سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چگونه می توان یک زوج موفق بود؟



زوجهاي موفق در مسايل و مشکلاتي که پيش مي آيد با همديگر همدلي داشته و آن را به صور مختلف ابراز مي دارند. همين احساس همدلي به جرأت و شهامت آنان جهت مقابله با سختيها افزوده و نيروي روانيشان را افزايش مي دهد.

 

زوج موفق

 

زوجهاي موفق از دروغ گفتن به همديگر خودداري کرده و در موارد لزوم حقيقت را به همسر خود خواهند گفت. آنان به خوبي مي دانند تبعات حقيقت گويي بسيار بهتر از دروغگويي مي باشد. آنان مي دانند دروغ مي تواند باعث ايجاد بي اعتمادي و بدبيني همسر نسبت به او شود. دروغگويي و کتمان حقيقت از موارد کوچک شروع و به موارد بزرگ و مهمتر توسعه مي يابد. دروغگويي به سطحي شدن روابط ميان زوجين و نقش بازي کردن آنان براي هم منجر خواهد شد.

 

زوجهاي موفق احساسات و نظريات خود را با گشاده رويي ابراز داشته و نسبت به يکديگر خودانگيخته هستند. زماني که زوجين احساسات خود را با همديگر در ميان مي گذارند، اختلافاتشان کمتر شده و به تدريج همچون دو دوست به يکديگر نزديک مي شوند و با همديگر صحبت و درد دل مي کنند. در ميان گذاردن مشکلات و مسايل با همسر و مشورت با وي نوعي اهميت دهي به او مي باشد. او با اين رفتار شايسته خود تلويحا به همسر خود اظهار مي دارد که احتياج به همفکري، اظهار نظر و حمايت او دارد و همين رفتار و ابراز احساسات باعث افزايش صميميت ميان آنان مي شود.

 

زوج موفق

 

زوجهاي موفق فعالانه براي کشف، درک و ارضاي نيازهاي مهم يکديگر تلاش مي کنند. آنان نيازهاي جسماني و رواني يکديگر را به درستي تشخيص داده و با توجه به وضعيت يکديگر آن نيازها را ارضا مي نمايند. يک زن در طي دوران بارداري خود احتياج بيشتري به دريافت محبت و کمک شوهر در انجام امور منزل دارد. در اين زمان يک همسر دلسوز و هوشمند حتي قبل از آنکه همسرش نياز خود را بيان دارد، اين موضوع را درک مي کند. ادراک اين موضوع حتي مي تواند بيش از انجام خواست براي طرف مقابل ارزش داشته باشد. ناراحتي و گلايه بسياري از افراد اين است که همسرشان درک و پذيرشي از نيازهاي آنان ندارند. بي توجهي يک زن يا يک مرد در شناخت نيازهاي طرف مقابل منجر به اين مي شود که ميان زن و شوهر فاصله و اختلاف ايجاد بشود.

 

زوجهاي موفق با همديگر پذيرنده و سازگار هستند. بسياري از زوجين با توقعات گوناگون و فراوان و آرزوهاي متفاوت اقدام به ازدواج مي کنند. اما مدتي نمي گذرد که متوجه مي شوند اختلافاتي با همسرشان دارند. زوجهاي سازگار مي توانند نگرش و عادات خود را اصلاح کرده تا بهتر با همسر و خانواده وي کنار بيايند و سازگار شوند. سازگاري و انعطاف پذيري در بسياري از مواقع مي تواند تنشها و سختيهاي موجود در فضاي خانواده را کاهش دهد. مثلاً هنگامي که همسر شما عصباني و يا غمگين است، خونسردي شما مي تواند در فروکش کردن اين عصبانيت مؤثر باشد. در همين مسير اگر زوجي بخواهد زندگي موفقيت آميزي داشته باشد، در بسياري از مواقع يکي از آنان بايد خواست خود را تعديل کرده يا حتي از آن بگذرد چرا که بسياري از طلاقها صرفا به دليل پايداري طرفين بر سر خواست و نظرياتشان به وجود مي آيد.

 

زوج موفق

 

در صورتي که زوجها زندگي موفق و توأم با تفاهمي داشته باشند، اين امر در بيشتر فعاليتهاي فردي و اجتماعي آنها تأثير گذاشته و چنانچه مشکلي ميان آنها باشد، فشار رواني حاصله از آن ساير فعاليتهاي زوج را متأثر مي سازد. اما به رغم تمام مشکلات و گرفتاريها، زوجين موفق با برنامه ريزي صحيح و با بالا بردن کيفيت زماني که کنار همديگر به سر مي برند از کانون گرم خانوادگي بهره مند هستند.


ویدیو مرتبط :
زوج موفق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه می توان در سطح اینترنت موفق بود؟



 

 

چگونه می توان در سطح اینترنت موفق بود؟

 

هر کسی در اینترنت به دنبال بهترین روشی است که از طریق آن هر چه سریعتر به پول برسد. افرادی که بهترین روشها را از دید خود ارائه می کنند مایل هستند که شما روش آنها را باور کنید.

اما واقعاً چه روشی « بهترین روش » است؟ خوب اگر به گفته های آنها گوش فرا دهید، واضح است که می گوئید فقط روش آنها بهترین روش است.

« 5 دلار خود را در عرض 30 روز بدون تلاش به 50 میلیون دلار تبدیل کنید» آیا بیل گیتس نیز در همان دوران 30 روزه فعالیت اولیه خود چنین ثروتی بدست آورد. شک دارم که او بگوید حتی امروز بدون هیچ کوششی به جایی رسیده باشد. آیا می خواهید به حرف این افراد دغل گوش کنید یا واقعاً می خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید؟

توقع بی جا در مورد سریع ثروتمند شدن از طریق اینترنت مثل این است که در گوشه ای بنشینیم و منتظر باشیم که شماره قرعه کشی لاتاری را اعلام کنند و ما برنده شویم.

اعتقاد دارم که ما با هوشتر از این حرفها هستیم. ما اعتقاد داریم که تنها راه موفقیت در هر چیز نیازمند تلاش و کار فراوان، انگیزه، پشت کار و کمی شانس است. حالا اجازه دهید هر کدام از این نکات را توضیح دهم.


تلاش فراوان
مسلماً قصد ندارید کامپیوترتان را روشن کنید. دور از کامپیوتر قدم بزنید و دست آخر هم انتظار داشته باشید کارتان به سرانجامی موفقیت آمیز بینجامد.
باید روی کامپیوترتان کار کنید. هر چه کارهای سازنده تر و مفید تری در وب سایت خود و فعالیتهای تجاری خود انجام دهید، پاداش بزرگتری نیز نصیب شما می شود.
توجه داشته باشید که گفتم « کارهای سازنده »
حتی می توان روزی 20 ساعت روی وب سایت خود کار کرده و هیچ کار مفیدی برای شغل و تجارت خود انجام نداد. باید بر فعالیتهای خود متمرکز شوید یا بتوانید کاری سازنده انجام دهید.
حال به روش دیگر: اگر روزی 20 ساعت وقت صرف کنید تا میزان محبوبیت سایت خود را بالا برده، طرحهای آن را تصحیح کنید، بر روی آن تبلیغ کرده و تجربه کسب کنید که چه چیزی موثر واقع شده و چه چیزی کارآیی ندارد، به نتایج خارق العاده ای دست خواهید یافت.
بسیاری از وب سایتها بطور باورنکردنی شکست می خورند نه بدین دلیل که صاحبان آن به اندازه کافی کار نکرده اند، بلکه بیشتر به این سبب که هوشمندانه کار نکرده اند.


انگیزه
چگونه می توانید همیشه با انگیزه باقی بمانید و روزها و ماهها چسبیده به مانیتور بدون خستگی کار کنید؟ آیاد دلیل خستگی ناپذیری شما این است که فکر می کنید بالاخره روزی فعالیت تجاری شما به نتایج موفقیت آمیزی خواهد رسید. ؟ آیا واقعاً کاری که از آن تصاویر متنفرید می توانند برای شما عمری داشته باشد؟ باور کنید اگر از چیزی متنفر باشید نه تنها به نتیجه ای نمی رسید، بلکه هر روز ناراحت تر و کسل تر خواهید شد. بنابراین چطور می توان با انگیزه باقی ماند؟ فکر می کنم مهمترین و بهترین انگیزه برای شما این است که موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید .
اگر در زمینه ای کار می کنید که از آن لذت می برید، نتایج ناامید کننده کمتر به سراغ شما آمده و تاثیر کمتری روی شما خواهند داشت. اگر تلاش خود را در زمینه ای به کار گیرید که هیچ علاقه ای به آن ندارید ... حتی پیش از آنکه شروع به کار نمایید، شکستتان حتمی خواهد بود.
یک لحظه به گفته های من فکر کنید؟ دوست دارید وقتتان را چگونه بگذرانید؟ موضوع مورد علاقه شما چیست؟ آیا هنگامی که بر روی موضوع مورد علاقه خود کار می کنید انرژی می گیرید؟ آیا کسی که عاشق کارش است بعد ازظهر پنجشنبه مدام به ساعت نگاه می کند که چه زمانی کارش تمام می شود؟
آیا یک تماشاچی و علاقمند به ورزش آرزو می کند که ای کاش فصل فوتبال کوتاهتر بود؟ اگر شغل خود را حول موضوعی که به آن علاقه دارید، توسعه می دهید، اگر از صرف وقت برای آن لذت می برید،
اگر نمی توانید بیش از این صبر کنید که به خانه رفته و کامپیوتر خود را برای کار بر روی موضوع خود روشن کنید... در این صورت انگیزه دیگر برای شما معنی خاصی نمی تواند داشته باشد، زیرا خود معدن انگیزه هستید.


پشتکار
باید سخت به کارتان بچسبید. رهایش نکنید. امید خود را از دست ندهید. شاید اوقات بدی نیز به سراغتان بیاید، اما باید به کارتان ادامه دهید.
ممکن است آنقدر که انتظار داشتید در یک ماه در آمد کسب نکنید ، شاید به اندازه رقیب خود مشترک یا بازدید کننده کسب نکنید. این عوامل بازدارنده و ناراحت کننده حقیقت زندگی هستند .
آنها را بپذیرید و به گونه ای مناسب کنار بیاید. از اشتباهات خود درس بگیرید و کار خود را ادامه دهید. اگر در خلال زمانهای ناخوشایند روش درستی را به کار گیرید، آنوقت اوقات خوشایند بسیار شیرین تر خواهند بود.


شانس
البته به هر حال کمی هم شانس در کارها دخیل است. اما اگر خطی مش های بالا را پیگری کنید، آنوقت می توانید شانس خوب را خودتان بسازید.
شانس خوب وقتی به شما لبخند می زند که زمان درست را درک کرده باشید. شانس وقتی به سراغ شما می آید که در لحظه های بحرانی تصمیمات عاقلانه ای بگیرید. شانس یعنی ارزان بخرید و گران بفروشید. شانس یعنی اگر اشتباهی کردید قبل از اینکه آن اشتباه همه چیز را در هم بریزد، سعی در اصلاح آن داشته باشید.
هر قدر که درباره موضوع مورد نظر خود اطلاعات بیشتری داشته باشید، هر چه زمان بیشتری برای آموزش خود در آن زمینه صرف کنید، هر چه بیشتر کار کنید تا در زمینه کاری خود تخصص بیشتری کسب کنید ، به همان نسبت شانسی بیشتری خواهید داشت.
اگر از تمام چم و خم صنعت و کار خود خبر داشته باشید، در زمان مناسب در مکان صحیحی خواهید بود. دیگر اطلاع دارید که چه زمانی باید خرید و چه زمانی باید فروخت.
می دانید که چه تصمیمی و در چه زمانی باید گرفته شود. آیا می خواهید اشتباه خود را تصیح کنید؟ کاری که لازم است انجام دهید این است که نظرات و عقاید را بررسی کرده و آنهایی را که کارآیی ندارند دور بریزید. کنار ننشسته و همه چیز را به سرنوشت نسپارید ... شانس و سعادت خود را خودتان بسازید؟
بنابراین هر وقت از من می پرسند که چطور می توان در اینترنت موفق بود به آنها می گویم که سخت کار کنند، موضوعی را انتخاب کنند که به آن علاقه مند هستند، هر چیزی را که به آن موضوع مربوط است فرا بگیرید، به وقت ناراحتی و شکست مقاوم باشند و سخت به کارشان مشغول شوند

منبع:maghaleh.net