سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آرایش تکمیلی و ترمیمی



 

آرایش تکمیلی وترمیمی

 

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پورد میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم.

 

میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نکیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم.

 

به طور مثال برای بینی پهن، کنار بینی را کمی تیره تر میکنیم و روی بینی را پودر میزنیم. درمورد بینیهای بلند، نوک بینی را تیره ترمیکنیم و در بینی های کج، رنگ تیره را در کنار بینی و رنگ روشن تر را در وسط بینی به کار میبریم.

 

برای پوشاندن جای زخم و یا جوش، آکنه، لکه های روی پوست و سیاهی دور چشم و خطوط ریز و پهن کنار دهان عمل ترمیمی و تکمیلی را بعد از زدن فوندیشن انجام میدهیم، زیرا فوندیشن را نمیتوانیم روی پودر بزنیم و مانع پاک شدن آن شویم.

 

پودر و یا کرمهای ترمیمی در رنگهای روشن، متوسط و تیره ساخته میشوند.

 

حلقه سیاه دور چشم را میتوان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند. البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گود رفتن و پف کردن پلکها وجود دارد، مثل کم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الکلی، ناراحتی های کلیوی و... که در این صورت باید ابتدا در رفع مشکل اصلی بکوشیم و سپس از آرایش کمک بگیریم. به هر حال، پلکها و اطراف چشم را تا زمانی که تیره و گود رفته هستند روشنتر میکنیم و یا در حالتی که پف کرده اند برای پوشاندن این پف ، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودر روشن میپوشانیم و به دقت پودر را پخش میکنیم.

 

آرایش تکمیلی وترمیمی

 

از پودر تیره برای کوچکتر نشان دادن بینی بزرگ و یا کج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلکهای سنگین، چانه برجسته و پیشانی جلو آمده استفاده میکنیم.

 

از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بینی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم.

 

بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم.

 

زخمهای کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن میتوانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لکه ههای بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلما وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم.

 

باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحیح مشکل صوزت را بدتر از آنچه که هست نشان میدهید.

منبع:www.arayesh.com


ویدیو مرتبط :
جراحی بینی ترمیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش تكمیلی و ترمیمی



با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پورد میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امكان بپوشانیم.

 

آرایش تکمیلی

 

آرایش تکمیلیمیتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را كوچكتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این كار دقت نكیم، این لكه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلكه چهره را زشت نیز خواهند كرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از كرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تكرار بهتر میشود چون تكرار این آرایش باعث میشودكه متوجه شویم كه چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد كامل نشان دهیم.

 

به طور مثال برای بینی پهن، كنار بینی را كمی تیره تر میكنیم و روی بینی را پودر میزنیم. درمورد بینیهای بلند، نوك بینی را تیره ترمیكنیم و در بینی های كج، رنگ تیره را در كنار بینی و رنگ روشن تر را در وسط بینی به كار میبریم.

 

آرایش تکمیلی

 

آرایش تکمیلیبرای پوشاندن جای زخم و یا جوش، آكنه، لكه های روی پوست و سیاهی دور چشم و خطوط ریز و پهن كنار دهان عمل ترمیمی وتكمیلی را بعد از زدن فوندیشن انجام میدهیم، زیرا فوندیشن را نمیتوانیم روی پودر بزنیم و مانع پاك شدن آن شویم.پودر و یا كرمهای ترمیمی در رنگهای روشن، متوسط و تیره ساخته میشوند.

 

آرایش تکمیلیحلقه سیاه دور چشم را میتوان با استفاده از كرم پودر ترمیمی پوشاند. البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گودرفتن و پف كردن پلكها وجود دارد، مثل كم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الكلی، ناراحتی های كلیوی و... كه در این

 

آرایش تکمیلیصورت باید ابتدا در رفع مشكل اصلی بكوشیم و سپس از آرایش كمك بگیریم. به هر حال، پلكها و اطراف چشم را تا زمانی كه تیره و گود رفته هستند روشنتر میكنیم و یا در حالتی كه پف كرده اند برای پوشاندن این پف ، روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودرروشن میپوشانیم و به دقت پودر را پخش میكنیم.

 

آرایش تکمیلی

 

از پودر تیره برای كوچكتر نشان دادن بینی بزرگ و یا كج، غبغب، آرواره پهن و برجسته، پلكهای سنگین، چانه برجسته و پیشانی جلوآمده استفاده میكنیم.از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بینی كوتاه، چشمان گود رفته كوچك، صورت باریك و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریك و بلند وپوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میكنیم.

 

برای برجسته تر نشان دادن گونه ها، یك خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یك خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میكشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم.

 

زخمهای كوچك، خال و لكه سیاه را با فوندیشن میتوانیم بپوشانیم كه بهتر است با انگشت فوندیشن را كاملا پخش كنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لكه های بزرگ و خال یا لكه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلما وقت بیشتری باید صرف كنیم و با صبر و حوصله به قدر كافی كار كنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده راروی لكه می مالیم و مجددا لایه نازكی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یكنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم كه استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش كردن صحیح مشكل صوزت را بدتر از آنچه كه هست نشان میدهید.