سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با موهای سفیدم چه آرایشی کنم؟



 

 

با موهای سفیدم چه آرایشی کنم

 

موی سفید شاید کمی شیک و زیبا به نظر برسد اما نبود رنگدانه های مو باعث می شود که بر رنگ پوست و چهره شما هم تاثیر بگذارد

 

موی سفید شاید کمی شیک و زیبا به نظر برسد اما نبود رنگدانه های مو باعث می شود که بر رنگ پوست و چهره شما هم تاثیر بگذارد. هرچه سن بالاتر می رود رنگ پوست هم گرفته تر و تیره تر می شود.

 

رنگهای ملایم، یا قهوه ای با رژ گونه و رژ لبهای رنگ روشن را برای آرایشتان انتخاب کنید. سایه چشمهایتان را هم نقره ای انتخاب کنید تا به رنگ موهایتان و همچنین چهره شما جذابیت بدهد.

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
آرایشی راحت و آسان با کمترین مصرف لوازم آرایشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 توصیه مهم آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند



چه مو‎های نقره‎ای رنگ داشته باشید و چه مو‎های کاراملی، برای انتخاب بهترین و جذاب‎ترین ماتیک‎ها، کرم‎ها و سایه‎ی چشم‌ها می‌توانید به افراد مشهور نگاه کنید.

اغلب این‎طور به نظر می‎رسد که بلوندها وضعیت بهتری دارند، اما گاهی ممکن است انتخاب آرایش صحیح برای آن‎ها سخت باشد، به خصوص هنگامی که موی روشن تهدیدی برای زیبایی شما به حساب بیاید. چه مو‎های نقره‎ای رنگ داشته باشید و چه مو‎های کاراملی، برای انتخاب بهترین و جذاب‎ترین ماتیک‎ها، کرم‎ها و سایه‎ی چشم‌ها می‌توانید به افراد مشهور نگاه کنید.

سرخ تیره، خوب به نظر می‎رسد
خانم‎هایی با رنگ پوست معمولی مثل اشلی بنسون (ashley benson)، در رنگ و لعاب سرخ تیره، عالی به نظر می‎رسند. اگر از این دسته هستید، به دنبال محصولاتی با رنگ‎های تمشکی غلیظ و قرمز یاقوتی باشید.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

ابروی خیره‎ کننده
بسیاری از افرادی که به صورت طبیعی بلوند هستند ابرو‎هایی روشن دارند که زیر نور آفتاب به چشم نمی‎آیند. اگر شما هم مانند کارا دلویگن (cara delevigne) مو‎هایی کدر یا سایه‎دار دارید، از سایه‎ی ابروی خاکستری مایل به قهوه‎ای یا قهوه‎ای استفاده کنید تا قوس ‎ها را بپوشانید و ابروهایتان را جذاب‎تر نمایید. به جای مداد معمولی، از قلم‎موی انحنا‎دار استفاده کنید زیرا این امر به شما در خلق برش‎هایی ملایم و غیر‎تند کمک می‎کند.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

قرمز یادتون باشه!
اگر مانند ریتا ارا (rita ora) پوستی زیتونی رنگ و مو‎هایی بلوند دارید، از ماتیک‎هایی که طیفی از آبی سرد و ارغوانی دارند استفاده نکنید زیرا با رنگ پوست شما همخوانی ندارند. به جای آن، استفاده از رنگ مناسبی مانند قرمز یا قرمز آجری سبب همخوانی با رنگ طبیعی صورت شما شده و حرارت آن را بیشتر می ‎کند.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

بدرخشید
برای آن‎ که مانند بلیک لیولی (blake lively) چهره‎ای طبیعی و درخشان داشته باشید، از کرم‎های برنزه کننده با ته‎رنگ طلایی استفاده کنید و از ترکیب‎هایی که نمایی از رنگ قرمز یا نارنجی دارند بپرهیزید، زیرا شما را سرخ و سفید نشان می‎دهند. به جای آن از روشن کننده‎ شرابی‎رنگ استفاده کنید تا گونه‎های خود را زیباتر کنید.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

ماتیک گوشتی
اگر مو‎هایی بلوند با رگه‎های تیره و پوستی تیره یا کاراملی رنگ دارید، از ماتیک‎های گوشتی استفاده کنید تا مانند یک مدل به نظر برسید. برای آن که رنگ لب‎هایتان به سایر قسمت‎ها سرایت نکند، ابتدا از خط لب استفاده کنید و سپس برای شکل دادن کمی برق لب بزنید، درست مثل کیارا (ciara).

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

مرتبشان کنید
پوست معمولی و مو‎های بلوند مسی رنگ تیلور سوئیفت (taylor swift) اگر با خط‎‎ چشم گربه‎ای همراه نشوند ممکن است زیبایی او را زیر سوال ببرند. اگر شما هم مانند تیلور هستید، از خط چشم مشکی رنگ با ماندگاری طولانی استفاده کنید و اگر رنگ بیشتری می‎خواهید، می‎توانید از سایه‌ چشم کاملا متالیک هم استفاده کنید. فقط از سایه‎های مسی رنگ اجتناب کنید، زیرا چشمان شما را رنگ‎ و رو رفته نشان می‎دهند.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

بانوی زیبای من
اگر مثل اما استون (emma stone) پوستی روشن و موهایی نقره‎ای رنگ دارید، به دنبال رژ لب هایی با ته ‎رنگ صورتی ملایم باشید. رنگ‎های سرخ ملایم و صورتی‎فام به چهره‎ شما زیبایی می‎بخشند بدون آن که آن را غلیظ و زننده کنند.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

هاله‌ی ارغوانی
اگر مثل کیت هادسون ( kate hudson ) به صورت طبیعی برنزه و بلوند هستید، چشمان شما با سایه‎ی چشم غلیظ و سرد بیشتر خودنمایی خواهند کرد. کافیست تا مقداری سایه‎ی ارغوانی‎رنگ یا آبی سیر به چشمان تیره‎ خود اضافه کنید تا با ترکیبی از رنگ‎های زیبا مواجه شوید. توجه داشته باشید که نیازی به خط چشم نیست.

توصیه مهم آرایشی,رنگ پوست معمولی,مو‎های بلوند

رگه‎هایی از خاکستری
اگر می‎خواهید نگاه مجذوب‎ کننده و ظریف ریس ویترسپون (reese whiterspoon) را داشته‎ باشید، به دنبال سایه‌ ‎چشم خاکستری متمایل به قهوه‎ای و خاکستری مسی باشید. وقتی پوستی معمولی و مو‎هایی بلوند و روشن داشته باشید، این طیف رنگ‎ها نور را بازتاب می‎کنند و شما را شاداب جلوه می‎دهند.
منبع:سیمرغ