سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با منافذ باز روی بینی چه کنیم؟



منافذ باز روی بینی,جوش های سر سیاه ,آكنه و جوش

 

بسیاری از افراد كه دارای منافذ باز پوستی بر روی بینی خود هستند می توانند با راهكارهایی این مشكل را كمتر كنند.

 

منافذ باز روی بینی افراد می توان محل تجمع گرد و غبار و نیز چربی باشد و در نتیجه به تدریج سبب ایجاد آكنه و جوش های سر سیاه در محل منافذ می شود.

 

گفتنی است پزشكان به این دسته از افراد توصیه می كنند تا به صورت مرتب این منافذ باز پوستی را تمیز نگه دارند تا مانع از ایجاد آكنه در محل آنها شود، همینطور در اثر مداومت در تمیز نگه داشتن آنها، به تدریج این منافذ كوچكتر خواهند شد.

 

بررسی ها نشان می دهند، برای تمیز نمودن این منافذ باز پوستی بر روی بینی باید با ملایمت به وسیله حركت نوك انگشتان دست و با حالت دورانی پوست را تمیز نمود.

 

همینطور شستشو را آب گرم و بخور به وسیله آب گرم نیز می تواند آلودگی ها را از بین منافذ بیرون بكشد، البته می بایست دقت نمود كه پوست در اثر این عمل دچار سوختگی می شود.

 

پس از بخور و باز شدن كامل منافذ می توان در گام بعد با آب سرد پوست را شستشو داد.

 

شستشو با‌ آب سرد باعث بسته شدن كامل منافذ باز پوستی و نیز جلوگیری از افتادگی پوست می شود، افراد می توانند برای اثر بخشی بیشتر این عمل از انگشتان دست برای ماساژ و احیانا بیرون آوردن نقاط چرب از درون منافذ استفاده كرد، البته باید دقت نمود تا پوست دچار خونریزی از محل چربی نشود، زیرا در این صورت تولید محل جوشگاه می كند.

منبع:باشگاه خبرنگارتان ،صدف نیوز


ویدیو مرتبط :
ماسک درمان جوش و کوچک کردن منافذ باز پوست با سفیده تخم مرغ و ذغال فعال (ویدیو + توضیح)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قذافی باز هم پیش بینی کرد: جنگ قریب الوقوع آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک



 

 

قذافی باز هم پیش بینی کرد: جنگ قریب الوقوع آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک

 

معمر قذافی پیش بینی کرد در آینده ای نزدیک آمریکا، کانادا، روسیه و دانمارک بر سر مالکیت قطب شمال، باهم بجنگند. به گزارش عصر ایران ، رهبر لیبی با انتشار مقاله ای در سایت اینترنتی خود نوشت: این چهار قدرت واقع در حاشیه قطب شمال وارد جنگ خواهند شد و هر یک سعی می کنند تا پیروز این جنگ باشند.

وی در این مقاله با عنوان " تعقل قبل از رسیدن به قطب شمال ... از قطب شمال دست بردارید" نوشت: قطب شمال یک مشکل جغرافیایی و نه ایدئولوژی یا سیاسی است لذا گزینه بروز جنگ شدید وجود دارد.

رهبر لیبی افزود: ایده های مطرح شده از سوی کشورها برای رویارویی در قطب شمال، بسیار نگران کننده و ترسناک اند.

قذافی در مقاله خود با اشاره به تعدادی از نشانه ها و موضع گیری های این دولت ها در رابطه با قطب شمال آنها را بسیار نگران کننده دانست و گفت: این موضع گیری ها به شدت خطرناک اند و از امکان وجود برخوردی سهمگین خبر می دهند که فاجعه ای بزرگ رقم خواهد خورد.

رهبر لیبی افزود: این چند کشور از شراکت در زمینه های اقتصادی در قطب شمال سخن به میان می آورند اما برخوردی سهمگین میان آنها بر سر قطب شمال در راه است. هم اکنون سخن از برخورد منافع اقتصادی و جغرافیایی و سیاسی کشورهای حاشیه قطب شمال وجود دارد.

پیش از این در مهر ماه، بیش از 300 نفر از مقامات و کارشناسان کشورهای روسیه،‌ کانادا،‌ نروژ، دانمارک، فنلاند، ایسلند ، سوئد و آمریکا به عنوان کشورهای ساحلی قطب شمال در اجلاس بین المللی منطقه قطب شمال آرکتیک در مسکو گرد هم آمدند تا درباره آینده و رژیم حقوقی این منطقه گفتگو کنند.

تاکنون کشورهای ساحلی قطب شمال بارها، ادعاهایی را درباره مالکیت بر بخش های از این منطقه را مطرح کرده اند.../عصر ایران