سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بهترین غذاهای دریایی، استیک و پاستا


لوپـــه تو (یاسمن) یک رستوران 5 ستاره با 16 سال سابقه است که بهترین استیک، پاستا و غذاهای دریایی را سرو می کند. از ویژگی های این رستوران غذای تازه بدون هیچ افزودنی، طبخ کوتاه مدت جهت حفظ ویتامین ها و مینرال ها، گریل کردن غذاها بر روی آتش و بخار پز کردن سبزیجات می باشد. در آشپزخانه لوپـه تو هیچ چیز فریزری وجود ندارد.

کی: صدیقه کنی

کجا: خیابان شیخ بهایی شمالی برج صبا

چرا: خانم کنی نزدیک به 16 سال است که رستوران لوپه‌تو را در خیابان شیخ بهایی راه اندازی کرده است؛ زنی خودساخته با شخصیتی فوق العاده که ظرافت و هوشمندی زنانه را در کار رستوران وارد کرده است. این رستوران در ابتدا به هوای استیک راه اندازی شده بود که به خاطر استقبال مردم از غذاهای دریایی و پاستا، این دو نوع غذا را هم به منوی رستوران خود اضافه کرده است.



لوپه‌تو رستورانی نسبتا کوچک اما صمیمی است.

خانم کنی قبلا دوره‌های هتل‌داری و رستوران‌داری را در خارج از ایران گذرانده و حالا مدت هاست که در رستورانش که اسم خاص و عجیبی هم دارد، روزگار می‌گذراند. او با وجود آنکه از خانواده‌ای اصیل و ثروتمند می‌آید، اما ترجیح داده روی پای خود باشد. خیلی‌ها رستوران لوپه‌تو را به خاطر خانم کنی دوست دارند. خانم مهربان و مدیری که مدام بالای سر کارگران است تا هیچ چیز از قلم نیفتد.



 شما می توانید به هر مبلغی که دلتان بخواهد Gift Card لوپه تو را تهیه کرده و به دوستانتان هدیه بدهید.

اگر صورت حساب آنها بیشتر از مبلغ Gift Card شد، مابه تفاوت آنرا در رستوران حساب می کنند.

به عبارتی دیگر شما تعیین می کنید چقدر می خواهید هدیه بدهید.







چرا لوپه تو؟

حتی اگر قصد شما فقط خوردن یک سالاد ساده برای عصرانه یا شام باشد، لوپه‌تو با سالاد مخصوص فوق العاده‌اش، انتخاب خوبی است. اگر هم اهل بریز و بپاش بیشتری هستید، منوی پر و پیمان این رستوران منتظر دستور شماست. رستورانی با غذاهای سالم و تازه.





لوپـــه تو (یاسمن)
یک رستوران 5 ستاره با 16 سال سابقه است که بهترین استیک، پاستا و غذاهای دریایی را سرو می کند. از ویژگی های این رستوران غذای تازه بدون هیچ افزودنی، طبخ کوتاه مدت جهت حفظ ویتامین ها و مینرال ها، گریل کردن غذاها بر روی آتش و بخار پز کردن سبزیجات می باشد. در آشپزخانه لوپـه تو هیچ چیز فریزری وجود ندارد. استفاده از روغن زیتون درجه یک، لیموی تازه فشرده شده، سرکه بالزامیک، خردل دیژان و ... باعث طبخ غذایی سالم و بسیار لذیذ شده است که مورد پسند ذائقه همه می باشــد.







همچنین کافی شاپ لوپه تو نیز با تازه ترین دسرهای خانگی در خدمت شماست. مفتخریم در فضایی دنج و آرام با سرویسی بسیار عالی پذیرای شما و میهمانـان عزیزتـان باشیم. برای بازگشت به لوپـه تو فقط کافیست یک بار امتحان کنیـد.
لوپه تو از ظهر تا شب یکسره باز است.


www.loupato.com


ویدیو مرتبط :
«ساندویچ استیک»؛ سری جدید آموزش غذاهای خیابانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غذاهای دریایی



انواع غذاهای دریایی

برای دسترسی سریع تر به "انواع غذاهای دریایی" میتوانید از جدول زیر استفاده کنید

انواع غذا با ماهی انواع غذا با میگو
انواع غذا با ماهی
انواع غذا با میگو