سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

توصیه های برای پر کردن ابروهای خالی



 

 

توصیه های برای پر کردن ابروهای خالی

 

به تازگی جاهایی از ابروهایم خالی شده .برای پر کردن آن چه باید کنم؟به طور مدام برداشتن و تمیز کردن ابرو باعث می شود در یکسری نقاط آن دیگرمو درنیاید .

 

پس اولین اقدام این است که موچین را برای مدتها کنار بگذاریم . باید از مداد و پودر برای پر کردن ابروها استفاده کنیم.اگر می خواهید ابروها را رنگ کنید باید از رنگ ها با تون تیره استفاده کرد چرا که ابرو را پرتر نشان میدهد.

 

هنگامی که داخل ابروها را با مداد کشیدیم و با استفاده از یک قلم مو پودر روی آن ریختیم تا آن را پر حجم کنیم حال باید از یک فرچه ی ابرو برای پخش کردن ویکنواخت کردن پودر استفاده کنیم و برای ثابت کردن آن باید روی آن ژل بزنیم.

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
فهمیدن پر یا خالی بودن باتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاسمی:عربستان مخالف پر کردن جای خالی نفت ایران در صورت تحریم است



 

 

قاسمی:عربستان مخالف پر کردن جای خالی نفت ایران در صورت تحریم است

 

وزیر نفت ایران روز چهارشنبه قبل از شروع نشست اوپک در وین گفت که وزیر نفت عربستان با پرکردن جای خالی نفت ایران توسط عربستان در صورت مواجهه تهران با تحریم مخالفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گزارشات حاکی از این است که آمریکا به دنبال تضمین عربستان برای پر کردن جای خالی نفت ایران در بازار در صورت تحریم نفت ایران بوده است.

او گفت که در گفت وگوی روز سه شنبه با علی النعیمی ـ وزیر نفت عربستان ـ در این باره صحبت کرده و وی این طرح را مبنی بر جایگزینی نفت عربستان به جای نفت ایران رد کرده است.

وی ساعاتی قبل از شروع نشست به خبرنگاران گفت: ما درباره روابط دوجانبه با نعیمی صحبت کردیم. فکر می کنم مذاکرات بسیار مثبت و دوستانه ای بود..... /  خبرگزارى ایسنا