سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

به ‌روز کردن سرویس بهداشتی


اگر از جلوه دكوراسیون سرویس بهداشتی خود خسته شده‌اید و به نظرتان خیلی تكراری و كسل‌كننده شده، پس منتظر چه هستید؟! برای تغییر دكوراسیون اقدام كنید و اگر مشكل شما بودجه آن است پیشنهاد می‌كنیم این مطلب را مطالعه كنید.



 


ویدیو مرتبط :
کانکس سرویس بهداشتی, سرویس بهداشتی سیار, سرویس بهداشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام بان‌کی‌مون به مناسبت روز جهانی سرویس بهداشتی!



 روز جهانی سرویس بهداشتی

پیام بان‌کی‌مون به مناسبت روز جهانی سرویس بهداشتی!

دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی سرویس بهداشتی 19 نوامبر 2013 برابر با 28 آبان‌ماه گفت دو میلیارد و 500 میلیون نفر از مردم جهان به تأسیسات بهداشتی مناسب دسترسی ندارند و بیش از یک میلیارد نفر در مکان‌های باز اجابت مزاج می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در پیام بان کی‌ مون آمده است: هر ساله 800 هزار کودک زیر پنج سال به دلیل اسهال جان خود را از دست می‌دهند و تعداد بیشماری نیز به گونه‌ای جدی مریض یا دچار مشکلات سلامتی طولانی‌مدت می‌شوند که سرویس بهداشتی نامساعد و نظافت ناکافی عامل اصلی موارد فوق است.

وی می‌گوید نخستین گرامی‌داشت روز جهانی سرویس بهداشتی به وسیله سازمان ملل متحد فرصتی برای بزرگ‌نمایی این موضوع مهم است.

دبیر کل می‌گوید دفع بهداشتی فاضلاب‌، محور سلامت انسان و محیط زیست است. این امر برای توسعه پایدار، منزلت و فرصت ضروری است.

وی می‌افزاید دفع غیر بهداشتی فاضلاب و نبود شبکه آب سالم، 260 میلیارد دلار در سال معادل یک و نیم درصد تولید ناخالص محلی برای کشورهای در حال توسعه هزینه دارد.

بان کی مون در خاتمه پیام خود گفت: با همکاری یکدیگر و با بحث باز و رک در مورد اهمیت سرویس بهداشتی و نظافت می‌توانیم سلامت و رفاه یک‌سوم از افراد خانواده بشری را بهبود بخشیم. این، هدف روز جهانی سرویس بهداشتی است.

/خبرآنلاین