سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بیف با سس تند



 

انواع غذاهای رژیمی , طرز تهیه بیف استراگانف

 


مواد لازم :

 

گوشت راسته گاو

500 گرم

کره

3 قاشق سوپ خوری

سس فلفل

نصف فنجان

فلفل تازه

به مقدار لازم

نمک

به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه :

 

گوشت راسته را نمک و فلفل زده ، آن را به اندازه دلخواه برشته ( کباب )  کنید .

در یک ماهیتابه روی حرارت ملایم ، کره را آب کرده ، سس فلفل را به آن اضافه کنید ، تا مخلوط یکدست شود . سس بدست آمده را روی گوشت کباب شده سرو کنید .

 

منبع : takashpaz


ویدیو مرتبط :
Home made thousand island sauce and chilli sauseاموزش سس هزار جزیره و سس تند. جواد جوادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دزد با سس تند +عکس



دستگیری دزد با سس تند +عکس

یک صندوق دار رستوران با استفاده از سلاحی بسیار عجیب اقدام به دستگیری یک سارق کرد. او توانست کاری که پلیس ها با سلاح انچام می دهند را با سس تند انجام دهد.


به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دستگیر کردن سارقان توسط پلیس و یا حمل سلاح های مختلف انجام می شود. گاهی نیز به درگیری های سختی ختم خواهند شد. البته برخی مواقع نیز مردم عادی دست به کار می شوند تا دزدان را با استفاده از وسیله های عجیب دستگیر کنند.

چندی پیش در یکی از رستوران های فست فودی سیدنی استرالیا مردی قصد سرقت تمام صندوق را کرده بود که توسط متصدی و با وسیله ای بسیار عجیب دستگیر شد چرا که یک سس تند توانست مانع از سرقت این مرد در رستوران شود.

"تیران هالوود" دزد 24 ساله ای است که وارد رستوران شد و بعد از سفارش دادن منتظر دریافت آن ها ماند تا اینکه در هنگام تحویل سفارش هایش ناگهان سعی کرد به زور صندوق را خالی کرده و فرار کند.

 دستگیری دزد با سس تند

 در همین لحظه متصدی صندوق ناگهان یک ظرف سس تند را روی صورت او می پاشد. این سارق نیز پا به فرار می گذارد اما با سوختگی شدید روی صورتش نمی توند زیاد دور شده و توسط مردم دستگیر می شود.
متصدی صندوق می گوید در آن لحظه می خواستم به نوعی از پول ها حفاظت کنم و به دنبال وسیله ای مناسب می گشتم که البته چیزی بهتر از یک ظرف سس بسیار تند پیدا نکردم. این سارق فعلا منتظر دادگاه خود در زندان به سر می برد.
منبع:yjc.ir