سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آموزگار همه ی پایان ها ...


سرجیو زیمن رئیس فعلی و موسس گروه زیمن، در گذشته در نقش مدیرکل بازاریابی شرکت کوکاکولا فعالیت کرده است. او از زمان ترک کوکاکولا شرکت مشاوره ای تحت عنوان زیمن گروپ راه اندازی کرده که زیمن بخش عمده سهام آن را آوریل سال 2005 به مبلغ 60 میلیون دلار به MDC Partners Inc یک شرکت تبلیغاتی کانادایی فروخت.

او تاکنون چهار کتاب در مورد تجربیاتش در زمینه بازاریابی و تبلیغات منتشر کرده که آخرین کتاب او در سال 2004 میلادی تحت عنوان نوسازی پیش از نوآوری نام دارد. زیمن هم اکنون به عنوان یک سخنران حرفه ای در مجامع عمومی شرکت و بابت هر سخنرانی بین 20 هزار تا 40 هزار دلار بسته به شرایط و رویدادی که در آن حضور یافته، دریافت می کند. او اصلیتی مکزیکی دارد و در مکزیکوسیتی متولد شده و تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده است.

زیمن در طول بیش از 30 سال تجربه عملی کار در بخش بازاریابی، معرف مجموعه ای از اصول انقلابی بازاریابی که در واقع استراتژی های بازاریابی را به نتایج تجاری مثبتی تبدیل ساخته اند، بوده و از نگرش به بازاریابی براساس اصول علمی و کاربردی برای افزایش فروش و سودآوری و به عنوان فاکتوری اساسی در سیاست یک شرکت تجاری، حمایت می کند. مجله تایم چند سال پیش زیمن را یکی از سه فروشنده برتر قرن بیستم معرفی کرده بود. در واقع زیمن اعتبار اصلی خود را در پی تجدید ساختار سازمان بازاریابی و تحکیم بیشتر موقعیت کوکاکولا در عرصه بازاریابی جهانی به دست آورد.

او با رویکردی نوین و پویا در این عرصه، تجربه های ارزشمندی اندوخته که امروز به مشاوره های گران بهایی برای دست اندرکاران شاغل در این زمینه تبدیل شده اند. سرجیو زیمن اصرار زیادی بر تجدیدنظر کردن در مورد استراتژی های بازاریابی دارد و راهکارهایی برای شناخت عمیق تر به مشتریانش ارائه می کند تا به رشد هر چه بیشتر تجارت خود کمک کنند. ضمن اینکه زیمن روی این نکته تأکید دارد که استراتژی های استوارشده برپایه تحقیقات وسیع و ثمربخش می توانند توسعه پایدار و حداکثر اقدامات تجاری را تسریع بخشند.

زیمن به لطف نبوغ خلاق و روش های پویا و غیرقابل پیش بینی اش، مخاطبان خود را به وجود آورده و هیچ ترسی از به چالش طلبیدن دیدگاه های عمومی و بیان نظریات مخالف دیگران ندارد. زیمن شیوه های مرسوم و قدیمی بازاریابی را رد و اصول جدیدی را ضمن آنالیز روش های مدرن و ارزیابی نقاط ضعف و قوت آنها طرح ریزی می کند.




ویدیو مرتبط :
خانم آموزگار.خانم آموزگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازبینی فیلم های سینمایی به پایان می رسد



 

 

 

تاکنون بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده است .

 

 

بازبینی فیلم های سینمایی ایرانی رسیده به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، روز سه شنبه پانزدهم دی ماه پایان می یابد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا تا روز جمعه یازدهم دی ماه جاری ، بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده اند.

 

 

کار هیات انتخاب سینمای ایران روز پانزدهم دی ماه پایان می یابد و صاحبان فیلم های ایرانی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر که نسخه اولیه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه نکرده اند موظفند تا روز سه شنبه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کنند.

 

 

اسامی فیلم های ایرانی منتخب بخش مسابقه سینمای ایران بعد از پایان بازبینی و برگزاری جلسات جمع بندی هیات انتخاب، اعلام می شود

 

 

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.