سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

توصیه محققان زیبایى براى خرید رژلب



رژلب,خرید رژلب,رژلب چرب

 

رژلب باید چرب و متناسب با فرم و رنگ دندان خریدارى شود. سفید بودن دندان ارتباط مستقیمى با زیبایى لب ها دارد. اگر به واسطه سیگارى بودن دندان هایتان زرد است از رژلب براق با رنگ هاى شاد استفاده نكنید.

 

رژلب تیره و مات از رنگ زرد دندان ها كاسته و جلوى نمایان شدن آنها را مى گیرد. رژلب قرمز و نارنجى هم چندان به سیگارى ها نمى آید، بیشتر به افراد با دندان هاى مروارید شكل پیشنهاد مى شود.

 

توصیه مهم دیگر براى نگهدارى فرم لب ها قطع استعمال سیگار و خندیدن است. خنده باعث سفت شدن عضلات ناحیه لب شده و به استحكام ماهیچه هاى لب كمك مى كند.

منبع: سایت درستی


ویدیو مرتبط :
تبلیغ بسیار زیبایى براى ford gt

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌های قیمتی برای خرید واحدهای «بالای 200 متر»



 

 

منزل

 

 

 

برخی از مالکان در بازار مسکن، قیمت فروش واحدهای مسکونی خود را طبق معیارهای معمول (منطقه، متراژ، میزان هزینه‌های متحمل شده و غیره) تعیین نمی‌کنند، بلکه قدرت مالی خریداران را به عنوان یکی دیگر از معیارها برای تعیین نرخ فروش در نظر می‌گیرند.

این نوع قیمت‌گذاری بیشتر در بازار خرید و فروش واحدهای متراژ بزرگ دیده می‌شود زیرا اکثر بنگاهداران اظهار می‌کنند متقاضیانی که خریدار چنین واحدهایی هستند، میزان قیمت فروش برای آنها بی‌اهمیت است؛ چراکه اغلب آنها به دنبال خواسته خود (متراژ، نوع امکانات و تاسیسات، نوع نقشه‌کشی و طراحی داخل آپارتمان) هستند.

مشاوران املاک، حجم بیشتر مراجعه‌کنندگان برای خرید واحدهای متراژ بزرگ (بالاتر از 200 مترمربع) را عاری از مشکلات مالی توصیف می‌کنند و این مساله باعث شده عده‌ای از فروشنده‌ها شانس گرانفروشی خود را امتحان کنند و نرخ‌های بالا به بازار پیشنهاد دهند تا شاید خریداری راضی شود واحدی را با قیمتی بیشتر از حد معمول خریداری کند و به همین خاطر بسیاری از کارشناسان مسکن به این دسته از خریداران هشدار می‌دهند که هر واحد مسکونی سوپرلوکس هم از یک بازه قیمتی برخوردار است و نباید به دلیل فول بودن امکانات، متحمل پرداخت هر مبلغی شوند و این موضوع تنها به ضرر آنها نیست، بلکه در بازار مسکن یکسری از فروشنده‌ها به دلیل استقبال به کار خود ادامه می‌دهند و نرخ‌های غیرواقعی به بازار عرضه می‌کنند و این مساله باعث ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار مسکن می‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای گران قیمت پیشنهادی و البته كاذب پرداخته که بدین شرح است:

در منطقه زعفرانیه در حوالی خیابان آصف یک واحد مسکونی نوساز 320 متری با قیمت متری 6 میلیون تومان برای فروش پیشنهاد شده و این واحد از استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ و انباری نیز برخوردار است این در حالی است که بررسی‌های سامانه اینترنتی خرید و فروش مسکن تحت عنوان ایران فایل درباره این قیمت معتقد است: دامنه قیمت هر متر مربع واحد مشابه در منطقه زعفرانیه با همه امکانات بین 4 میلیون و 750 هزار تا 5 میلیون و 350 هزار تومان است..../تحلیل:عصرایران

 

منزل