سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ثروتمندترین ستاره های بالیوود


سینما هند فقط محدود به مرزهای این کشور نیست زیرا بیش از 3.5 میلیارد مخاطب و علاقه مند در سراسر جهان تولیدات صنعت سینمای هند را دنبال می کنند. سالانه بیش از 1000 فیلم در این کشور ساخته می شود!

وب سایت پول نیوز - مازیار دانیالی: صنعت سینمای هند یکی از فعال ترین های جهان در این حوزه محسوب می شود. اقبال بالای مردم این کشور نسبت به فیلم و سینما موجب شده تا گردش مالی بالایی برای آن ایجاد شود البته سینما هند فقط محدود به مرزهای این کشور نیست زیرا بیش از 3.5 میلیارد مخاطب و علاقه مند در سراسر جهان تولیدات صنعت سینمای هند را دنبال می کنند.

زاین رو سینمای هند که اصطلاحا بالیوود نیز نامیده می شود به تولید انبوه فیلم های تجاری شهرت یافته و سالانه بیش از 1000 فیلم می سازد!

طبیعی است بازیگرانی که در این صنعت مشغول به فعالیت هستند همواره برنامه کاری فشرده ای خواهند داشت بویژه آنکه از شهرت و محبوبیت بالا نیز برخوردار باشند.

از سوی دیگر درآمدهایی بسیار بالایی برای بازی در آثار سینمایی دریافت می کنند که از آنها میلیونرهای دلاری ساخته است. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ثروتمندترین بازیگران بالیوود.

سانجی دات

دارایی: 25 میلیون دلار

سن: 54 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


رانبیر کاپور

دارایی: 30 میلیون دلار

سن: 31 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


هریتک روشن

دارایی: 32 میلیون دلار

سن: 39 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


شاهد کاپور

دارایی: 35 میلیون دلار

سن: 32 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


آکشی کومار

دارایی: 70 میلیون دلار

سن: 46 سال

ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


امیرخان

دارایی: 185 میلیون دلار

سن: 48 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


سلمان خان

دارایی: 200 میلیون دلار

سن: 47 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


جان آبراهام

دارایی: 245 میلیون دلار

سن: 41 سال


ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


آمیتاب باچان

دارایی: 400 میلیون دلار

سن: 71 سال

ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


شاهرخ خان

دارایی: 600 میلیون دلار

سن: 48 سال

ثروتمندترین ستاره های بالیوود (+عکس)


ویدیو مرتبط :
‫ثروتمندترین زنان جهان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوتاه‌ترین زن دنیا می‌خواهد ستاره بالیوود شود



 

 

بازیگر مجموعه کوتاه‌ترین زن دنیا می‌خواهد ستاره بالیوود شود

 

نمایندگان گینس از لندن به شهر ناگپور سفر آمده بودند و در جریان مراسمی که 30 تن از افراد فامیل آمگه در آن حضور داشتند دیپلم رکورد گینس را به او اهدا کردند.

آمگه در این مراسم که در روز تولد 18 سالگی‌اش برپاشد با چشمانی اشک‌آلود این افتخار و رکورد را «هدیه تولد خارق‌العاده» توصیف کرد و گفت از اینکه کوتاه قد است خدا را شکر می‌کند چون موجب شده به او توجه شود.

او پس از بریدن کیک تولد خود با اشاره به اینکه دوست دارد روزی ستاره بالیوود شود و همچنین تحصلات خود را در دانشگاه ادامه دهد، گفت: «من شهر ناگپور را وارد نقشه دنیا کردم. حالا همه می‌دانند این شهر کجاست.»

آمگه هفت سانتیمتر از بریجیت جردن، دختر 22 ساله آمریکایی که قبلا رکورد کوتاه‌ترین زن زنده جهان گینس را در دست داشت، کوتاه‌تر است.

این اولین رکورد آمگه نیست، او تا قبل از جمعه رکورد کوتاه‌ترین نوجوان دنیا را در دست داشت. او در دو سال گذشته کمتر از یک سانتیمتر رشد کرده است.

آمگه پس از اینکه به عنوان کوتاه‌ترین دختر نوجوان وارد کتاب رکوردهای گینس شد به سفرهای تبلیغاتی به ژاپن و ایتالیا سفر کرد و با دیگر رکوردداران گینس دیدار کرد. به همین دلیل ممکن است او به آرزوی خود برسد و ستاره بالیوود شود.

آمگه در حال حاضر رکورد کوتاه‌ترین زن زنده دنیا را در دست دارد، در رکورد کلی کتاب گینس پالین ماستر هلندی که سال 1895 در سن 19 سالگی درگذشت با قد 61 سانتیمتر کوتاه‌ترین زن جهان است.... /khabaronline.ir