سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آرایش ۵ دقیقه ای



 

 

آرایش

 

مـعــمولا خانم ها به دنبال روشی هستند تا مدت زمان آرایش خود را کوتاهتر کنـنـد. در ایـن قسـمـت راه کــارهایی برای آرایشی ساده ظـرف مـدت زمـان ۵ دقـیـقـه و یـا حـتـی کوتاهتر بیان شده است:

 

▪ دقیقه اول: قـلم مـوی رنـگ بـر را بـرداشـتــه وبـر روی گـودی چشـم، کـک و مـک ها و هرگونه کـبودی و سرخی موجود بر روی پوست بزنـید و بـا نــوک انگشتان خود بر روی قسمت های ذکر شده ضربه های آرامی وارد کنید تا مواد بخوبی جـــذب پوست شما شده و نقاط مذکور را کاملا پوشش دهند.

 

▪ دقیقه دوم: با پد و یا فرچه مخصوص پن کک را بـه طـور یکسان به قسمت های مختلف پوست خـود بـزنـیـد. الـبـتـه ایـن کـار را با ملایمت انجام دهید تا باعث از بین رفتن بیرنگ کننده نشود.

 

▪ دقیقه سوم: قـلـمو را بـه پودر پوشش دهنده آغشته کنید و آن را بــه زیر، بالا و اطراف چشم خود به خوبی بمالید.

 

▪ دقیقه چهارم: بـا استفاده از فر مژه، مژه هایخــود را حـالت دهید سپس از ریمل سیاه رنگ اســـتفاده کرده و آنرا تنها بر روی نوک مژه هایخود بزنید.

 

▪ دقیقه پنجم: به وسـیــله یک رژگونه برنز رنگ، گــونه و پشت چشمهای خود را کمی تیره کنید و در آخـر نـیـز از رژ لب مورد علاقه خود استفاده کنید.

با کـمـی تمرین می توانید مدت زمان این کار را به کمتر از ۵ دقیقه نیز برسانید.


ویدیو مرتبط :
آرایش هفت دقیقه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش در دقیقه 90؛ زیبایی پس از مرگ!


مطالعات جدید نشان می‌دهد كه مصریان برای زیباتر کردن مردگان خود موهای آنها را با ژل حالت می‌داده‌اند.

یك راز درباره‌ی نحوه دفن مومیایی‌های مصریان باستان كشف شد.

پس از آن كه در سال‌های گذشته رازهایی درباره نحوه زندگی و مرگ مصریان باستان از جمله شیوع نارسایی قلبی در بین آنها، استفاده از سورمه‌ی ساخته‌شده از سرب برای محافظت از چشمان در برابر باكتری‌ها و اعتقاد به قدرت جادویی سنگ‌های رنگین كشف شدند، مطالعات جدید نشان می‌دهد كه مصریان برای زیباتر کردن مردگان خود موهای آنها را با ژل حالت می‌داده‌اند.

به گزارش نیوز ساینتیست، براساس مطالعات محققان انگلیسی دانشگاه «منچستر» در كشور اروپایی «انگلیس» برروی 14 مومیایی با قدمتی بین 2300 تا 3500 سال، آرایش موهای مومیایی‌ها با نوعی ژل که از چربی به دست می‌آمده، یکی راه‌هایی بوده که مصری‌ها برای زیبا كردن مردگانشان در جهان پس از مرگ از آن استفاده می‌کرده‌اند.

منبع: ایسنا