سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تكنولوژی روی میز آرایش بانوان


همه خانم‌ها از همان دوران كودكی عاشق داشتن یك میز آرایش مجهز به همراه یك آینه بزرگ هستند؛ میز آرایشی كه بتوانند همه وسایل‌شان را در آن جا دهند اما بودن چه وسایلی می‌تواند هر خانمی را خوشحال كند و احساس كند كه صاحب یك میز آرایشی مجهز است؟


همه خانم‌ها از همان دوران كودكی عاشق داشتن یك میز آرایش مجهز به همراه یك آینه بزرگ هستند؛ میز آرایشی كه بتوانند همه وسایل‌شان را در آن جا دهند اما بودن چه وسایلی می‌تواند هر خانمی را خوشحال كند و احساس كند كه صاحب یك میز آرایشی مجهز است؟ بودن بعضی از وسایل مثل سشوار همیشه لازم است ولی بعضی از وسایل هم هستند كه هر خانمی با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌خرد و وجود آن ضرورت خاصی ندارد اما به هر صورت گاهی با آن‌ها می‌توان حسابی در زمان صرفه‌جویی كرد.





ویدیو مرتبط :
آموزش آرایش باقت مو - آموزش آرایش سریع بانوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباهاتی که بانوان در آرایش می کنند



یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که بانوان در آرایش می کنند، انتخاب فوندیشن نامناسب برای پوست شان است، به همین علت، صورت بعضی ها بسیار طبیعی و شاداب به نظر می آید و برخی دیگر از خانم ها مثل این است که یک ماسک بر چهر ه شان زده اند.

 

به طور کلی رنگ پوست بیشتر بانوان یک ته زمینه زردرنگ دارد و این ته رنگ پوست در بانوان آسیایی، آمریکای لاتین و برخی از مناطق آفریقا دیده می شود.

 

اشتباه خانم ها

 

بنابراین برای اینکه پوست شان طبیعی تر به نظر بیاید، باید فوندیشنی را انتخاب کنند که یک ته رنگ زرد داشته باشد.

 

بیشتر فوندیشن های موجود در بازار، ته رنگ نارنجی یا صورتی رنگ دارند. به همین دلیل بانوانی که این رنگ فوندیشن ها را استفاده می کنند، صورتی مصنوعی پیدا می کنند.