سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آخرین عطرهای دلنشین شهریور


همچنان که روزهای گرم تابستان به پایان می رسد، بد نیست تا سراغی از رایحه‌هایی که در این روزها می‌توانند آخرین لحظه‌های خاطره‌انگیز تابستان را پرشورتر کنند داشته باشیم؛ در این شماره رایحه‌هایی برای خانم‌ها و آقایان بالای 25سال پیشنهاد شده است.

مجله زندگی ایده آل: همچنان که روزهای گرم تابستان به پایان می رسد، بد نیست تا سراغی از رایحه‌هایی که در این روزها می‌توانند آخرین لحظه‌های خاطره‌انگیز تابستان را پرشورتر کنند داشته باشیم؛ در این شماره رایحه‌هایی برای خانم‌ها و آقایان بالای 25سال پیشنهاد شده است.

خاص و دلنشین

Eau de Pamplemousse Rose Hermes for women and men



مخلوطی از رایحه تند و شیرین است که برگرفته از گل رز و مرکبات تازه بوده که با بوکردن رایحه این عطر دیگر احساس خستگی بعد از یک روز کاری در گرمای تابستان را نخواهید كرد. بوی خاص دلنشین و متفاوت این عطر برای خانم‌ها و آقایان بالای 25 سال مناسب است.


رایحه ساحل مدیترانه

Azzaro Chrome Summer Edition



رایحه تابستانی و خنکی که از امواج ساحل دریای مدیترانه الهام گرفته شده و به عنوان یک عطر جدید و سخاوتمندانه با ترکیب خوشبویی که بر پایه بوی شن‌های ساحل دریاست، برای آقایان بالای 25 سال  تولید شده است. بوی متفاوت این عطر با ترکیب خاص شکوفه ترنج،گریپ فروت، نارنگی و لیمو به همراه چوب سدر و سرو یکی از جدیدترین رایحه‌های سال 2013 به حساب می‌آید که بدون شک مورد پسند آقایان خوش‌لباس خواهد بود.


درخشان و شجاعانه

Play - Givenchy



یکی از جدیدترین رایحه‌هایی است که در سال 2013 ژیونژی برای خانم‌ها روانه ویترین عطرفروشی‌ها کرده تا به رقیبان و طرفدارانش نشان دهد حرفی برای گفتن دارد.‌ ترکیب درخشان و شجاعانه میوه‌های قرمز و شیرین بیان در کنار چوب صندل و وانیل برای استفاده در شب پیشنهاد می‌شود.


تجربه گرم و عجیب

Virgin Island Water -Creed for women and men



جزیره ویرجین یکی از جدیدترین عطرهای  شیرین و گرمسیری است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند  از آن استفاده کنند. رایحه این عطر برگرفته از یک سفر ماجراجویانه با قایق بوده، به همین دلیل بوی عجیب، غریب و گرمسیری این رایحه حس سبکبالی به شما می‌دهد. نارگیل، یاسمن هندی، زنجبیل، بوته درخت بامیه و شکوفه ترنج و پرتقال بوی خاص و متفاوتی را به مشام می‌رساند که برای استفاده در روزهای گرم تابستان انتخاب منحصر به فردی است. رایحه این عطر برای خانم‌ها و آقایان 25 سال به بالا پیشنهاد می‌شود.


سنگین و رسمی

Tresor L'Absolu -Lancome for women



خانم‌های شیک‌پوش که در انتخاب رایحه عطرشان حساسیت زیادی به خرج می‌دهند بدون شک رایحه دوست‌داشتنی این عطر را می‌پسندند؛ بوی گل‌محمدی، یاسمن و گل رز این عطر در کنار شکوفه لیمو ترش و نعناع هندی و گرمای وانیل بویی سنگین و گرم را به ارمغان آورده است که برای خانم‌های 25 سال به بالا در مناسبت‌های نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود.


لوکس و کلاسیک

Otto Kern Luxure Duo



اگر به رایحه‌های لوکس و کلاسیک علاقه‌مندید، بوی این عطر همان چیزی است که دنبالش هستید. رایحه‌ای که در ژانویه 2013 با درون مایه‌هایی از ترنج، آناناس، گل صدتومنی، یاس، دانه‌های قهوه و وانیل تولید شده و رایحه‌ای پرادعا و گرم دارد که در سایز 30و 50 میل برای خانم‌های خوش‌پوش تولید شده است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو در مورد آخرین حواشی ساپیا (نود ۹ شهریور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

20 هزار صفحه گزارش تحقیق و تفحص تامین اجتماعی مفقود شد/ پایان شهریور آخرین مهلت مردم برای ارائه اسناد تخلف



تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی,علیرضا محجوب

محجوب در نشست خبری؛
20 هزار صفحه گزارش تحقیق و تفحص تامین اجتماعی مفقود شد/ پایان شهریور آخرین مهلت مردم برای ارائه اسناد تخلف


رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دو هزار صفحه از اسناد مربوط به تحقیق و تفحص از این سازمان در کمیسیون اصل 90 نگهداری می شود، گفت: این در حالی است که 20 هزار صفحه دیگر از این اسناد در دولت گذشته که در سازمان تامین اجتماعی نگهداری می شد، مفقود شده است.

  علیرضا محجوب رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری امروز خود با ارائه گزارشی از فرآیند تحقیق و تفحص از این سازمان اظهار داشت: گزارش اول این هیات متاسفانه در مجلس هشتم در صحن علنی قرائت نشد که اگر این کار انجام می گرفت امروز جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می شد.

وی در ادامه افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای هیات تحقیق و تفحص با توجه به هزینه ای که مجلس برای این کار انجام داد گله مند هستم که چرا این گزارش قرائت نشد در حالیکه تحقیق و تفحص جزو وظایف نظارتی مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دی ماه سال گذشته طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون مربوطه رسیدگی شد و در نهایت با ابلاغ احکام اعضای این هیات در اواخر تیر ماه کار این هیات شروع شد و در اولین اقدام از وزیر وقت درخواست کارشناس و ارائه اطلاعات و پرونده هایی که مجلس به امانت در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده بود را خواستار شدیم، اما متوجه شدیم که بسیاری از پرونده ها در دولت گذشته مفقود شده است و مسببان این امر حتما برای پاسخگویی به دادگاه احضار خواهند شد.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دو هزار صفحه از گزارشات سازمان تامین اجتماعی در اختیار کمیسیون اصل 90 قرار دارد و به علت کمبود جا 20 هزار صفحه در سازمان تامین اجتماعی نگه داشته می شد، گفت: این 20 هزار صفحه در دولت گذشته مفقود شده است و مجلس دسترسی به این پرونده ها ندارد.

محجوب با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی و بخش های مختلف آن خود را مقدم بر قانون می‌دانند، اضافه کرد: کسانیکه کوتاهی می کنند و اطلاعات ارائه نمی کنند بدانند که قانون اولویت است و یکی از مجاری قانون تحقیق و تفحص است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این هیات تا پایان کار خود تنها دو ماه وقت دارد، اما مدارک کافی بدست ما نرسیده است، بیان کرد: به همین خاطر کمیته ای جهت کشف حقیقت تشکیل داده ایم و کسانی که در مقابل قانون کوتاهی کنند، تکلیفشان در محاکم قضایی روشن خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در شرکت شستا مهمترین ایراد عدم اجرای قانون برنامه است که باید سازمان و این شرکت از حالت بنگاه داری به سهامداری رویکرد نشان دهند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار داشت: شستا و سازمان تامین اجتماعی، موسسه سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی نیستند و باید به مردم مستمری داده و در حیطه وظایف خود عمل کنند.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در ادامه نشست خبری از مردم و مسئولان درخواست کرد تا اگر اسنادی در خصوص تخلف شرکت سازمان تامین اجتماعی و شستا دارند تا پایان شهریور ماه این اسناد را در اختیار هیات تحقیق و تفحص قرار دهم.

محجوب همچنین در خصوص عدم قرائت گزارش اول در خصوص تحقیق و تفحص در سازمان تامین اجتماعی در مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: در این خصوص کوتاهی و غفلتی انجام شد در شش ماهه دوم نیز رئیس کمیسیون مربوطه گزارش تحقیق و تحفص را تند خواند و در نهایت جنجال ها و حاشیه ها پیرامون این گزارش ادامه داشت تا اینکه به اواخر مجلس هشتم رسیدیم و موفق به ارائه گزارش نشدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موارد تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی روزنامه خورشید است، تصریح کرد: این روزنامه متعلق به این سازمان است.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: با تغییر دولت و روی کار آمدن مدیریت جدید در سازمان تامین اجتماعی قول هایی برای همکاری داده شده است، اما ملاک برای ما ارائه مدارک است.

وی گفت: سود سازمان تامین اجتماعی باید سالیانه حدود 10 هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان باشد که در حال حاضر این مقدار به دو هزار میلیارد تومان هم نمی رسد.

محجوب با بیان ایکه مهمترین نکته در تحقیق و تفحص مربوط به گزارشات مالی و تلفیقی سازمان می شود، اعلام کرد : به جهت به موقع اعلام نشدن گزارشات مالی از سوی بازرسان سازمان ، حساب سازمان مردود اعلام شده و گزارش مالی سه سال گذشته نیز به دلیل عدم ارائه به موقع گزارش از سوی بازرسان رد شده است ، این موضوع را حتی بازرسان اداره دارایی هم در گزارشات خود ذکر کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه اگر مدارک مورد نیاز از سوی سازمان تامین اجتماعی به این هیات داده نشود، آیا بحث سوال و یا استیضاح وزیر در دستور کار قرار خواهد گرفت؟، گفت: طبق ماده 215 در صورتیکه تخلفات این سازمان مشخص شود، استیضاح وزیر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا با وزیر جدید جلسه ای در این خصوص داشتید، نیز بیان کرد: در روز سوم انتصاب ایشان جلسه ای با آقای ربیعی داشتیم که وی در تماسی تلفنی با مدیران شستا از آنان خواست تابرخی موضوعات را رسیدگی کنند./مهر