سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید!



چروک های پوستی,داشتن پوستی صاف,پوست صاف

با استفاده از روش طبیعی و فقط با استفاده از ترکیب های ساده می توانید تاثیرات فوق العاده ای رابر روی صورت خود ببینید.


رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی، مراقبت های طبیعی و از جمله روش های طبیعی برای داشتن پوستی صاف و شاداب است.
 
با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت کنید.
 
مواد لازم مورد نیاز: 
 2 لیمو 
1 حبه سیر 
روغن کتان 100 میلی لیتر 
500 گرم عسل

نحوه آماده سازی: 
پوست 2 لیمو و سیر را بگیرید.عسل و روغن تخم کتان را با آن ها مخلوط کنید.و مخلوط آماده شده را در ظرف شیشه ای ریخته و در یخچال نگهداری کنید.
 
مصرف 1 قاشق چای خوری از مخلوط نیم ساعت قبل از داشتن یک وعده غذایی در روز سه بار الزامی است.
 
این مخلوط غنی سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 است و غنی ترین منبع از آنتی اکسیدان ها است که در ترکیب با لیمو به پاک شدن صفرا و کبد کمک می کند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫فرمولی معجزه آسا برای اینکه از کابوس کچلی خلاص شوید !‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با قدرت فکرتان 40 سال جوان تر شوید !!



 

 

قانون زندگی

 

 

قانون زندگی قانون باورهاست .باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است .توانمندییك انسان را باورهای او تعیین می‌كند .

 

 

دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر كیفیت زندگی انسانها آزمایشی را در «‌هاروارد یونیورسیتی » انجام دادند.نتیجه این تحقیقات بسیار جالب است:

 

80 پیرمرد و 80 پیرزن را براى این پروژه انتخاب كردند .یك شهرك را به دور از هیاهو برابر با 40سال پیش ساختند .غذاهای 40سال پیش در این شهرك پخته میشد .خط روی شیشه‌های مغازه‌ها ، فرم مبلمان ، آهنگها ، فیلم‌های قدیمی ، اخباری كه از رادیو و تلویزیون پخش میشد ، را مطابق با 40 سال قبل ساختند . بعد این 160 نفر را از هر نظر آزمایش كردند .

 

تعداد موی سر ، رنگ موی سر ، نوع استخوان ، خمیدگی بدن ، لرزش دستها ، لرزش صدا ، میزان فشار خون ... بعد این 160 نفر را به داخل این شهرك بردند ، بعد از گذشت 5الی 6ماه كم كم پشتشان صاف شد ، راست می‌ایستادند ، لرزش دستها بطور ناخودآگاه از بین رفت ، لرزش صدا خوب شد ، ضربان قلب مثل افراد جوان ، رنگ موهای سر شروع به مشكی شدن كرد ، چین و چروكهای دست و صورت از بین رفت ...

 

علت چه بود ؟

 

خیلی ساده است .آنها چون مطابق با 40سال پیش زندگی كردند ، باور كرده بودند 40سال جوانتر شده اند .

 

انسانها همان گونه كه باور داشته باشند می‌توانند بیندیشند .باورهای آدمی است كه در هر لحظه به او القا میكند كه چگونه بیندیشد .

 

اصولا فرق بین انسانها ، فرق میان باورهای آنان است .انسانهای موفق با باورهای عالی ، موفقیت را برای خود خلق میكنند.انسانهای ثروتمند ، باورهای عالی و ثروت آفرین دارند كه با اعتماد به نفس عالی خود و بدون توجه به تمام مسائل به دنبال كسب ثروت میروند و به لحاظ باورهای مثبتشان به ثروت مطلوب خود میرسند .

 

قانون زندگی قانون باورهاست .باورهای عالی سرچشمه همه موفقیتهای بزرگ است .توانمندی یك انسان را باورهای او تعیین می‌كند .

 

انسانها هر آنچه را كه باور دارند خلق میكنند . باورهای شما دستاوردهای شما را در زندگی میسازند . زیرا باورها تعیین كننده كیفیت اندیشه‌ها ، اندیشه‌ها عامل اولیه اقدامها و اقدامها عامل اصلی دستاوردها هستند .

منبع : asriran.com