سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

چه طور همسرتان را غافلگیر کنید؟



 

 

 

روابط زناشویی,غافلگیر کردن همسر

 

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست! یک جشن تولد پیش بینی نشده ، همیشه هم خوشایند نیست.

 

آیا پس از گذشت سال ها از آشنایی، باز هم زوج ها می‌توانند یکدیگر را غافلگیر کنند؟ بله. دکتر گیسلن پاریس، نویسندۀ کتاب "عشق ورزیدن جلوی نزاع زوج ها را می‌گیرد" می‌گوید، بله می‌توان؛ ضمناً این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

غافلگیر کردن طرف مقابل روشی است که نشان می‌دهد او را دوست دارید ...

 

غافلگیر کردن، توجه همسرتان را برای همیشه به سوی شما می‌کشاند

 

غافلگیر کردن تغییر سبک است

 

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست!

 

غافلگیری در صورتی موفقیت آمیز است که خوشایند طرف مقابل باشد!

 

غافلگیر کردن طرف مقابل روشی است که نشان می‌دهد او را دوست دارید

 

غافلگیری یک امر غیر منتظره است که خلاف جهت عادت های همیشگی است. غافلگیری های خوب عموماً خوشایند هستند. یک هدیۀ غافگیر کننده علاوه بر ارزشمند بودنش، نشانۀ توجه فرد مقابل به شماست. اغلب ارزش آن هدیه به قیمتش نیست، ارزش آن در توجه گران بهایی است که در خود دارد.

 

شما از کتابی که دوست داشتید بخوانید حرف زده اید؟ او آن را به شما هدیه می‌دهد. حس می‌کنید که به حرف شما گوش داده، آن را شنیده و فهمیده است. و احساس خوشبختی می‌کنید.

 

غافلگیر کردن، توجه همسرتان را برای همیشه به سوی شما می‌کشاند

 

او همیشه منتظر یک ترانه بود که از ملودی اش خوشش می‌آمد، شما CD آن را برایش پیدا می‌کنید! با این کار نه تنها به او نشان می‌دهید زمانی که آهنگ را زمزمه می‌کرد به او گوش می‌دادید بلکه برای لذت بردن بیشتر خودتان هم سرمایه گذاری می‌کنید.

 

شما پس از سال ها بعد از ملاقات تان همچنان جذاب هستید. او را غافلگیر می‌کنید، تحت تأثیر این حرکت شما قرار گرفته است، می‌فهمد که شما برای او وقت صرف کرده اید، برای پیدا کردن آن آهنگ، برای به مغازه رفتن و خرید کردن زمان گذاشته اید.

 

غافلگیر کردن تغییر سبک است

 

شما عادات کوچک خود را دارید مانند محبت، عشق، روابط جنسی و ... طرف مقابل تان یک تغییر پیش بینی نشده به شما پیشنهاد می‌کند. کمی هوای تازه به زندگی تان دمیده می‌شود. این هوای تازه، همه چیز را تازه می‌کند.

 

آلن برای آخر هفته، سفر به مناطق دریایی را در نظر گرفته است. او می‌دانست که همسرش هم کمی احساس خستگی می‌کند و هم سفر به این مناطق را خیلی دوست دارد. او دو هفته قبل از سفر به همسرش اطلاع داد تا او زمان کافی برای آماده کردن خود و بهترین استفاده از این مسافرت را داشته باشد.

 

در مورد غافلگیر کردن دقت کنید، این کار همیشه هم خوشایند نیست!

 

یک جشن تولد پیش بینی نشده، همیشه هم خوشایند نیست.

درست همان روزی که همه برای جشن تولد 31 سالگی او آمده اند، او فرصت نکرده به آرایشگاه برود یا یک کار فوری برایش پیش آمده است... جشن هم خوب پیش نرفت. غافلگیر کردن به معنای در دام انداختن نیست. برخی افراد، که کمی سختگیر هستند، دوست ندارند در یک زمان پر استرس قرار بگیرند. بنابراین، می‌توانید آنها را هم غافلگیر کنید اما تحت شرایطی، مثلاً مثل آلن، از قبل فرد مقابل را مطلع کنید.

 

غافلگیری در صورتی موفقیت آمیز است که خوشایند طرف مقابل باشد!

 

اگر شما شیفتۀ فوتبال هستید و به او بگویید: می‌خواستم غافلگیرت کنم، برای مسابقۀ امشب بلیط گرفته ام. اگر همسرتان از فوتبال متنفر باشد، از این پیشنهاد شما خوشحال نخواهد شد! همچنین ممکن است همسرتان بخواهد شما را به اپرا ببرد در حالی که شما یک مسابقۀ کشتی کج را ترجیح می‌دهد. یا کتابی که به او هدیه می‌دهید، آیا مطمئنید که او تمایل به خواندن آن دارد یا شما دوست دارید که آن را بخواند؟

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
دلخوریتان را با همسرتان مطرح کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانم ها همسرتان را غافلگیر کنید!


این بار برای شما دو راهنمای درست و حسابی داریم؛ راهنمای اول برای اینکه ترکیب لباس‌های انتخابی‌تان فاکتوری بسیار مهم داشته باشد که آن هم چیزی نیست جز راحتی و راهنمای دوم برای آنکه ظاهرتان شادی‌وشور لازم برای یک قرار شام دوستانه را داشته باشد.


مجله زندگی ایده آل: این بار برای شما دو راهنمای درست و حسابی داریم؛ راهنمای اول  برای اینکه ترکیب لباس‌های انتخابی‌تان فاکتوری بسیار مهم داشته باشد که آن هم چیزی نیست جز راحتی و راهنمای دوم برای آنکه ظاهرتان شادی‌وشور لازم برای یک قرار شام  دوستانه را داشته باشد به خصوص وقتی قرار است همسرتان را کاملا غافلگیر کنید.

یک خرید به یادماندنی

در این ترکیب لونالون  یک ظاهر غیررسمی(کژوال) را برای شما تدارک دیده است. با این هدف که نشان دهد بر خلاف تصور عموم غیررسمی پوشیدن به این معنا نیست که خوش‌پوشی را فراموش کنیم،  بلکه فقط قرار است لباس‌هایی انتخاب کنیم که در آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشیم. به عبارت دیگر می‌شود لباس را طوری انتخاب کرد که در عین حال که شیک و زیبا به نظر می‌رسد احساس راحتی را هم به خود فرد و حتی  دیگران القا کند. معمولا برای خرید، قرار صبحانه یا ناهار یا حتی شام غیر رسمی می‌توان سراغ چنین ظاهری رفت.

- اولین فاکتور لباس غیررسمی راحتی این است كه لباس غیر رسمی باید طوری باشد که بدن آزادانه در آن امکان حرکت داشته باشد. بر همین مبنا بارانی پیشنهادی لونالون فرم آزادی دارد که در عین زیبایی احساس راحتی را هم به  فرد می‌دهد. با انتخاب این مدل به راحتی می‌توانید راه بروید  و حتی بدوید.

- شال به طور کلی و به ذاتا،  انتخابی غیر رسمی است بنابراین در این ترکیب جواب می‌دهد.

- شلوار پیشنهادی در این ترکیب شلوار جین  است. عموما شلوار جین به عنوان شلوار غیررسمی و در عین حال راحت شناخته می‌شود.



- شلوار پیشنهادی لونالون علاوه بر امتیاز جین کاملا راسته و کمی هم گشاد است بنابراین راحتی بیشتری دارد.

- کیف پیشنهادی در این ترکیب کیفی است که نه دسته‌های خیلی بلند دارد که بخواهد توی دست بچرخد نه خیلی کوتاه که یک دست را درگیر کند. فرم دسته‌های این کیف اجازه می‌دهد که راحت روی شانه بایستد و دو دست هم کاملا آزاد باشد. اندازه کیف هم مناسب است؛ نه خیلی کوچک که حالت معمول کیف‌های شب باشد و نه خیلی بزرگ که دست و پاگیر باشد و در عین حال برای همه وسایل ریز ودرشتی که ممکن است در طول روز مورد نیاز باشند، جا دارد.

- کفش پیشنهادی، کفشی بدون پاشنه است که هم راحت است و هم اینکه به دلیل راحتی در راه رفتن  امکان فعالیت بیشتر را هم فراهم می‌کند.

- جنس آیتم‌های انتخاب شده در این ترکیب  برای اواخر فصل زمستان و اوایل فصل بهار در نظر گرفته‌شده‌‌ است. رنگ‌های انتخاب شده هم دقیقا با همین ویژگی یعنی برای آب و هوای معتدل در نظر گرفته شده‌. یعنی نه آنقدر روشن است که حس تابستانی و خنکی را ایجاد کنند و نه چندان تیره که حال و هوای زمستان را تداعی کنند.

- رنگ‌های انتخابی همه رنگ‌هایی هستند که در طبیعت وجود دارند. بنابراین حس درونی ما به صورت ناخودآگاه با این رنگ‌ها آشناست. این  رنگ‌ها به دلیل همین طبیعی بودن حس آزادی هم درفرد ایجاد می‌کنند.

- رنگ بارانی قهوه‌ای است البته قهوه‌ای که کمی رنگ سبز در خودش دارد. کیف و کفش پیشنهادی به رنگ شتری انتخاب شده. شتری هم ترکیبی است از رنگ قهوه‌ای با کمی رنگ قرمز و زرد. رنگ قهوه‌ای که هماهنگی کلی را ایجاد می‌کند و رنگ زرد هم با تضاد ظریفی که ایجاد می‌کند باعث تنوع و از بین رفتن یکنواختی این ترکیب می‌شود.

- با کمی دقت می‌بینیم که شلوار جین هم ته رنگ سبز و زرد دارد و به همین دلیل کاملا با این ترکیب هماهنگ است.


یک قرار شاد!

این ترکیب تلفیقی است از یک پوشش رسمی و غیررسمی. وقتی پای یک قرار شاد در میان است، مثلا یک دعوت شام که قرار است همسرتان را کاملا غافلگیر کند، باید سراغ ترکیبی بروید که چیزی بین یک پوشش رسمی و غیر‌رسمی (همان نیمه‌رسمی خودمان)  باشد. ضمن اینکه پرانرژی و شاد هم باشد.

- بر اساس همین قاعده آیتم‌های انتخابی دارای یکسری خصوصیات رسمی‌ هستند و یکسری خصوصیات غیررسمی که ترکیب‌ آنها در کنار همدیگر ما را به ظاهر نیمه‌رسمی که می‌خواهیم، می‌رساند.

- شال در ذات خودش یک آیتم غیررسمی است اما بسته به جنس و طرحی که برای آن انتخاب می‌شود می‌تواند کمی تا قسمتی نیمه‌رسمی هم به نظر بیاید. درست مثل شال ساده‌ و تک رنگ سرمه‌ای که لونالون در این ترکیب انتخاب کرده است.



- پیراهنی که زیر مانتو استفاده شده به خاطر یقه بلند و آستین‌های دکمه‌دارش  فرمی کاملا رسمی دارد اما پاپیونی که روی آن بسته شده  این حالت رسمی را شکسته و به آن تنوع خاصی داده است. به خصوص که پاپیون انتخابی لونالون به دلیل تنوع رنگ و نقش‌ونگاری که روی آن کار شده حالتی کاملا  فانتزی پیدا کرده است. در نتیجه وقتی در کنار بلوز رسمی قرار می‌گیرد از  فرم رسمی آن می‌کاهد و به آن حسی مملو از شادی و انرژی می‌دهد. فرم فانتزی پاپیون حتی به شما اجازه می‌دهد که از آن به عنوان انتخابی متفاوت به جای گردنبندهای معمول استفاده کنید.

- فرم کلی مانتوی پیشنهادی  چیزی است بین مانتوی رسمی و غیررسمی. یک سوی یقه مانتو یقه انگلیسی و کاملا کلاسیک و رسمی است و سوی دیگر آن یقه 7 ساده که حالتی ساده دارد. ترکیب این دو فرم ما را به آنچه می‌خواهیم یعنی تلفیقی از  فرم رسمی و غیررسمی می‌رساند.

- طراحی کلی مانتو یک مانتوی ساده و کاملا راسته است و همین حالتی رسمی به آن داده است؛ اما برش‌های متفاوت پایین مانتو(یکی صاف و کاملا کلاسیک و دیگری کج و  به عبارتی مدرن) حالتی غیررسمی  در مانتو ایجاد کرده‌ است.  نتیجه ترکیب این دو فرم رسمی و غیررسمی هم می‌شود همان قالب نیمه‌رسمی مورد نظر ما.

- شلوار جین پیشنهادی لونالون هم یک نمونه کاملا کژوال(غیر رسمی) است  ولی فرم فیت‌کات آن، تا حدی  از حالت غیررسمی شلوار جین کاسته  و دقیقا به همین دلیل است که می‌توان در کنار یک آیتم رسمی از آن استفاده کرد.

- کفشی که برای این ترکیب در نظر گرفته شده ورنی است؛ جنسی کاملا کلاسیک و مناسب ترکیب‌های رسمی اما از طرف دیگر تخت بودن کفش حالت غیررسمی لازم را به آن می‌دهد و آن را به یک کفش نیمه‌رسمی مناسب تبدیل می‌کند.

- فرم کلی کیف فانتزی است و غیررسمی اما دسته کوتاه آن همان‌طور که انتظار می‌رود کاملا رسمی است، نتیجه هم می‌شود همان کیف نیمه‌رسمی که مورد انتظار است.

- لونالون در این ترکیب سراغ رنگ قرمز رفته ‌است؛ رنگی شاد و پرانرژی. این رنگ با سرمه‌ای کنتراست خوبی برقرار می‌کند. از طرف دیگر رنگ قرمز با سفیدی لباسی که زیر مانتو پوشیده شده و گل‌های روی مانتو هم هماهنگی دارد. ضمن اینکه سفیدی پیراهن  هم به دلیل گل‌های رنگارنگ پاپیون از یکنواختی کامل بیرون آمده است.

- برای  شلوار جین پیشنهادی هم به دلیل هماهنگی با گل‌های آبی روشن روی مانتو   و رنگ سرمه‌ای تیره شال رنگی بین آبی و سرمه‌ای در نظر گرفته شده است و بالاخره رنگ قرمز کفش هم ضمن هماهنگی با رنگ مانتو نیمه پایینی ترکیب را از یکنواختی آبی سرمه‌ای درآورده است.

- به طور کلی رنگ قرمز و سرمه‌ای  هارمونی کلی با هم دارند. رنگ قرمز شادی و انرژی را القا می‌کند و رنگ سرمه‌ای وقار را و در کنار آنها رنگ سفید هم القاگر پاکی و آرامش است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده تا این ترکیب شادی و شور لازم برای یک قرار شام غیرمنتظره را داشته باشد.