سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

خانمهای خوش اندام نخوانند!



 

لباس,مدل لباس

 

اگر قد کوتاهی دارید یا خیلی بلند هستید و یا بالاتنه بزرگ یا کوچک و یا هر مشکل دیگری در اندام خود حس می کنید برای پوشاندن آنها این مقاله را بخوانید.

 

 

خانم‌های قد كوتاه:

 

اگر شما، قد كوتاهی دارید، نباید از لباس‌هایی كه طرح‌های افقی دارند استفاده كنید. همین‌طور، متفاوت بودن رنگ لباس‌های شما با یكدیگر، و یا استفاده از شلوارهای بگی و جلیقه‌های دولایه، متناسب با اندام شما نیست، سعی نكنید شلواری به پا كنید كه بیش از حد، بلند است چون فقط باعث جلب توجه افراد، به كوتاهی قد شما می‌شود.

 

به‌طور كلی توصیه می‌كنیم از سایزبندی لباس‌های دختران نوجوان استفاده كنید و یك ژاكت یك دكمه كه تا بالای كمر شما می‌رسد، انتخاب كنید. اگر از لباس‌های هم‌رنگ استفاده كنید كه تا اندازه‌ای هم تنگ باشند، شما قد بلند‌تر به‌نظر می‌رسید. همین‌طور پوشیدن دامن و كمربند و كفشی كه در یك درجه رنگ‌بندی قرار دارند، قد شما را بلندتر جلوه خواهد داد.

 


خانم‌های ‌قد بلند:‌

 

استفاده از لباس‌های با طرح‌های عمودی وسر تا پا یك‌رنگ به همراه كیف‌دستی‌های كوچك و گردنبند و گوشواره‌های ریز، باعث درشت‌تر شدن شما می‌شوند. همچنین بهتر است از كفش‌های پاشنه كوتاه استفاده كنید تا كفش‌های كاملا تخت و اگر كفش پاشنه كوتاه شما با یك دامن حاشیه‌دار (كه این حاشیه در كنار دكمه دامن یا لبه پایین دامن واقع شده) همراه شود، اندام شما بسیار متناسب و زیبا خواهد شد.‌توصیه می‌كنیم شلوارهای راسته و یا سه ‌ربع (كه تا ساق پا ‌می‌رسند) بپوشید و از حمل كردن كیف دستی‌های بسیار بزرگ و یا كیف‌های (دوشی) نترسید، چون با سر و وضع شما كاملا هماهنگ است .

 


خانم‌هایی با ‌بالاتنه بزرگ:

 

خانم‌هایی كه بالاتنه بزرگ و برجسته دارند، بهتر است لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ و رنگارنگ استفاده نكنند، همچنین كمربندهای خیلی ظریف برای این خانم‌ها مناسب‌ نخواهد بود. اگر شما بالاتنه برجسته‌ای دارید سعی كنید از پوشیدن بلوزهایی كه نقوش پر زرق و برق و یا طرح‌های بزرگ دارند، خودداری كنید و به‌دنبال بلوزهایی جمع و جور با پارچه‌های مات و یقه هفت باشید. رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد و در مورد شلوار متناسب با اندام شما هم باید بگوییم كه شلوارهای پاچه گشاد، و یا دامن‌های بلند بسیار برازنده شماست؛ استفاده از یك دستمال گردن با طرحی ساده، زیبابی لباس‌های شما را تكمیل می‌كند.‌

 


خانم‌هایی با بالاتنه كوچك:

 

اگر بالاتنه شما كوچك است، سعی نكنید با پوشیدن لباس زیر اسفنجی، مشكل خود را جبران كنید. با پوشیدن لباس‌های زیبا كه كمربند ظریفی داشته باشند، و یا كت‌های كمر باریك، و نیز بلوزهای رنگ روشن كه رنگ آن با شلوار یا دامن شما متفاوت باشد، این مشكل حل خواهد شد.

 


خانم‌هایی با ‌ران و پایین تنه بزرگ:

 

شما نباید از دامن‌هایی كه تنها یك برش خورده‌اند، استفاده كنید. پوشیدن شلوارهای چسبان و تنگ، با كفش‌های تخت و یا دامن‌هایی كه تا سر زانو می‌رسند و مدل آنها می‌باشند، نیز اصلا برازنده شما نیست. همچنین شما نباید از شلوارهایی كه در كناره‌هایش جیب دارند، و كت‌ها و جلیقه‌هایی كوتاه استفاده كنید.

از پوشیدن بلوزهای رنگ روشن كه تا كمر شما می‌رسند بپرهیزید. پوشیدن شلوار با پارچه‌های براق و چرم به همراه كفش‌های پاشنه بلند و باریك هم برای شما مناسب نیست. همچنین شما نباید شلوارهای بگی یا مردانه بپوشید؛ همانطور كه پوشیدن دامن كوتاه باعث بزرگ‌تر جلوه دادن هیكل شما می‌شود، شلوارهای مردانه و بگی نیز، برای شما نامتناسب هستند. شما می‌توانید از شلوار و یا دامن تیره‌رنگ استفاده كنید چون رنگ تیره لباس باعث كوچك‌تر به‌نظر رسیدن اندام شما می‌شود.‌

 


خانم‌های شكم بزرگ:

 

اگر شما شكم بزرگی دارید، بهتر است از لباس‌هایی كه پارچه نازكی دارند استفاده نكنید همچنین پوشیدن بلوزهایی كه طرح‌های درشت دارند و یا دارای گل‌های ریز هستند، باعث بدهیكل شدن شما می‌شوند. كلا شما نباید از لباس‌های كشی كه جذب بدنتان است استفاده كنید و می‌توانید با پوشیدن دامن‌های زیپ‌دار با رنگ تیره و مات شكم خود را به داخل جمع كنید.شما باید ژاكت‌هایی بپوشید كه بلند هستند و روی شكم شما را می‌پوشانند تا در كل اندام شما باریك‌تر به‌نظر آید.‌

 


خانم‌هایی با ساق و مچ پای چاق:


بهتر است از دامن‌هایی كه تا زیر قوزك پا ارتفاع دارند استفاده كنید. اگر سایز لباس‌های شما 4 و یا كمتر است، از كفشی استفاده كنید كه حداكثر 6 سانتی‌متر ارتفاع پاشنه آن باشد، در غیر این صورت نامتعادل خواهید بود. همین‌طور از كفش‌هایی استفاده كنید كه بندهای پهنی داشته باشند، چون بند نازك كفش می‌تواند چاقی پا را چند برابر نشان دهد.


منبع: niksite.com


ویدیو مرتبط :
خوش اندام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه خوش اندام جلوه کنیم؟



افرادي كه از قد بلندي برخوردارند، نبايد از لباسهايي بهره گيرند كه قامت ايشان را كشيده تر نشان دهد ،بلكه بايد از لباس هائي راه راه وداراي خطوطي به صورت افقي استفاده كنند، و بالعكس افرادي كه از قد و قامت كوتاه تري بر خوردارهستند،بايد براي بلندتر نشان دادن قامت از لباس هائي داراي خطوط و نقوش راه راه و عمودي استفاده نمايند .پوشيدن لباس هائي كه خطوط آن به صورت افقي است كوتاهي قامت ايشان را كوتاهتر جلوه خواهداد . پوشيدن لباس هائي به رنگ هاي تيره اندام را باريكتر و رنگ هاي روشن باعث چاقتر نشان دادن مي شود .

 

خوش اندام

 

به هنگام خريد بايد به اين نكته توجه داشت كه لباس را حتما به اندازه ســايز خود تهيه كنيد ، لباس خيلي تنگ يا خيلي گشاد عيوب اندام را نمي پوشانند بلكه چاقي را بيشتر در معرض نمايش مي گذارند ، براي لاغر نشان دادن اگر از لباس هاي يك رنگ استفاده كنيد بهتر است . طرح هاي شلوغ با رنگ آميزي هاي تند اصلا مناسب افراد چاق نيست . خانم هاي چاق به جاي استفاده از لباس هاي چــين دار و پليــسه اي كه اندامشان را بزرگتر نشان مي دهد از پيراهن هائي كه مدل ترك و راسته و بلند است با يقه هفت كه گردن را كشيده تر نشان مي دهد استفاده نمايند .

 

بلند بودن بيش از اندازه شلوار فقط باعث مي شود كوتاهي قــد بيشتر به چشم بيايد. لباس هائي با بافت يا پارچه هاي ضخيم موجب مي شود فرد تنــومــند تر به نظر آيد.

 

خوش اندام

 

آقایانی که شکم بزرگی دارند نباید از کتهای کمر باریک و یا هر پوششی که باعث برآمده شدن شکم میشود، استفاده کنند. این افراد نباید کمریند خود را روی شکمشان ببندند همانند افراد لاغر اندام، نباید لباسهایی با پارچه براق و رنگ روشن بپوشند. در مقابل باید سعی کنند که از لباسهای تیره رنگ با جنس کتان یا لنین و شلوارهایی که دقیقا روی کمر قرار میگیرند، استفاده کنند.اگر شلوار و جلیقه انها همرنگ باشد، بهتراست دکمه دارد.

 

داشتن ظاهری خوب در محل کار و در اجتماع اهمیت زیادی دارد ، هميشه پيش از خارج شدن از منزل جلوي يك آيينه بايستيد وچند ثانيه اي را به نگاه كردن دقيق به ظاهر خود كنيد تا ببينيد آيا نقصي را مشاهده مي كنيد ؟ سعي كنيد در كنــار همه اين ترفند ها اگر داراي اضافه وزن هستيد ، از همين امروز شـــروع كنـــيد و با پيروي از دستور پزشك تغذيه و ورزش، تناسب اندام را به خود هـــديه كنـــيد. آن وقت مي بينيد كه در انتخاب لباس كمتـــر دچار مـــشكل مي شويد.