سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اگر شما چشمان ریز و یا پلک افتاده ای دارید، اینگونه آرایش کنید



آرایش چشم های کوچک ,اصول درست آرایش,چهره آرایی

خانم هایی که دارای چشم های کوچک و یا پلک های افتاده ای دارند برای زیباتر به نظر رسیدن باید این نکات را فراموش نکنند.

معمولا خانم هایی که سنی از آنها گذشته است یا اشخاصی که به هر علتی چهره آنها دچار چین و چروک شده دانش کافی از اصول درست آرایش و چهره آرایی است.

سایه مناسب برای پلک های افتاده کدام رنگ است؟
افرادی که پلک آنها دچار کمی افتادگی شده بهتر است قسمت بیرونی چشم ها را آرایش کنند.
همچنین برای استفاده از خط چشم لازم است بدانند که مدل نازک می تواند انتخاب بهتری باشد. چون این افتادگی باعث پخش شدن مایع خط چشم شده و آرایش را خراب خواهد کرد پس بهتر است این افراد با داشتن چنین شرایطی، ترجیحا خط چشم را حذف کرده و یا آن را نازک بکشند و از خط چشم هایی که کمتر پخش میشوند استفاده نمایند.
در ضمن، سایه نخودی مایل به کرم باعث می شود که این افتادگی کمتر نمایان شود.
برای حالت دادن چشم ها، سایه های تیره مثل رنگ قهوه ای تیره یا دودی می تواند نتیجه خوبی داشته باشند.

در مورد چشم های ریز، بهتر است سایه را به صورت باریک و کشیده نزنید، زیرا چشم را کوچکتر از حد طبیعی خود نشان می دهد.

کدام رنگ کانسیلر مناسب تر است؟
خانم ها می دانند که برای پوشاندن تیرگی چشم ها بهتر است از کانسیلر استفاده کنند، اما اشتباه برخی از این افراد، در انتخاب رنگ کانسیلر است. این افراد فکر می کنند که هر چه رنگ کانسیلر روشن تر باشد، تاثیر بهتری در پوشاندن این تیرگی خواهد داشت. در صورتیکه  رنگ کانسیلری که یک یا دو درجه از رنگ پوست روشن تر باشد، تیرگی دور چشم را کمتر نشان می دهد و در غیر اینصورت، سفیدی طبیعی چشم ها را از حالت طبیعی خارج خواهد کرد.

در ضمن در هنگام زدن کرم پودر اول آن را در تمام نواحی سفت صورت مثل پیشانی، گونه ها و چانه، به صورت مورب  پخش کرده و در مرحله بعد برای یک دست کردن کرم پودر در همه جای صورت، باقیمانده کرم پودر روی قلم یا نوک انگشتان را به آرامی و ملایمت زیر چشم ها بمالید. فراموش نکنید که هرگز کرم پودر را به طور مستقیم بر روی چروک ها نمالید چرا که در بین چروک ها جمع شده و موجب می شود  این خطوط و چروک ها بیشتر به چشم بیایند.
منبع : mahsho


ویدیو مرتبط :
آرایش چشم ویژه چشمانی با پلک افتاده !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر بینی پهن دارید اینطور آرایش کنید !!



 

 

 

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پودر میتوانیم ایرادهای اعضای صورترا تا حد امکان بپوشانیم.


میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.  اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشودکه متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم.

 

در اینجا برای دوست عزیزی که می خواهد بینی پهن خود را با آرایش زیباتر کند راهکاری ساده و در نوع خود کمی حرفه ای ارائه خواهیم داد :

 

اولین قدم تهیه ی دو رنگ تیره و روشن نزدیک به پوست برای سایه روشن کردن و پوشاندن معایب است. سپس بعد از اینکه با ضد آفتاب و روی آن هم کمی کرم پودر همیشگی خود پوستتان را یکدست و صاف کردید و روی تمام جوشها و لکه ها را خوب پوشاندید کناره های بینی را کمی با پودر تیره تر کرده و روی بینی از بالا به پایین را با پودر روشنتر خوب بپوشانید که توجه داشته باشید باید از ابر یا پد پودر به حالت گذاشتن و برداشتن سریع روی پوست استفاده کنید تا کار تمیزتر درآید و در نهایت فاصله و مرزهای به وجود آمده را با برس پهن آرایشی که یکبار ملایم به همه ی نقاط صورت می کشید از بین ببرید.

منبع:seemorgh.com