سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برای کودک دبستانی مان چی بخریم؟



 خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


ما در اینجا از کوله پشتی گرفته تا فلش کارت ها و تمامی وسایل مورد نیاز و ضروری که برای رفتن به مدرسه به آنها احتیاج دارید را برایتان معرفی کرده ایم .


کوله پشتی
در ابتدا شما نیاز به یک کوله پشتی بسیار زیبا دارید ! این مدل کوله پشتی که در زیر می بینید جنس بسیار خوبی دارد و فوق العاده شیک و برای دانش آموزان بسیار مناسب می باشد .

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


تخته وایت بورد
این تخته برای نوشتن یادداشت های روزانه و پیگیری برنامه های مدرسه تان بسیار مفید می باشد .می توانید روزانه کارها و برنامه های مهمتان را روی آن بنویسید و پاک کنید .

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


کیف بنددار
اگر فکر می کنید کوله پشتی برای شما مناسب نمی باشد می توانید این کیف را انتخاب کنید .کیفی که در زیر تصویر آن را می بینید نه تنها بسیار شیک می باشد بلکه جای زیادی برای گذاشتن کتاب ها دارد و مطابق مد روز هم می باشد.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


قلاب های فلزی
این قلاب ها را روی در اتاق یا کمد دیواری بزنید و برای آویزان کردن وسایل ضروری اتان از آن استفاده کنید. با این کار می توانید اتاقتان را به مانند یک باشگاه درآورید.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


دفتر یادداشت
یادداشت برداری از نکات مهم در مدرسه یک کار بسیار ضروری می باشد .این دفتر یادداشت دارای 100 ورق است ، بنابراین تا قبل از پایان ترم مطمئن باشید که ورق های آن تمام نخواهد شد .

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی

فلش کارت
فلش کارت های سفید و بسیار ساده ای که در رنگ های گوناگون می باشند و این رنگ بندی به شما کمک می کند تا بدانید برای نوشتن نکات ریز و درشت از کدام رنگ استفاده کنید.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


کیف لپ تاپ
برای حفاظت ازلپ تاپ این کیف بسیار مناسب و از جنس خوبی می باشد !در برابر باران و برف هم آب به داخل  آن نفوذ نخواهد کرد ودارای زیپ بسیار مقاومی می باشد.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


کلیپس های رنگی
می توانید مطالب و جزوه ها و ورق های یادداشت خود را با این کلیپس های رنگارنگ به هم متصل کنید! این وسیله بدون آنکه خود بدانید یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز در دوران مدرسه می باشد.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


مداد رنگی های معطر
این مداد رنگی های معطر از ضروری ترین وسایل می باشند! اینها با مواد طبیعی ساخته شده اند ، بنابراین شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی آن از آنها استفاده کنید.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


تراش چند طبقه
این یک وسیله ای می باشد که جای زیادی برای ریختن آشغال ها دارد و به زودی پر نمی شود.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


جامدادی
این جامدادی جمع و جور برای گذاشتن قلم ، مداد ، خودکار و پاک کن و...بسیار جادار و مناسب می باشد!

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


آهن رباهای رنگی
روی هرکدام از این 6 عدد آهن ربای رنگی یک پیغام و نوشته امیدوار کننده نوشته شده است که هر روز می توانید با خواندن آنها بدانید که آنروز چه روزی برای شما می باشد.آنها را به در اتاقتان بزنید و بگذارید که جلوی چشمتان باشد.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


دفتر جیبی
ممکن است تکلالیف روزانه خود را فراموش کنید! این دفتر جیبی به راحتی در کوله پشتی اتان جا می گیرد و می توانید سر کلاس یادداشت های روزانه اتان را داخل آن بنویسید .

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


پاک کن
این مدل پاک کن ها طوری می باشند که آنها را می توان به سر مداد هایتان بزنید تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید .این پاک کن ها بسیار راحت قابل دسترس هستند.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


چراغ مطالعه
این چراغ مطالعه فوق العاده زیبا می باشد !داشتن یک چنین چراغ مطالعه ای در اتاق برای فرزندان محصل بسیار ضروری می باشد .

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


آویزانی سر مداد
می توانید این آویزها را به سر مدادهایتان که کوچک شده اند و در دست گرفتن آنها بسیار سخت می باشد وصل کنید و به این ترتیب قد مدادتان را بلند کنید.

خرید کودک دبستانی, وسایل ضروری کودکان دبستانی


منبع : seemorgh.com


ویدیو مرتبط :
ماشین چی بخریم?

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"چی بخریم ؛ چی نخریم؟" : سؤال این روزهای ایرانی های نگران



 

 

 

این روزها با نوسانات شدید قیمت ارز و طلا و همزمان با كاهش شدید ارزش پول ملی ، "ریال " مشتریان زیادی ندارد و ایرانی ها كه صاحب این واحد پولی هستند‌ ، ترجیح می دهند ریال خود را تبدیل به یك ارز خارجی یا طلا و سكه و یا دیگر كالاهایی كنند كه با جهش های تورمی از ارزششان كم نشود.

این روزها تقریبا در بیشتر محافل و مجالس كاری ، دوستانه و خانوادگی و... صحبت از این است كه پس اندازهای نقدی و ریالی در چه چیزی سرمایه گذاری شود ؟!

عده ای توصیه می كنند ارزهای خارجی خریداری شود چون پیش بینی می كنند ارزش ریال بیش از این سقوط خواهد كرد ، عده ای دیگر می گویند خرید سكه طلا از بانك ها راهی مطمئن تر برای سرمایه گذاری است و عده ای دیگر می گویند بازار مسكن در ركود است و بهترین وقت برای خرید مسكن به عنوان یك كالای غیر منقول با دوام است .

تازه این بحث ها برای كسانی است كه سرمایه های نقدی یا خرده سرمایه هایی دارند ، در حالی كه بسیاری از ایرانی ها كه فاقد سرمایه و پس انداز هستند، تنها ناظر روند سقوط ارزش پول ملی شان به همراه سقوط چند پله ای خود به طبقات پایین تر هستند .

آنچه مشخص است این است كه مردم تا حدود زیادی اعتماد خود را به پول ملی شان از دست داده اند و این مساله می تواند مهم ترین آفت نوسانات شدید قیمت ارز و سكه در بازار باشد .

نكته اینجاست كه این روزها حتی در برخی مبادلات داخلی ریال حذف شده و فروشندگان برای فروش كالاهای خود " دلار " طلب می كنند و این در حالی است كه یكی از شعارها و اهداف همیشگی دولت های نهم و دهم حذف دلار از مبادلات خارحی كشور بود و اینك نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلكه دلار در برخی مبادلات داخلی كشور هم مورد استفاده قرار می گیرد!

همه این تحولات به زیان پول ملی كه یكی از شاخص ها و نمادهای ملی و مهم كشور است در جریان است و تا كنون تدابیر دولت برای جلوگیری از افت محسوس ارزش پول ملی مثمر ثمر نبوده است .

ارزش پول ملی یكی از شاخص های قدرت اقتصادی هر كشوری است و كاهش محسوس وشدید ارزش پول ملی به نگرانی ها درباره سقوط اقتصادی کشور دامن زده است .

عده ای تحریم های بین المللی علیه كشور را دلیل این امر می دانند و عده ای دیگر دولت را مقصر اصلی قلمداد می كنند و معتقدند این ناکارآمدی دولت است که سبب چنین وضعی شده و عده ای دیگر دلالان كلان بازار را متهم می كنند ؛ اما واقعیت این است كه هر سه این عوامل در این مساله شریك و سهیم هستند.

دولت به واسطه ناكارآمدی در كنترل بازار ارز و جلوگیری از كاهش ارزش پول ملی مقصر است ، تحریم های بین المللی و تحریم های یكجانبه آمریكا و اروپا و شیطنت های برخی كشورهای منطقه طرف معامله با ایران بخش دیگر قضیه است و صد البته وقتی بازار آشفته می شود این دلالان و سودجویان بازار هستند كه سوء استفاده می كنند و هر چه در سطح كلان تر باشند و به رانت های مختلف  دسترسی بیشتری داشته باشند طبیعتا سودهای كلان تری نیز به جیب می زنند.

اما در این میان نقش و سهم دولت بیش از همه است چرا كه در اقتصاد دولتی ایران ، دولت بزرگ ترین فعال اقتصادی است و سیاست گذاری هایش می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .

در بحران كاهش ارزش پول ملی نیز این دولت است كه مسئولیت ردیف اول را دارد چرا که  طبق قانون دولت موظف است تا ارزش پول ملی را در بازار تنظیم كند .

كاهش ارزش پول ملی و كاهش شدید اعتماد مردم به پول ملی شان بزرگ ترین آفت نوسانات اخیر نرخ ارز و طلا در بازار كشور است و این وظیفه دولت است كه اعتماد از دست رفته را باز گرداند و به مردم تضمین دهد تا نگران حفظ پول ملی شان نباشند

و طبیعتا این مهم با شعار محقق نمی شود و وقتی مردم می بینند در كمتر از یك سال گذشته ارزش پول ملی شان در برابر دلار بیش از 40 درصد كاهش یافته ؛ در حالی كه بانك ها حتی در بهترین حالت نیمی از این مبلغ را نیز بابت سود سپرده های ریالی شان به آنها نمی پردازند ، هیچ انگیزه ای برای حفظ سپرده های بانكی شان ندارند.

در وضعیت آشفته فعلی باید پیش از هر اقدامی دولت اعتماد از دست رفته مردم به ریال را با اعمال سیاست گذاری های مناسب بازگرداند تا بیش از این روند كاهش ارزش پول ملی ادامه نیابد ؛ وگرنه هیچ بعید نیست سرنوشت ریال ایرانی به سرنوشت شوم دلار زیمبابوه تبدیل شود!.../عصرایران