سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

نوشیدنی علیه آب سیاه چشم



 

 

بر اساس یك تحقیق انجام شده توسط محققان چینی، این موضوع مشخص شد كه چای سبز به دلیل داشتن مواد معدنی و مفید از بروز بیماری چشمی موسوم به آب سیاه جلوگیری می‌كند.

چی پوئی و همكاران وی از دانشگاه «پكن» طی تحقیقات چند ساله خود روی اثرات چای سبز بر روی سلامت انسان به این نتیجه دست یافتند كه این نوشیدنی تاثیرات غیر قابل باور و مفیدی بر سلامت چشمی و جلوگیری از بروز «آب سیاه» دارد.

چای سبز دارای ماده معدنی و ویتامین‌های مفید مانند ویتامین C، ویتامین E، لوتئین و زیسانتین است كه این مواد از بروز مشكلات چشمی به ویژه آب سیاه و آب مروارید جلوگیری می‌كند. البته این موضوع باید مورد آزمایشات ویژه و تكمیلی قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا،‌ بر اساس گزارشات و تحقیقات صورت گرفته این موضوع نیز به اثبات رسید كه ساختار چشم می‌تواند مواد مغذی و مفید را به خود جذب كند و از این طریق سدی در مقابل بیماریها بوجود آورد. به همین دلیل است كه این نوع نوشیدنی به عنوان داروی گیاهی برای بیماریهای چشمی تجویز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آب سیاه چشم یا گلوکوم چیست ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نداشتن توان مالی برای عمل آب سیاه چشم؛ عامل خودکشی پیرمرد خیابان میرداماد



 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز

پیرمرد 65 ساله ای که در خیابان میرداماد خود را از پل عابر پیاده دار زده بود در یک نامه علت این کارش را اعلام کرده بود.

 به  گزارش  ایران؛ساعت 17 روز یازدهم اردیبهشت اهالی خیابان میرداماد  متوجه آویزان بودن جسد پیرمردی از روی عابر پیاده شدند. با اعلام موضوع به کلانتری ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد پیرمرد 65 ساله به نام جواد به علت مشکلات خود را از پل عابر پیاده حلق آویز کرده است.

در ادامه صبح امروز با انتقال محتویات داخل جیب جواد به دادسرای جنایی علاوه بر کارت ملی و کارت عابربانک، تکه کاغذی که علت خودکشی روی آن نوشته شده بود در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت.

جواد در این کاغذ مدعی شده بود در یک مسافرخانه در حوالی میدان شوش کار و زندگی می کند اما از چندی قبل به دلیل ابتلای به بیماری آب سیاه چشم اذیت شده و توان مالی درمان را ندارد به همین دلیل دست به خودکشی زده است.

با مشخص شدن علت مرگ مرد 65 ساله، بازپرس محسن مدیر روستا قاضی جنایی پایتخت دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.