سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اتاق خواب آرامش بخش



 

 

اتاق خواب

 

 

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میشود اتاق خوابی رنگارنگ با لایه هایی از بافت های باشکوه و شکل های دلپذیر از طرح های آسانی که حتما آنها را دوست خواهید داشت ایجاد کنید .

 

 

اتاق خواب1:شکل نیلوفر آبی

 

اتاق خواب

 

 

گل های آبزی در طرح ها و دکوراسیون ؤاپنی مورد توجه رار گرفته اند.از ویزگی های این اتاق خواب بالش های نقش دار و یک روتختی زیبا که حاشیه اش منقش است میباشد.

 


نقش و طرح بالش

 

اتاق خواب

 

 

یک بالش ساده را با استفاده از تکه هنری نقش دار کنید.با استفاده از نرم افزارهایی که می شناسید شکل مورد نظرتان را 9 بار به صورت طرحی توری شکل تکرارترار کنید.ان را روی ابریشم یا روی کاغذ چاپ کنید.روکش بالش را در بیاورید. با پیروی کردن از دستورالعمل ها طرح توری شکل را روی روکش بالش به کار ببرید.بعد از اتمام ار روکش بالش را دوباره روی آن بکشید.

 


نوار و حاشیه رختخواب


اتاق خواب

 


گردگیری کردن گرد و غبار ممکن است عملی باشد اما اغلب خوشایند نیست.رختخواب خود را با رو رختخوابی بپوشانید. اگر ملحفه شما نوار یا روبانی در حاشیه ندارد میتوانید حاشیه آن را با چرخ خیاطی بدوزید یا با اتو کردن برچسب های مخصوص روی لبه ملحفه خود حاشیه ایجاد کنید.

 



قاب بندی کردن نیلوفر آبی اریگامی

 

اتاق خواب

 


یک نیلوفر آبی اریگامی وقتی در قاب کاغذی سایه دار نصب می شود به یک اثر هنری تبدیل میشود.این گل نیلوفر آبی از سه رنگ کاغذ تا شده ساخته میشود این سه رنگ کاغذ را با نواری به هم ببندید وبعد داخل قاب نصب کنید.

 


گل نیلوفر آبی -زمینه حمام


اتاق خواب

 


چگونه شروع کردن میتواند سخت ترین بخش دکوراسیون باشد.انتخاب یک زمینه مناسب مانند گل نیلوفر آبی هر تصمیمی بعد از آن را آسان میکند. این حمام نشانه یک دکوراسیون عالی است.

 

 

صفحه پنجره

 

اتاق خواب

 

 


برای یک صفحه پنجره ای ه پوشیدگی و خلوت ایجاد می کند بدون خاموش ردن و مسدود کردن کل نورها از کاغذی که شامل مجموعه ای عکس است استفاده نید. ی طرح استنسیل(طرح های هم شکل و پشت سر هم)روی کاغذ رسم کنید و آن ها را با چاقوی مخصوص در آورید.با استفاده از چسب مخصوص قابی را که عکس ها را از آن در آورده اید روی شیشه بچسبانید و لبه های کاغذ را محکم بکشید تا روی شیشه صاف شود وشکل ها را با چسب به پشت شیشه اما به گونه ای که سر جای خودشان اشند بچسبانید.

 


تزئینات حوله


اتاق خواب

 

 

حوله ها را با اتو کردن تزئین کنید.شبکه گداخته ای را به شت یک پارچه بزرگ طرح دار بچسبانید.طرح ها را با قیچی در آورده و بعد روی نوار حوله بچسانید.

 

 

نقش دار کردن پرده حمام


اتاق خواب

 

 

با اضافه کردن حاشیه با پرده حمام هم پرده را زیباتر کنید و هم هماهنگی طرح را در اتاق بخش کنید

 


نقش دار کردن پارچه مخصوص زنبیل


اتاق خواب

 


زنبیل ها را با اضافه ردن یک طرح چاپ شده به پارچه آستری که درون زنیل میگذارید زیباتر کنید.شکل های یکسان را در طول لبه پارچه با اتو ردن برچسب های مخصوص و یا راه های دیگر ایجاد کنید.

 

اتاق خواب


ویدیو مرتبط :
بهترین DIY برای دکور خانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق خواب های شیک و آرامش بخش


رنگ آبی رنگ آرامش است و استفاده از سایه های مختلف آبی، از آبی کمرنگ گرفته تا سرمه ای می تواند به اتاق خواب آرامش ببخشد. طرح های گله و بته را با راه راه و ساده ترکیب کنید تا بیشتر به چشم بیاید.





صبح بخیر: رنگ آبی رنگ آرامش است و استفاده از سایه های مختلف آبی، از آبی کمرنگ گرفته تا سرمه ای می تواند به اتاق خواب آرامش ببخشد. طرح های گله و بته را با راه راه و ساده ترکیب کنید تا بیشتر به چشم بیاید. یادتان باشد که اگر پس زمینه خنثی باشد، این رنگ ها توجه بیننده را جلب می کنند.




حتی اتاق خواب های شلوغ سبک آسیایی نیز می توانند آرامش بخش باشند، در صورتی که هارمونی در فضا حس شود. بالش ها، فرش و دیوارنقش هماهنگی کاملی با اجناس چوبی اتاق دارند.




تکنیک رنگ های جذاب در پس زمینه خنثی برای اکثر سلایق مناسب است. چند بالش و گل و گلدان سرد در میان پس زمینه بژ ترکیبی منحصر بفرد است.




برای ساده پسندها می گوییم که کمترین طرح و نقش را در اتاق خوابشان پیاده کنند و از رنگ های خنثی استفاده کنند.




دوستداران مطالعه قطعاً عاشق این اتاق خواب می شوند. تختخوابی راحت که در کنارش مبل راحتی و زیرپایی قرار گرفته و دو چراغ مطالعه کوچک نیز روی پاتختی ها قرار داده شده است.




یکی از روش های ماهرانه برای بکار بردن رنگ های شاد این است که بجای رنگ کردن دیوارها یا انتخاب روتختی های رنگارنگ، کوسن ها و قالی را رنگی انتخاب کنیم و یک گلدان از گل های خوشرنگ هم روی پاتختی بگذاریم.




اگر به دنبال ست کردن همه چیزهای اتاق به یک رنگ هستید، این کار را خلاقانه انجام دهید و از سایه های مختلف یک رنگ کمک بگیرید. سعی کنید در این موارد همه چیز بدون طرح و گل باشد و فقط یک یا دو تابلوی پر نقش و نگار آویزان کنید.




همه ما در کودکی تاب بازی کرده ایم و بدمان نمی آید که خلاقیتی این چنین در اتاق خوابمان به خرج دهیم. در این صورت بهتر است رنگ های شادی مانند نارنجی و قرمز را نیز جسورانه بکار ببریم.




صورتی هم رنگ آرامش است و هم رنگ رمانس. ترکیب صورتی و قهوه ای ترکیب بسیار شیک و زیبایی است. در کنار آن رنگ های روشن استفاده کنید.




برای بعضی ها نیز سفید علاوه بر پاکی و تمیزی مظهر آرامش است. اگر می خواهید اتاق خوابتان را تمام سفید ست کنید، حداقل در بافت ها تنوع ایجاد کنید.