سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اعصابی زنانه از جنس سنگ


زیورآلات این شماره غم و غصه را از شما دور می‌كنند. این زیورآلات برای اعصاب شما نیز مفید هستند.





ویدیو مرتبط :
از جنس سنگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مروارید: سنگ‌ زنانه از جنس دریا


سنگ‌ها خاصیت‌های درمانی متفاوتی دارند طوری كه آدم ‌هاگاهی وقت‌ها فكر می‌كنند اگر به جای یك جعبه كمك‌های اولیه یك جعبه پر از زیورآلات ساخته شده با سنگ هم داشته باشند بد نیست.



سنگ‌ها خاصیت‌های درمانی متفاوتی دارند طوری كه آدم ‌هاگاهی وقت‌ها فكر می‌كنند اگر به جای یك جعبه كمك‌های اولیه یك جعبه پر از زیورآلات ساخته شده با سنگ هم داشته باشند بد نیست. این شماره از خواص درمانی مروارید برای‌تان می‌گوییم. بتول رضایی، طراح زیورآلاتی است كه در این صفحات می‌بینید؛ او درباره مروارید می‌گوید: «مروارید افراد را در برابر حوادث ناخوشایند حمایت می‌كند چون بسیار مثبت و خوش‌یمن است.» مروارید علاوه بر خوش یمن بودن برای قسمت‌های مختلفی از بدن خوب است مثلا برای افرادی كه مشكل زخم معده دارند، یك سنگ درمانی مناسب محسوب می‌شود. از طرف دیگر، برای تقویت عضلات هم مناسب است چون یك سنگ حركتی است. مروارید در كنار این 2 خاصیت تقویت‌كننده چشم‌هاست و از آن جایی كه درون صدف شكل می‌گیرد می‌تواند كمبود كلسیم افراد را تا حدودی برطرف كند.  در آخر این سنگ یك درمان بسیار مناسب برای افرادی است كه به‌صورت دوره‌ای دچار ناراحتی اعصاب می‌شوند.

در رابطه با سنگ‌ها به خاطر داشته باشید كه بهتر است با پوست بدن‌تان تماس داشته باشند تا بهتر اثر كنند. به همین خاطر بیشتر دستبند و گردنبند را برای‌تان درنظر گرفته‌ایم كه در عین حال با سایر سنگ‌های درمانی تركیب شده‌اند تا خواص‌شان تكمیل شود.
  • مراقبت از مروارید:
 مراقب باشید هنگام استفاده از عطر، گردنبند یا دستبند مرواریدتان آن اطراف نباشد. مروارید را در معرض نور شدید خورشید هم قرار ندهید چون خواصش را از دست می‌دهد.