سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چگونه میتوان یک زن کامل بود



همسر ایده آل, زن کامل

اگر قصد دارید به یک زن کامل و ایده آل در زندگی تبدیل شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید. منظور ما از کمال این نیست که به عنوان یک زن هیچ اشتباهی مرتکب شود، بلکه با داشتن هریک خصیصه های زیر توانایی های شما به عنوان یک زن و یا مادر دو چندان خواهد بود.

داشتن شخصیت قوی : از قدیم الایام از زنان با عنوان جنس ضعیف نام برده میشود. اما میلیون ها زن در سراسر دنیا نشان داده اند که زنان موجودات ضعیفی نیستند. یکی از خصیصه های یک زن ایده آل و کامل این است که بر تابوی ضعیف بودن زنان چیره شود، بطوریکه در زندگی الگویی برای دیگران باشد.

داشتن شخصیت مثبت : منظور از مثبت بودن برای تبدیل شدن به یک زن کامل این است که خصایصی چون صداقت، امانتداری، وفاداری، فروتنی، گذشت و مهربانی در شما موجود باشد. این ترکیب اگر در وجود زنی موجود باشد او را در بدترین شرایط زندگی نیز سرپا نگه خواهد داشت.

خود ساختگی : در قرن حاضر دیگر زن بودن به معنای نگهداری از فرزندان و انجام کارهای منزل نیست، حتی یک زن خانه دار نیز میتواند در کنار وظیفه مادری خودکفا و داری توانایی جهت استقلال مالی و عاطفی باشد.

غرایز مادرانه : زن به طور ذاتی یک مادر متولد میشود. یک زن کامل بودن نیازمند این است که در کنار تمام مشغولیات ذهنی و کاری بتوانید یک مادر باشید. مادر بودن نه به معنای داشتن فرزند بلکه به معنای حامی و نگهدار خانه و خانواده بودن است.

داشتن زیبایی های درونی : اگرچه داشتن یک چهره زیبا برای هر زنی یک حسن محسوب میشود، اما آنچه از زیبایی ظاهر فراتر است زیبایی های درونی هر زنی است. برای اینکه به زیبایی درونی برسید نیازمند یک ایمان قوی، پاکدامنی و خلوص هستید. در ابتدای راه باید نفس و غرور خود را قربانی کنید.
منبع:پرداد

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن را میتوان رکورد دار به دنبا آوردن نوزادان تپل نامید + عکس



این زن را میتوان رکورد دار به دنبا آوردن نوزادان تپل نامید + عکس

به گزارش پرداد به نقل از میل آنلاین: یك زن اهل ایالت آیووا امریكا هفته گشته یك نوزاد پسر به وزن تقریبی 8 كیلوگرم به صورت طبیعی به دنیا آورد. نام این پسر توپول و با مزه آشر است.

این خانم 15 ماه قبل نیز نوزاد پسر دیگری به وزن 6 كیلوگرم به دنیا آورده بود و شاید بتوان وی را رکورد دار به دنیا آوردن نوزادهای تپل دانست./پرداد


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب