سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

پول درآوردن در شرایط بد اقتصادی



 

پول درآوردن در شرایط بد اقتصادی

 

دوست دارید چه طور پول بیشتری به دست آورید؟

اگر برای پرداخت صورت حساب های خود به درآمد بیشتری نیاز دارید یا اگر می خواهید با توجه به نا اطمینانی های فعلی پس انداز خود را افزایش دهید باید پول بیشتری داشته باشید. داشتن یک پس انداز معقول نه تنها باعث ثروتمندتر شدن شما می شود، بلکه به زندگی تان ثبات می بخشد.

● برای پول درآوردن کارهای جالبی می توان کرد

۱. نگاهی به تبلیغات بیندازید

می توانید از طریق کوتاه کردن چمن ها، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از کودکان، مراقبت از سالمندان و کارهایی از این دست پول خوبی به دست بیاورید بدون این که وقت زیادی صرف کنید.

۲. حال که بازار مسکن دچار رکود شده موقعیت های خوبی خواهید داشت

با یک بنگاه مسکن تماس بگیرید و خدمات خود را ارائه دهید. می توانید پیشنهاد دهید که خانه های مصادره شده را تا زمانی که مشتری برایشان پیدا شود تمیز کنید، چمن ها را کوتاه نگه دارید، به حیاط سرکشی کنید یا در خانه سکونت کنید تا از ورود افراد ناشناس جلوگیری کنید. حتی می توانید پیشنهاد دهید که گاه گاه سری به خانه بزنید تا ببینید مشکلی پیش نیامده باشد. با توجه به انبوه خانه هایی که بدون مشتری باقی مانده مطمئن باشید پیشنهادتان پذیرفته می شود.

۳. رستوران ها و کافه ها نیز در روزهای نزدیک تعطیلات به کارگران اضافی نیاز دارند

سعی کنید در یکی از رستوران های مورد علاقه تان کار پیدا کنید. پیشخدمت ها در یک روز شلوغ می توانند ۵۰ تا ۱۰۰ دلار انعام بگیرند.

۴. کمپانی های تهیه کتاب تلفن نیز دو یا سه بار در سال استخدام می کنند

من سه بار برای این کمپانی ها کار کرده ام و هر بار حدود ۲۰۰ دلار کسب کرده ام. تمام کاری که باید بکنید این است که یک ویدیوی ۱۵ دقیقه ای برای آشنایی با کار تماشا کنید. اگر یک خودروی بیمه شده و یک سابقه رانندگی خوب داشته باشید می توانید کتاب های تلفن را جا به جا کنید. با توجه به حجم کتابی که جابه جا کرده اید پول دریافت می کنید. همچنین می توانید منطقه هایی که می خواهید را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین الان به شرکت تهیه کتاب تلفن زنگ بزنید.

۵. شرکت های توزیع نیز در تعطیلات یا مناسبت هایی نظیر روز مادر، کریسمس و روز شکرگزاری به پیک احتیاج دارند

اگر یک خودروی بیمه شده و سوابق رانندگی مناسبی داشته باشید می توانید به این کار مشغول شوید.

● برای این که شغل با ثبات تری پیدا کنید توزیع روزنامه را در نظر بگیرید

اگر نمی خواهید هر روز کار کنید می توانید به عنوان کارگر جانشین استخدام شوید. حتی اگر در هفته دو روز هم روزنامه ها را توزیع کنید می توانید ۷۵ دلار به دست آورید. می توانید برای روزنامه مورد علاقه تان کار کنید.

فروشگاه های فروش هدیه برای بیماران هم به کسانی احتیاج دارند تا هدایا، گل یا مواد غذایی را به بیماران برسانند. در برخی از این فروشگاه ها افراد داوطلب مشغول به کارند، اما ممکن است بتوانید در ازای خدمات تان پول هم دریافت کنید. در کنار دستمزد، می توانید از شادی کسانی که برایشان کادو می برید هم خوشحال شوید.

فروشگاه های زنجیره ای هم، کسانی که بخواهند قفسه ها را مرتب و پرکنند و کالاهای جدید را در فروشگاه جای دهند را استخدام می کنند. این فروشگاه ها به خصوص به کسانی نیازمندند که بخواهند شب ها دیر وقت یا صبح های زود کار کنند. اگر بتوانید در این ساعات به خصوص وقت بگذارید پول خوبی به دست می آورید.

شما در چه چیزی خوب هستید؟

دوخت و دوز بلدید؟ به طراحی داخلی علاقه مندید؟ به گل کاری علاقه دارید؟ در هر صورت می توانید کاری به دست آورید. می توانید در حمل و نقل اثاث خانه، نقاشی ساختمان، پرکردن بسته ها، تدریس خصوصی یا تدریس موسیقی مشغول شوید. در تمام این موارد می توانید تعیین کنید که چه قدر می خواهید کار کنید. شاید بتوانید این اوقات را به خاطره های خوبی تبدیل کنید. موقعیت های کسب پولی که در اطرافتان وجود دارد را فراموش نکنید. من در مورد چیزهایی صحبت می کنم که دیگر مورد نیازتان نیستند.

حراج های آنلاین راه خوبی برای فروش این ابزار هستند

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید به شما می گویم که در اغلب شهرها مغازه هایی هستند که ابزار دست دوم خریداری می کنند یا حتی می توانید در گاراژ خانه تان حراج برگزار کنید و پول کسب کنید. از این راه شما با راحت شدن از شر آشغال هایتان پول به دست می آورید. اقتصاد بهبود خواهد یافت. ما از رکود نجات پیدا می کنیم و نسبت به قبل قوی تر می شویم، اما نباید منتظر بمانیم.

اگر می خواهید خلاق باشید می توانید فرصت هایی را به دست آورید تا در همین وضعیت هم پول به دست آورید. این گونه می توانید آینده خوبی داشته باشید.

منبع:روزنامه دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
این همه اسکورت توی شرایط بد اقتصادی کوردستان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صندوق بین‌المللی پول: رشد اقتصادی ایران 1.6 ، تورم 8 درصد



 

تورم

 

 

صندوق بین‌المللی پول در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که رشد اقتصادی ایران پس از قرقیزستان کمترین در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی است.

به گزارش ایسنا، صندوق بین‌المللی پول در گزارش جدید خود با عنوان "دورنمای اقتصادی منطقه‌ای، خاورمیانه و آسیای مرکزی"، رشد تولید ناخالص داخلی واقعی ایران در سال گذشته را 1.1 درصد برآورد و پیش‌بینی کرد که این شاخص در سال جاری به 1.6 درصد خواهد رسید.

به اعتقاد صندوق بین‌المللی پول در سال آینده آهنگ رشد اقتصادی ایران دوباره تند شده و به سه درصد خواهد رسید.

گزارش صندوق بین‌المللی پول حکایت از آن دارد که در سال جاری ایران از نظر رشد اقتصادی پس از جمهوری قرقیزستان بدترین وضعیت را در منطقه خواهد داشت.

در میان 30 کشور مستقر در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی، رشد اقتصادی قطر بالاترین بوده و به 16 درصد خواهد رسید. این در حالی است که قرقیزستان رشد اقتصادی منفی 3.3 درصدی را به ثبت خواهد رساند که کمترین میزان در منطقه است.

صندوق بین‌المللی پول همچنین به بررسی تولید ناخالص داخلی اسمی کشورهای منطقه نیز پرداخته و عنوان کرده است که ایران در سال جاری شاهد تولید ناخالص داخلی اسمی برابر با 337 میلیارد و 900 میلیون دلار خواهد بود که پس از عربستان بالاترین میزان در منطقه است. در همین حال تولید ناخالص داخلی اسمی ایران در سال آینده نیز 342 میلیارد و 300 میلیون دلار اعلام شده است.

بنا بر این گزارش، تولید ناخالص داخلی عربستان در سال جاری معادل 434 میلیارد و 400 میلیون دلار خواهد بود.

کمترین میزان تولید ناخالص داخلی اسمی منطقه نیز متعلق به کشور جیبوتی با تنها یک میلیارد و 100 میلیون دلار است.

در همین حال صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که رشد نقدینگی ایران در سال جاری معادل 9 درصد خواهد بود که در مقایسه با سال گذشته (21.7 درصد) کاهش زیادی نشان می‌دهد. این در حالی است که رشد نقدینگی ایران در سال آینده 16.8 درصد پیش‌بینی شده است.

این گزارش در همین حال اشاره‌ای به نرخ تورم در کشور دارد و می‌گوید که نرخ تورم ایران در سال جاری از 13.5 درصد در سال گذشته به هشت درصد کاهش خواهد یافت و این در حالی است که این شاخص در سال آینده دوباره افزایش داشته و به 10 درصد خواهد رسید.

از این نظر نیز ایران در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی رتبه ششم را به خود اختصاص داده است. بیشترین میزان تورم در میان کشورهای منطقه نیز به پاکستان با تورم 13.8 درصدی اختصاص دارد.

30 کشور عضو دپارتمان خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین‌المللی پول از دو بخش کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا به اضافه افغانستان و پاکستان که به MENAP معروفند و نیز کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز که به CCA معروفند، تشکیل شده است و شامل کشورهای الجزایر، بحرین، ایران، عراق، کویت، لیبی، عمان، قطر، عربستان، سودان، امارات، یمن، افغانستان، جیبوتی، مصر، اردن، لبنان، موریتانی، مراکش، پاکستان، سوریه، تونس، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان هستند..../تحلیل:عصرایران