سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

این زن جادوگر زندگی تان را لکه گیری می کند!


لكه مداد شمعی: زیر لباس در محل لكه یك دستمال حوله‌ای پهن كنید و محلول لكه‌بر رافونه را روی آن اسپری كنید. بعد از 15 دقیقه محل لكه را ماساژ دهید و با آب بشویید./ لكه چسب یا آدامس: تا جایی كه ممكن است چسب یا آدامس را با یك چاقوی كند یا قاشق از روی لباس جدا كنید.




ویدیو مرتبط :
زن جادوگر در تایلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت



 


‌شیشه زندگی زن شیشه‌ای ترك برداشت

 

 

مردی به دادگاه خانواده آمد و گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم از او جدا شده و دور از او در خانه‌ای دیگر از فرزندم نگهداری ‌كنم.

 

به گزارش فارس، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست حضانت فرزند خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این مرد 34 ساله در حضور قاضی شعبه 254 مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم معتاد به شیشه است؛ به همین دلیل می‌خواهم حضانت فرزندم را از او بگیرم.

وی با بیان اینكه هفت سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد، ادامه داد: نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم بلكه فقط قصد دور كردن فرزندم از او را دارم چرا كه می‌خواهم همسرم اعتیادش را ترك كرده و دوباره سه نفری در كنار هم زندگی كنیم.

مرد در حضور قاضی این شعبه افزود: او باید خود را تغییر دهد تا آینده فرزندمان خراب نشود؛ من دارای شغل مناسبی هستم و می‌توانم در خانه مسكونی دیگری كه دارم در كنار مادرم از فرزند 9 ساله‌ام نگهداری كنم.

وی با بیان اینكه همسرم معتاد است و گاهی كنترل خود را از دست می‌دهد، ادامه داد: مقدار مصرف مواد مخدر همسرم كم است ولی من باید او را ترك بدهم تا مقدار مصرفش زیاد نشود.

مرد بیان كرد: از همسرم در یك خانه و از فرزندم در كنار مادرم در خانه دیگری نگهداری می‌كنم تا مشكلی برای فرزندم ایجاد نشود.

قاضی این شعبه با توجه به عدم حضور زن و فرزند و شهود، پرونده را برای رسیدگی بیشتر به كارشناسی ارجاع داد.../گزارش فارس