سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با بی رنگی لب چکار کنیم ؟



بی رنگی لب ,رژ لب, رژ لب کمرنگ

 

با بی رنگی لب چکار کنیم ؟

آیا می توان از رژ لب کمرنگ استفاده کرد بدون اینکه شسته شده بنظر برسد ؟

بهتر است این کار نکنید مخصوصا زمانی که به چهل سالگی می رسید . با بالا رفتن سن لبها هم مانند قسمتهای دیگر صورت رنگ خود را از دست می دهند ، بنابراین با استفاده از رژ لب یا برق لب با رنگهای خیره کننده خود را جوانتر نشان دهید .

 

توصیه می کنم از رنگهایی استفاده کنید که از لبهای شما کمی تیره تر باشند . این کار باعث ایجاد ته رنگ روی لبها می شوند ولی خیلی ناچیز است .

 

برای آرایش شب از رنگهای روشن تر استفاده کنید ، از رنگهایی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن ترند . از دو ترکیب متفاوت استفاده کنید . از ترکیبات مات و چرب برای مجالس غیررسمی و از ترکیبات براق برای مجالس رسمی استفاده کنید .

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
چکار با لب دختر مردم داری آخه ....هااااااااااااااااااا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لب‌تان پوسته می‌اندازد؟



 

 

 

پوست صورت ما از حساس‌ترین قسمت‌های پوست بدن است و نازک‌ترین قسمت آن هم همین روی لب‌هاست. به همین دلیل لب‌های ما مستعد ترک خوردن و خشک شدن هستند.


این حالت به ویژه در هوای سرد و فصل زمستان تشدید می‌شود. بنابراین باید از لب‌های‌تان مراقبت به عمل بیاورید و برای جلوگیری از کندن پوست‌های خشک لب، همواره آن را چرب نگه دارید. استفاده از رژلب‌های ضد ترک لب موجود در داروخانه‌ها نیز مناسب است. اما توصیه استفاده از وازلین است.


وازلین برای رفع اگزمای لب ارجح است. چرب بودن وازلین باعث می‌شود کم‌کم عادت ناپسند لیسیدن لب‌ها را ترک کنید. این عادت، که اغلب در بچه‌های مدرسه‌رو و البته برخی بزرگ‌ترها دیده می‌شود باعث می‌شود حالت تحریک پوست لب توسط بزاق دهان ایجاد شود و این قرمزی و اگزما در ناحیه لب و پوست اطراف آن گاهی آن‌قدر شدت یابد که به دردناکی لب‌ها بینجامد.

 

 

 

سعی کنید برای خودتان یا کسانی که این عادت را دارند حتما وازلین استفاده کنید تا از بزاق دهان محافظت شود. ضمنا دقت کنید کرم‌های ضدآفتاب را در این ناحیه نمالید؛
چون سبب خشکی بیشتر و چین و چروک این ناحیه می‌شود. به علاوه باید از رژلب‌های استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده کنید. بهترین راه‌حل درمانی رفع این اگزما، ترک عادت ناپسند لیسیدن لب‌ها و کندن پوسته‌هاست که با چرب کردن منظم میسر خواهد شد. استفاده از کرم‌های کورتیکواستروییدی برای کاهش التهاب پوست دور لب توصیه نمی‌شود و یا نهایتا مصرف یکی دو روز با نظر پزشک بلامانع است.