این تغییرات را مورد بررسی قرار دهند.

زیر ذره‌بین!

محور اصلی این ترکیب مانتوی انتخابی خانم ترابی است چون قرار است این مانتو در هر حالت ثابت بماند. بنابراین سایر اجزای پازل یا بهتر است بگوییم انتخاب‌های دیگر باید  هماهنگ با این مانتو انتخاب شوند.



این مانتو به خاطر رنگ، طرح، جنس و  بافت پارچه‌ای که برای آن انتخاب شده یک مانتوی غیر رسمی  است. بنابراین یکی از ایرادهای اساسی این چیدمان انتخاب کیف و کفش رسمی برای آن است.

مانتو به‌عنوان اصلی‌ترین بخش پوشش نقطه تعیین‌کننده سبک پوشش شماست. بنابراین برای اینکه تعریف درستی از پوشش خودتان ارائه بدهید قبل از هرچیز به مانتوی انتخابی‌تان فکر کنید؛ نکته‌ای که در این ترکیب مورد توجه قرار نگرفته است!

رفتن سراغ  یک کفش رسمی پاشنه بلند آن هم  وقتی پای یک مانتوی  غیر کلاسیک  در میان است، از اشتباهات اساسی این پوشش است. درست مثل اینکه  یک قطعه پازل را اشتباه روی صفحه اصلی قرار بدهید! همین‌جا و برای همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که هرگز نباید با مانتوی اسپرت، کفش پاشنه بلند آن هم با ظاهری کاملا رسمی بپوشید.

 انتخاب روسری به طور کلی مردود است! روسری معمولا باید با یک مانتوی رسمی هماهنگ شود نه وقتی که قرار است یک مانتوی غیر کلاسیک  بپوشیم! انتخاب رنگ آن هم ایراد دیگری است که نباید از آن غافل ماند. رنگ آبی روشن باعث شده که ظاهر خانم ترابی سرد و بی‌روح به نظر بیاید.

درست انتخاب کنید

ترکیبی که در این تصویر می‌بینید چیدمان جدیدی است که لونالون با توجه به تاکید خانم ترابی روی ثابت ماندن مانتوی انتخابی‌ و با استفاده از لباس​های خود او برایش  درنظر گرفته است؛  چیدمانی   کاربردی و مناسب روز.

 اولین قدم برای رسیدن به چیدمانی درست پیشنهاد یک رنگ مناسب برای این پوشش است. رنگ غالب این پوشش رنگ خردلی است که برای بهتر به نظر آمدن آن و از بین بردن یکنواختی که در این رنگ وجود دارد باید با انتخاب یک رنگ بجا، در آن برش رنگی مناسبی ایجاد کرد. رنگ زرشکی علاوه بر هماهنگی با فصل، برش لازم را هم در پوشش او به‌وجود آورده است.

 کفش تخت آن هم به رنگ قهوه‌ای رنگی گرم، جایگزین انتخاب قبلی خانم ترابی شده است تا قطعات پازل پوشش او به درستی در کنار هم قرار بگیرند.



 شال جایگزین روسری انتخابی خانم ترابی شده تا هارمونی لازم با مانتوی اسپرت او را داشته باشد. طراحی این مدل (به صورت یک دایره‌ بسته) به شما اجازه می‌دهد که طوری شال‌تان را ببندید که از انداختن شال گردن هم کاملا بی‌نیاز شوید! رنگ انتخابی برای آن هم علاوه بر هماهنگی با فصل هارمونی لازم با رنگ مانتوی او را دارد.

در این ترکیب ایرادهای آرایش چهره هم برطرف شده‌است. رنگ پوست هماهنگ با  استخوان‌بندی صورت 2‌درجه روشن‌تر شده (قاعده بر این است که در صورت‌هایی با استخوان‌بندی ریز نباید از فن‌تیره استفاده شود). ابروها در قسمت تاج به هم نزدیک بودند و در نتیجه نامتعادل که این عدم‌تعادل برطرف شد. برای ازبین بردن گودی و پف چشم از رنگ روشن استفاده شده بود در حالی که برای اصلاح این ایراد یعنی از بین بردن گودی باید از یک رنگ روشن همراه با رنگ گرمی که به رنگ پوست نزدیک است استفاده شود. به طور کلی در خودآرایی قبلی صورتی تخت داشتیم به طوری که حجم گونه و فک کمتر دیده می‌شد اما در ظاهر جدید این ایرادها برطرف شدند.

قاعده انتخاب کیف و کفش یک رنگ، قاعده‌ای نیست که دست شما را  در انتخاب‌های‌تان ببندد. به همین دلیل هم لونالون سراغ کیف و کفش یک رنگ در این ترکیب نرفته است. انتخاب رنگ گرم زرشکی برای کیف هم باعث می‌شود که یکنواختی رنگ خردلی از بین برود چون کیف روی سطح مانتو قرار می‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
چهره خودتان را تغییر دهید !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقایان! با این تیپ، خانم ها را فراری می دهید


همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عاداتی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است.

 برترین ها: همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عاداتی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید

در اینجا به 10 تا از بدترین عادات لباس پوشیدن آقایان از نظر خانم ها اشاره کرده ایم.

1.شلوار جین بگی

شلوار جین بگی ما را یاد مدهای دهه  90 می اندازد. شاید این مدل در آن زمان زیبایی خاص خود را داشت اما اکنون، آن هم از نظر خانم ها، اصلا زیبا و جذاب نیست.

پیشنهاد می کنیم به جای آن شلواری مانند تصویر زیر به تن کنید که سایز تن تان است و این طور به نظر نرسد که هر لحظه دارد از پاهایتان به زمین می افتد.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



2.کلاه شاپو

کلاه شاپو؟! باور کنید که سال 1935 گذشته است و ما در سال 2016 به سر می بریم. این کلاه ها از مد افتاده اند و اگر آنها را به سر کنید، از نظر دیگران فردی سنتی و عبوس به چشم می آیید.

پیشنهاد ما این است که اصلا هیچ کلاهی به سرتان نکنید. اینگونه جذابیت شما نیز بیشتر خواهد شد.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



3.موی نامرتب صورت

اگر دوست دارید ته ریش یا حتی ریش داشته باشید، حواستان باشد که نامرتب نباشند و توی ذوق نزنند. اگر فکر می کنید که با موهای صورت تان جذاب تر به نظر می رسید، حداقل موهای اضافی را به طور مرتب اصلاح کنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



4.عینک

بعضی ها اگر چه چشم های ضعیفی ندارند اما آنقدر عاشق عینک هستند که ترجیح می دهند عینک دکوری استفاده کنند. از نظر خانم ها آنها نه تنها زیبا و جذاب نمی شوند بلکه بیشتر شبیه کودن ها به نظر می آیند. بنابراین اگر عینک را برای بهتر دیدن نمی زنید، بهتر است اصلا آنها را به چشم هایتان نزنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



5.جوراب با صندل

پوشیدن جوراب، آن هم جوراب سفید، با صندل، نه تنها زیبا بلکه مسخره هم به نظر می آید و جزو یکی از اشتباهات رایج آقایان در دنیای مد است. پس اگر شما هم جزو افرادی بوده اید که این گونه لباس می پوشیدید، بهتر است جوراب ها را از پاهایتان در آورید و به جای آنها تنها یک اسنیکر سفید به پا کنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



6.گذاشتن هر پیراهنی در شلوار

برخی از آقایان دوست دارند تمام پیراهن های خود را در شلوارشان بگذارند. اما باید دقت کنید که هر پیراهنی مناسب این کار نیست. راه پیدا کردن آن هم ساده است: اگر پیراهن تان بلند است که خب مناسب این کار می باشد، اگر کوتاه است، در گذاشتن آن توی شلوارتان تلاش نکنید، اگر هم سایزی متوسط دارد، دیگر انتخاب با خودتان است.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



7.شلوار پلیسه دار

از پوشیدن شلوارهایی که در قسمت جلوی خود پلیسه دارند، به شدت خودداری کنید. این مدل شلوارها هیج زیبایی ندارند و ار نظر خانوم ها نیز نامرتب و ناخوشایند به چشم می آیند. چین های بیش از حد پارچه بیشتر از زیبایی توی ذوق می زنند پس بهتر است اگر سایز شلوارتان کوچک یا متوسط است، از پوشیدن آنها دست بکشید و شلوارهایی که سایز تن تان است، مانند آنچه در تصویر آورده ایم، را به تن کنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



8.پوشیدن لباس هایی که سایز تن تان نیست

نه تنها ما بلکه طراحان مد و پوشاک هم همیشه بر این مورد تاکید می کنند که لباسی را که به تن می کنید کاملا سایز تن تان باشد. مهم نیست که هیکل تان چگونه است، خیلی چاق هستید یا لاغر، هیچ چیز به اندازه سایز مناسب برای لباسی که به تن می کنید، اهمیت ندارد.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



9.طرح های نامناسب روی لباس

شاید این موردگفتن نداشته باشد اما ما بار دیگر به شما یادآوری می کنیم که از پوشیدن پیراهن هایی که طرح هایی گرافیکی یا لوگوهای عجیب و غریب دارند، خودداری کنید. اگر همچین پیراهنی در کمد لباس هایتان است، هر چه سریع تر آن را دور بیاندازید و با پیراهنی ساده جایگزین کنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید



10.شلوار جین کوتاه

برخی آقایان به پوشیدن شلوار جین کوتاه در روزهای گرم سال علاقه بسیاری دارند. اما این ظاهر مردان از نظر خانم ها اصلا زیبا نیست. بهتر است به جای این که شلوار جین کوتاه به تن کنید و شبیه خانم ها شوید، شلواری با جنس دیگر مانند کتان را انتخاب کنید.

اینگونه لباس بپوشید، خانم ها را فراری می دهید