سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

نوشابه و هورمون های جنسی دختران



هورمون های جنسی دختران, بلوغ زودرس, علل بلوغ زودرس در دختران

نوشابه و هورمون های جنسی دختران
طبق آخرین تحقیقات مشخص شده است که با مصرف بیشتر نوشابه نوجوانان بخصوص دختران مستعد ابتلا به بلوغ زودرس خواهند شد و دچار مشکلات هورمونی  و عدیده ای از این قبیل نیز خواهند شد!
متخصصان آمریکایی در بررسی‌های خود مشاهده کردند دخترانی که میزان زیادی نوشابه مصرف می‌کنند نسبت به دیگر همسالان خود سریع‌تر وارد دوران بلوغ می‌شوند. متخصصان دانشگاه هاروارد در بررسی انجام شده روی 5600 دختر 9 تا 14 سال در فاصله سال‌های 1996 تا 2001 میلادی دریافتند: افرادی که در روز بیش از 1.5 وعده نوشابه مصرف می‌کنند نسبت به دیگر همسالان خود که این میزان مصرف نوشابه را ندارند حدود دو ماه زودتر اولین عادت ماهانه خود را تجربه می‌کنند.


یکی از محققان این مطالعه گفت: شروع پیش از موعد عادت ماهانه فاکتور خطرزایی برای ابتلا به افسردگی در آینده و خطر ابتلا به سرطان پستان است.
همچنین در این بررسی مشخص شد متوسط سن شروع دوران عادت ماهانه در دخترانی که از این نوع نوشیدنی مصرف می‌کنند در سن 12 سال و هشت ماهگی اتفاق می‌افتد در حالیکه این رقم برای افرادی که میزان پایینی از مصرف نوشابه را دارند 13 سالگی است. به گفته محققان دلیل تاثیر مصرف نوشابه روی شروع زود هنگام دوران قاعدگی مشخص نیست اما باید به نقش مواد قندی روی بروز این وضعیت توجه کرد.
منبع : hidoctor.ir


ویدیو مرتبط :
مستند داعش بین جمع ثروت و میل جنسی به دختران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

22 سال زندان برای رهبر باند تجارت جنسی دختران جوان



 تجارت جنسی دختران,سوء استفاده جنسی از کودکان,تجاوز جنسی

"شبیر آحمید" به همراه نه نفر دیگر باند بزرگ سوء استفاده جنسی از کودکان را در منطقه "روچدل" و "اولدهام" انگلیس هدایت می کردند و هدف آنها به دام انداختن دختران جوان و نوجوانی بود که بنا به دلبل مشکلات خانوادگی و غیره زمینه کشیده شدن به راه خلاف را داشتند.

به گزارش "اکسپرس انگلیس"، 11 هفته دادگاه وی به طول انجامید و قاضی دادگاه لیورپول او را به تحمل 19 سال زندان محکوم کرد. علاوه بر این محکومیت دادگاه دیگری قبل از این دادگاه وی را به خاطر ارتکاب به 30 فقره تجاوز جنسی به دختران کودک به مدت 3 سال زندان محکوم کرده بود.

وی سالیان سال دختران جوان آسیائی را طعمه خود قرار داده و به آنها تجاوز می کرده و علاوه بر این تمامی این دختران را جزء دارائی های خود محسوب و از آنها تنها برای لذت جنسی شخصی خود استفاده می کرده و در نهایت بعد از استفاده، آنها را بمانند کالائی ناچیز می فروخته است.

بنا به این گزارش قربانیان بحدی جوان و آسیب پذیر بودند که حتی زمانیکه به منظور شهادت دادن بر علیه متهم در دادگاه حضور بهم رسانده بودند، از شرم زیاد نمی توانستند در صحن دادگاه خود را نشان دهند چرا که به گفته خودشان از روبرو شدن با مردم و اجتماع شرم دارند.

در نهایت دادگاه متهم را به جرم هدایت بزرگترین باند تجارت جنسی دختران جوان و نوجوان آسیائی و همچنین سالها تجاوز به دختران جوان ،متهم شناخته و به 22 سال زندان محکوم کرد. لازم به ذکر است که متهم علیرغم وجود شواهد بسیار، باز هم ادعا بر بی گناهی داشت.

از نکات جالب توجه اینکه متهم در دادگاه شروع به فحش و ناسزا گوئی کرد به حدی که قاضی دادگاه او را از دادگاه اخراج کرد.... / جام نیوز