سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

نقش اطلاعات عمومی جنسی



 

 

خروج منی,افزایش منی,اطلاعات جنسی, مسائل جنسی, زندگی زناشوئی, مشکلات جنسی

اطلاعات عمومی جنسی

 

با توجه به شرایط تخصصی اینجانب(دکتر حقیقت) و ارتباط با بیمارانی که در اثر بی اطلاعی از ساده ترین مسائل جنسی یا در شروع زندگی زناشوئی با مشکلات فراوان روبرو شدند، و یا دچار بیماری شدند که بسیار ساده میتوانستند از آن ممانعت بعمل اورند...

 

 

همیشه در مطب سعی داشته ام با شکستن دیوار حجب و حیای بیجا بین پزشک و بیمار، اطلاعات کامل و شرح حال دقیق بیماری را بگیرم تا تشخیص صحیح بیماری را بدهم و یا با راهنمائی بیمار به او کمک کنم ولی باز بارها شده که بیمار نمیتواند همه چیز را بگوید و یا بپرسد. اینترنت صحنه ایست که سئوال کننده براحتی میپرسد و مشکلات خود را مطرح میکند. مسائلی که باید بداند تا بهتر و آرامتر زندگی کند.


مسائل جنسی همچون دیگر احتیاجات طبیعی بدن مثل آشامیدن، خوردن و خوابیدن است بلی احتیاجات طبیعی و خدادادی انسان، و داشتن اطلاعات ، لازمه طبیعی هر انسانی است ، حتی برای داشتن زندگی مشترک در آینده، دختر و پسر بایستی از مسائل جنسی جنس مخالف خود اطلاع داشته باشد.

 

من موردی را دیده ام که دختر پس از ازدواج وقتی خروج منی را در شوهر خود دیده با تصور ادرار کردن همسر خود از این عمل متنفر شده، چون اطلاعی از انزال مردان نداشته و اولین تجربه نزدیکی در زن نقش بسیار مهمی در تمایل او به نزدیکی در تمام عمر او خواهد داشت. و یا مردی که تصور میکند برای پاره کردن پرده بکارت همسر خود در شب زفاف لازم است فشار شدید و ناگهانی وارد کند تا قهرمان حجله باشد! ولی با این عمل خود چنان ضربه جسمی و روحی به همسر خود وارد می آورد که زن در تمام عمر از نزدیکی حراس داشته باشد. همه این مشکلات از کمی اطلاعات است.

منبع:سلامت نیوز


ویدیو مرتبط :
مدیریت عمومی غریزه جنسی!/آرمان داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به فرزندمان چقدر اطلاعات جنسی بدهیم؟



 

به فرزندمان چقدر اطلاعات جنسی بدهیم؟

 

 

دادن اطلاعات مناسب جنسی مساله مهمی است و نوجوانان و جوانان ما باید بدانند در موقعیت های مختلف در رابطه باحیات شخصی شان چگونه برخورد کنند و به چه شیوه ای از خود و شرافت خود دفاع کنند.

 

دادن آگاهی به وسیله والدین و مربیان از پسران و دختران امروز، مردان و زنان آگاه و سالم فردا را خواهد ساخت.

 

پدران محرم راز پسران خود هستند و باید رابطه تنگاتنگی با فرزندان خود ایجاد کنند و رهنمودهای لازم را برای حفظ خود از خطر و رعایت عفت و پاکدامنی به آنها ارایه دهند. مادران نیز باید محرم راز دختران خود باشند و در جریان رشد آنها مسایل مورد نیازشان را برطرف کنند؛ ضمن اینکه راه و روش بهداشت، سلامت و عفت را به دختران خود بیاموزند.

 

اولیای مدرسه نیز در ادامه راه والدین باید با دادن آگاهی های علمی و دقیق در تقویت گوهر ایمان و عفت دختران و پسران سعی و تلاش لازم را بکنند. این وظیفه والدین و معلمان است که فرزندان و شاگردان خود را تفهیم کنند چه خطرها و امراضی در سر راه خانه تا مدرسه و برعکس در کمین آنهاست و چه تیپ افرادی در سر راهشان ممکن است در لباس دوست حاضر شوند و موجب چه رسوایی هایی برای آنها شوند. نوجوانان باید با بیماری های مقاربتی نیز آشنا شده و راه سرایت آن را بدانند.


کودکان و نوجوانان از طریق رسانه های گروهی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجلات، اینترنت و ماهواره، مسایل جنسی را به صورت برنامه ریزی شده فرامی گیرند. امروزه دیگر تصور اینکه بتوان کودکان و جوانان و نوجوانان را در خانه ای نگه داشت و امیدوار بود که آنها در معرض مسایل جنسی مبتذل قرار نگیرند، امری محال است.

 

اینترنت و ماهواره در زیرزمین و انبارهای خانه ها هم سایه افکنده است و دورافتاده ترین اماکن در نقاط مختلف دنیا، همگی به یک میزان می توانند در معرض بمباران اطلاعاتی و تبلیغاتی قرار گیرند. بنابراین شناخت موارد فوق و آگاهی دادن از مضرات و محاسن ابزارهای ارتباطی می تواند از تاثیر مخرب این ابزارهای ارتباطی بکاهد.