سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تختخواب کالسکه ای


با این تختخواب رویایی می توان به دنیای قصه ها سفر کرد. این تخت که بیشتر برای کودکان طراحی شده و از جنس فایبر گلاس است ، 47 هزار دلار قیمت گذاری شده است.


منبع : Decorationnews.com


ویدیو مرتبط :
تختخواب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده های زیبا برای رویه گرفتن تختخواب !



 

 

ایده های زیبا برای رویه گرفتن تختخواب !

 

 

* سبک رویه گرفتن تختخواب با اسباب اثاثه همخوانی داشته باشد

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

برای داشتن ظاهری زیبا و امروزی از رویه تختخواب های از جنس کتان استفاده کنید که با سبک امروزی اثاثه هارمونی داشته باشد. در اینجا ملحفه های کتان راه راه و کوسن ها زمینه را تعیین می کنند، و خاکستری ساده و موج دار سفید بر روی لحاف به اتاق روشنایی می دهد.

 

 

* ترکیب رنگ های سرد

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

یک حالت سرد و آرام را در اتاق خواب با رنگ سرد آبی و سفید ایجاد کنید. در اینجا رنگ الو برقانی و سیاه تختخواب را با دیوار بنفش کمرنگ و قهوه ای اسپرسو تاج تخت و فرم تخت با هم ترکیب خوبی را بوجود آورده اند. برای زیبا نگه داشتن آن، تشکچه فنری را ملحفه سفیدگرفته و بالای آن را تا زده اند.

 

 

* بازی با رنگ و طرح

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

رویه گرفتن با نشاط تختخواب یک راه ساده برای معرفی رنگ و طرح در اتاق خواب است. در اینجا در کنار کاغذ دیواری و تاج تخت سنتی رنگ های نارنجی و آبی حالت سرزنده ای را داده اند. طیف رنگ آبی از تیره به روشن یک زمینه برجسته را بوجود آورده و نارنجی بر آن تا کید کرده.

 

ترکیب طرح ها به روحیه با نشاط کمک می کند. چهار خانه، نقطه، دایره و الماس و با رنگ ها، طرح ها را بوجود می آورند.

 

 

* ایجاد کردن فضای آرام بوسیله رویه گرفتن تختخواب

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

آبی کمرنگ و قهوه ای کاکائویی ترکیب خوب و کلاسیک، آرام و امروزی هستند. دایره های قلاب دوزی شده ملحفه با حکاکی های روی تاج تخت ، یکی شده اند.

 

برای ایجاد همچین طرحی، ملحفه به رنگ دیوار استفاده کنید و برای تناسب آن از یک رو تختی قهوه ای و بالش استفاده کنید.

 

بالشی که هر دو رنگ را داشته باشد طرح ها زیبا تر نشان می دهد.

 

 

* ایجاد طرح های رنگی با بالش

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

لایه های بالش به این اتاق خواب بی رنگ از تاج تخت تا پایین آن رنگ داده است. تکه دوزی ها به لحاف حالت جذابی را داده اند. این لحاف های با کیفیت بالا بسیار بلند بوده و می توانند در قسمت بالا تا شوند.

 

 

* ترکیب کردن و هماهنگ کردن ملحفه ها

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

به جای اینکه یک مجموعه برای رویه تختخواب بگرید از ملحفه و بالش و لحاف خود یک ترکیب ایجاد کنید. کشباف بیشتر با وزن آن مشخص می شود تا بافت اما برچسب ممکن است شامل وزن نشود. دنبال 100 % کتان باشید و آن را با اتساع پارچه امتحان کنید: باید سریع بعد از کشیدن پارچه به جای اول برگردد.

 

 

* تغییرات فصلی با رویه گرفتن تختخواب

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

در اتاق خواب با رویه گرفتن رنگین و بافت پارچه تغییرات اساسی ایجاد کنید که انعکاسی از فصل باشد. ترکیب بافت پارچه در اینجا تخت را برای فصل پاییز و زمستان آماده کرده است. لحاف مخمل کبریتی با ملحفه طلایی هندی ، بالش نارنجی و بالش مخمل حس گرما را القا می کنند. بالش های گلابی رنگ و ملحفه تضاد رنگ روشن ایجاد کرده اند.

 

 

* مراقبت مناسب از ملحفه ها

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

همیشه ملحفه ها قبل از استفاده را برای از بردن رسوب، رایحه های شیمیایی، و مراحل پایانی فرآیند تولید بشویید. اکثر ملحفه ها باید در آب گرم و مواد پاک کننده مایع شسته می شوند. ملحفه ها را در درجه حرارت پایین تا متوسط خشک کنید. درجه حرارت بالا الیاف کتان را از بین می برد.این ملحفه های قرمز آلبالویی و بالش ها باید با دیگر رنگ های تیره شسته شوند. برای به حد اقل رساندن چروک آنها سریع از خشک کن خارجشان کنید.

 


* نگهداری سه مجموعه ملحفه برای هر تخت

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

یک مجموعه از ملحفه های ساتن یا چلوار در طرح و رنگ عالی مورد نظر شما در تابستان تخت را بسیار خنک و راحت می کند. برای زمستان، مجموعه فلانل یا پشمی گرمای لذت بخشی را ایجاد می کند. به نظر خوب می آید اگر سه مجموعه از ملحفه داشته باشید: یکی روی تخت، یکی در کمد و دیگری در رختشوی خانه. چرخاندن ملحفه ها عمر آنها را زیاد می کند.

 

 

* با تضاد زیاد رنگ انرژی ایجاد کنید

 

 

مدل های زیبای رویه تخت خواب

 

 

رنگ های تند و شکل های هندسی ساده فضا را جوان پسند می کنند. رنگ های مکمل با یکدیگر تضاد زیبایی همراه با انرژی زیاد ایجاد می کنند.